Gå til innhold

Sex: Er dette normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk nettopp vite av legen at tilstanden bakteriell vagionose medfører at det lukter i underlivet, spesielt under sexakten. Dette bør du virkelig gå å sjekke deg for, det er ikkje farligt, man får tre stikkpiller også blir man kvitt det!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være "normalt", om personen du har sex med har illeluktende sperm. Skjedde med meg, værste jeg har vært med på. Trodde det var meg, helt til han kom et helt annet sted en i underlivet mitt.. Får grøssninger bare av å tenke på det.

Hehe. Hva spist han, mon tro?

Skrevet

......

1: Etter vi har hatt sex, lukter det sterkt av underlivet mitt. Det er en ganske vond lukt, som kan beskrives som en ekstremt sterk "fittelukt". Dette varer i noen dager etter vi har sex (og dersom vi har sex hver dag, går lukten aldri bort). Er dette normalt?

2: Under sexen blir det temmelig vått nedentil, og etter han har kommet, renner det utrolig mye ut av meg. Han sier at det er jeg som er så våt at jeg renner og at jeg "spruter". Han sier "tror du ikke jeg vet om din lille sprutehemmelighet?nesten som jeg tisser (så vått blir det).......

Hun var ganske spesifikk om dette var en "fittelukt" gone bad, men dette med kjemiske reaksjoner og at lukter kan oppstå pga det, osv må være ren gjetning. Dessuten hadde en kondom løst mysteriet ganske enkelt.

men også at lukta kom etter sexen, og de fleste jenter jeg kjenner har alltid trodd det er de selv som "plutselig" har forandret lukt når de har begynt å ha sex. men etter hvert har de skjønt at det er sperm i musa som lager "problemet".

altså, det kan godt hende det er henne det er noe galt med, skjekke seg hadde sikker vært lurt uansett, men dette er jo noen omtrent "alle"(ut fra egen erfaring riktignok) førstegangspulende jenter tenker, å da svarer jeg som jeg gjør.... grunnen til at jeg nevnte kjemiske reaksjoner er at noen mener det lukter enda mer når han kommer inni henne enn utenfor, men egentlig ren gjettning egentlig ja.

å er absolutt helt enig i at en kondom hadde vært en enkel måte å finne det ut på! :)

• Liker 1
Gjest Trådstarter
Skrevet

Trådstarter her.

Lukter ikke mens vi har sex, bare etter. Og han påstod at han testet seg rett før vi ble sammen. I så fall lyver han, eller har vært utro, noe jeg tviler sterkt på.

Nå sier folk plutselig at det er meg igjen hvis det renner under sex. Men kan ikke menn ha orgasme og fortsette rett etterpå? Jeg har aldri trodd dette, men det virker som det er det han gjør. Han spruter, også fortsetter vi bare. I går tror jeg det skjedde 3 ganger.

Blir nok ikke aktuelt med kondom når vi er i et fast forhold, men takk for tipset om å sjekke meg. Skal gjøre det.

Skrevet

Blir nok ikke aktuelt med kondom når vi er i et fast forhold, men takk for tipset om å sjekke meg. Skal gjøre det.

Men det jeg tror folk mente var at dere kunne prøve kondom én gang for å se om det er ditt eller hans kliss :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...