AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #21 Skrevet 23. februar 2012 Jobb eller vennereise da? Er det jobb så skjønner jeg at han kan være veldig opptatt. Er det vennereise kan han jo ta seg litt tid... Første del av reisen var i forbindelse med studier, og jeg vet det var tett program, og nå, siste del besøker han familie og venner.
antibac Skrevet 10. mars 2012 #22 Skrevet 10. mars 2012 Når ett mennesker virkelig er interessert så tar de sjangsen uansett. Det stemmer nok ikke helt.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #23 Skrevet 11. mars 2012 Når ett mennesker virkelig er interessert så tar de sjangsen uansett. Nei, SÅ interessert er jeg aldri i noen i starten at jeg 'tar sjansen uansett'. Etterhvert derimot kan jeg falle veldig langt...
Steinar40 Skrevet 11. mars 2012 #24 Skrevet 11. mars 2012 Nei, SÅ interessert er jeg aldri i noen i starten at jeg 'tar sjansen uansett'. Etterhvert derimot kan jeg falle veldig langt... Smart å ikke hoppe utfor stupet uten fallskjerm, ja.
Gjest -J- Skrevet 11. mars 2012 #25 Skrevet 11. mars 2012 Det er mange menn som er så tilbakeholdne og sjenerte at de rett og slett ikke tør å vise romantisk interesse før etter lang, lang tid. Mitt tips er at du spør han rett ut eller så inviterer du han på vinkveld neste gang dere treffest. Alkohol har en tendens til å bryte ned slike barrierer ganske raskt og fungerer som et fint sosialt glidemiddel slik det alltid har gjort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå