Gå til innhold

svelging

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er glad i å svelge sæd.er også glad i smaken.akten er ikke fullendt om jeg ikke får svelget sæd.blir sur hvis sæden går på kroppen el laken osv he he.er jeg i ferd med å bli avhengig?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

eeeh?

dette var jo også et innlegg :fnise:

tviler sterkt på at du blir avhengig av å svelge sæd altså!

• Liker 2
Skrevet

Og om vi alle her sa at du er avhengig. Hva har du tenkt å gjøre med det? Ta en angrepille?? :roll:

• Liker 4
Gjest Skitten pique
Skrevet (endret)

eeeh?

dette var jo også et innlegg :fnise:

tviler sterkt på at du blir avhengig av å svelge sæd altså!

Men.. men.. akten er jo ikke fullendt uten :sukk:

Endret av Skitten pique
Gjest NozMonster
Skrevet

Men.. men.. akten er jo ikke fullendt uten :sukk:

ja, og når jeg tenker etter Skitten, så er faktisk "sur og bitterhet" det første og sikreste tegne på sædavhengighet!

:rope: someone please call 911!!

Skrevet

Tror ikke du er avhengig av sæd, men heller mer avhengig av det at all sex skal avsluttes i din munn. Drikk appelsinjuice rett før, så skal du se at det går over kjapt som faen.

-Domino

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Tror ikke du er avhengig av sæd, men heller mer avhengig av det at all sex skal avsluttes i din munn. Drikk appelsinjuice rett før, så skal du se at det går over kjapt som faen.

-Domino

har jeg misforstått?

jeg trodde nemlig det var bra å være glad i å svelge sæden på slutten av akten :klo:

kanskje riktignok ikke bli furten om man ikke får svalgt det men:fnise:

Skrevet

Jeg gir meg over! Når man troooor man har sett det meste her inne..... :skratte:

Skrevet

At du gjerne vil ha det i munnen, liker å svelge og synes det smaker godt, er utmerket.

Problemet er at ikke vil la dine partnere få lov til å sprute andre steder.

Variasjon er viktig.

Skrevet

Personlig synes jeg tanken er frastøtende, ydmykende er vel rette ordet, på samme måte som å få spruten i trynet... Vel vel, det skjer ikke i vår ekteseng...

• Liker 2
Skrevet

ja..problemet er jo at partneren ikke har mulighet for å ta sæden ut andre plasser.lurer på hva som skjedde egentlig.nå har jeg det:jeg ble vant til å få det i munnen.men så en dag var det en som spurte om jeg ville svelge.jeg sa i munnen som vanlig.han ville gjøre det andre steder.dermed fikk jeg oppheng i det.eller noe sånt...

Gjest Levitate
Skrevet

At du gjerne vil ha det i munnen, liker å svelge og synes det smaker godt, er utmerket.

Problemet er at ikke vil la dine partnere få lov til å sprute andre steder.

Variasjon er viktig.

Pluss! Siterer denne.

Skrevet

La ham sprute i en skål neste gang så du kan bruke litt og litt sånn utover dagen - slik som i boka jeg linka til.

Skrevet

hvilken bok var det nøaktig du sikta til egentlig?navnet

Skrevet

hvilken bok var det nøaktig du sikta til egentlig?navnet

Natural Harvest

Skrevet

Natural Harvest

ok.det lengste jeg har gått er forresten å drikke fra kondomen.he he.det var jo greit det og

Skrevet

ok.det lengste jeg har gått er forresten å drikke fra kondomen.he he.det var jo greit det og

Hver sin lyst sier nå jeg...

Skrevet

Alt det ekle kvinner orker å gjøre for å tilfredstille mannen! Glad jeg klarer å stå i mot og ha egne meninger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...