Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Er en jente som nylig har begynt å ha sex med kjæresten. Jeg har aldri hatt sex med noen før han, så jeg vet ikke helt hva som er normalt. Han har vært med ganske mange jenter før meg, hvis det er av betydning. Lurer på to ting: 1: Etter vi har hatt sex, lukter det sterkt av underlivet mitt. Det er en ganske vond lukt, som kan beskrives som en ekstremt sterk "fittelukt". Dette varer i noen dager etter vi har sex (og dersom vi har sex hver dag, går lukten aldri bort). Er dette normalt? 2: Under sexen blir det temmelig vått nedentil, og etter han har kommet, renner det utrolig mye ut av meg. Han sier at det er jeg som er så våt at jeg renner og at jeg "spruter". Han sier "tror du ikke jeg vet om din lille sprutehemmelighet? Jeg merker det når du spruter nedover låret mitt". Greia er at jeg ikke alltid er så kåt når vi har sex, og merker overhodet ikke at jeg "spruter". Jeg tror jeg hadde merket det om jeg nådde klimaks til det punktet hvor jeg sprutet, men jeg merker ingenting. Jeg tror det er sperm, siden penishodet hans blir ganske vått noenganger, og det virker som han slipper ut litt sperm helt tiden under samleie. Etter han har kommet og trukket ut renner alt ut med engang. Men han nekter for at det er han sin skyld. Hvis jeg reiser meg etter vi har sex, renner så mye at det er nesten som jeg tisser (så vått blir det). Jeg har prøvd å se på konsistensen, og det ser ut som sperm, det er hvitt og tyntflytende. Hvem har rett? Han tror han har rett siden han har vært med flere før meg, og tydeligvis ikke merket dette med noen andre. Så jeg tenker, er det virkelig en mulighet for at jeg spruter, selv om jeg ikke merker det? Eller er det utflod? Væsken kan også renne dagen etter vi har hatt sex. Har alltid trodd det er spermrester, men kanskje jeg reagerer med å ha sykt mye utflod? Er det dette som skaper den sterke fittelukta? Vil bare vite hva som er normalt, og om jeg kan gjøre noe med det dersom det er "min feil" - og ikke bare sperm... Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Helt vanlig med den litt kjipe lukta - det er dine kroppsvæsker og hans som blander seg, og noen ganger så lukter det. Spesielt vanlig i starten på et forhold, det pleier å rette på seg. Har visst noe med ph i underlivet å gjøre.
Solbærpiken Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Tror du har rett... Renner ut av meg også, hehe. Pleier å anke meg ut på toalettet eller dusjen etterpå...
meelissa Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Det renner myyyyye ut av meg også, haha! Er egentlig helt merkelig hvor mye det er. Men jeg har aldri tenkt at det kan være min "skyld". Går bare ut fra at det er han
ssecret Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Haha, det virker som han har ekstremt lite peiling han også :gjeiper: Det er selvfølgelig sperm. Hvis du hadde sprutet, så ville det vært av en orgasme mest sannsynlig. Jenter spruter ikke sånn uten videre. Helt vanlig at det renner ut. Vaginaen er selvrensene. Jeg selv må ta et håndkle på rett etter han har kommet ut og la det renne ut på do. Hvor skal ellers spermen bli av? Det forsvinner ikke av seg selv oppi der. Hvis han ennå nekter for det, bør du be han lese seg litt opp på hvordan sex faktisk fungerer. Endret 21. februar 2012 av ssecret 6
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Det er ikke normalt å lukte så mye. Synes du bør få sjekket om det er pga kjønnssykdommer. Klamydia kan lukte eter sex for eksempel
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Trådstarter her. Takk for svar! Glad for å høre at andre opplever lignende. Haha, det var det jeg også tenkte "hvordan i h... kunne jeg hatt en så heftig orgasme/sprutet uten å merke det"? Og hvis det er utflod/bare jeg som er våt, er det i så fall skremmende mye. Jeg tror nok det er sperm, men da må det også være sant at han "spruter" litt sperm under samleie (for det renner under samleie og) uten at han merker det... Han tror jo det er bare meg. Hvordan kan han sprute uten at han merker det? Han tror jo det er min "skyld". Hm.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Det er nok spermen hans og ja, den lukta er vanlig og utrolig irriterende!
*Sinnataggen* Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 hvis det renner ut av ts under samleie, fra begynnelse til slutt er dette da ikke sæd. hvor i allverden får dere det fra? hvor mye sæd tror dere en mann har på en gang? så mye at det renner masse under hele samleiet, og noen ganger så mye at han blir skikkleig våt nedover låret? lol skjerpings.
Tbag Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Det er ikke normalt å lukte så mye. Synes du bør få sjekket om det er pga kjønnssykdommer. Klamydia kan lukte eter sex for eksempel Det kan være "normalt", om personen du har sex med har illeluktende sperm. Skjedde med meg, værste jeg har vært med på. Trodde det var meg, helt til han kom et helt annet sted en i underlivet mitt.. Får grøssninger bare av å tenke på det.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 Nå har jeg aldri hatt sex med en mann, så hvordan sperm oppfører seg vet jeg lite om. Men angående kvinnelig ejakulasjon, så trenger ikke det å ha noe som helst med orgasme å gjøre. Jeg spruter når som helst og gjerne igjen og igjen under sex, men har aldri spruta i forbindelse med en orgasme. Og jeg vet av erfaring at en del andre kvinner opplever det samme. Derimot lukter ikke væske som kommer ved kvinnelig ejukalusjon vondt - den lukter rett og slett ingenting. 1
ssecret Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 Nå har jeg aldri hatt sex med en mann, så hvordan sperm oppfører seg vet jeg lite om. Men angående kvinnelig ejakulasjon, så trenger ikke det å ha noe som helst med orgasme å gjøre. Jeg spruter når som helst og gjerne igjen og igjen under sex, men har aldri spruta i forbindelse med en orgasme. Og jeg vet av erfaring at en del andre kvinner opplever det samme. Derimot lukter ikke væske som kommer ved kvinnelig ejukalusjon vondt - den lukter rett og slett ingenting. Hmm... Mulig det kan gjelde TS også. Men jeg har aldri hørt om noe sånt. Har du snakket med en lege om dette og vet at det er vanlig? I så fall er det jo veldig forståelig at det blir veldig vått i tillegg til hans utløsning til slutt
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #13 Skrevet 22. februar 2012 Hmm... Mulig det kan gjelde TS også. Men jeg har aldri hørt om noe sånt. Har du snakket med en lege om dette og vet at det er vanlig? I så fall er det jo veldig forståelig at det blir veldig vått i tillegg til hans utløsning til slutt Nei, jeg har ikke snakka med noen lege om det. Har du snakka med noen lege om alle detaljer ved ditt og dine partneres seksualliv? For meg holder det å vite at det er vanlig for meg, at det er vanlig for en del av kvinnene jeg har hatt sex med og at en del kvinner jeg har snakket med på nett sier de opplever det samme. Da er det mer enn vanlig nok for meg.
ssecret Skrevet 22. februar 2012 #14 Skrevet 22. februar 2012 Nei, jeg har ikke snakka med noen lege om det. Har du snakka med noen lege om alle detaljer ved ditt og dine partneres seksualliv? For meg holder det å vite at det er vanlig for meg, at det er vanlig for en del av kvinnene jeg har hatt sex med og at en del kvinner jeg har snakket med på nett sier de opplever det samme. Da er det mer enn vanlig nok for meg. Var ikke meninga å fornærme deg eller noe... Det kunne jo godt vært at du hadde snakket med enn lege om det da dette er litt sjeldent. Men det er jo fint at mange andre kvinner også opplever det samme da.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #16 Skrevet 22. februar 2012 Var ikke meninga å fornærme deg eller noe... Det kunne jo godt vært at du hadde snakket med enn lege om det da dette er litt sjeldent. Men det er jo fint at mange andre kvinner også opplever det samme da. Jeg ble ikke fornærma, men jeg greier ikke å se at det er så sjeldent eller uvanlig all den tid mange opplever det. Ikke er det noe problem heller, snarere tvert imot, så jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skulle opptatt en leges tid med å ta opp noe sånt...
UhmmHæ? Skrevet 22. februar 2012 #17 Skrevet 22. februar 2012 Uhmm hææ? Sperm? Under hele samleie. lol. Det er jentejuicene, dette. Du er nok den "våtetypen". For noen er det så ille at masse håndklær og t.o.m "tissematter" må til ved hvert samleie, og sofasex er helt utelukket. Men det skal da ikke lukte. Det som renner ut etter samleie er ofte sperm. Men for å finne ut med sikkerhet kan man bruke en kondom for å fjerne tvilen.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #18 Skrevet 22. februar 2012 Uhmm hææ? Sperm? Under hele samleie. lol. Det er jentejuicene, dette. Du er nok den "våtetypen". For noen er det så ille at masse håndklær og t.o.m "tissematter" må til ved hvert samleie, og sofasex er helt utelukket. Men det skal da ikke lukte. Det som renner ut etter samleie er ofte sperm. Men for å finne ut med sikkerhet kan man bruke en kondom for å fjerne tvilen. Lukta kommer nok fra mannen(evt kjemisk reaksjon når veskene blandes). Men våtheten er nok hennes, hvertfall frem til hans utløsning.... (ikke nødvendigvis at sperm lukter mer enn hennes veske, men nesen hennes er sikkert vandt til egen lukt....)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #19 Skrevet 22. februar 2012 Men jeg fikk ikke helt med meg om han spruter inni deg eller hva? Jeg vil anbefale deg å ta en tur til legen, det kan være kjønnssykdom som noen andre sier her, eller bakteriell vaginose. Men ja, sperm og mus lukter ikke særlig sammen.
UhmmHæ? Skrevet 22. februar 2012 #20 Skrevet 22. februar 2012 Lukta kommer nok fra mannen(evt kjemisk reaksjon når veskene blandes). Men våtheten er nok hennes, hvertfall frem til hans utløsning.... (ikke nødvendigvis at sperm lukter mer enn hennes veske, men nesen hennes er sikkert vandt til egen lukt....) Hun var ganske spesifikk om dette var en "fittelukt" gone bad, men dette med kjemiske reaksjoner og at lukter kan oppstå pga det, osv må være ren gjetning. Dessuten hadde en kondom løst mysteriet ganske enkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå