Mynona Skrevet 20. februar 2012 #1 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja, da starter jeg en ny treningsdagbok! Funket ikke sist gang. Har knapt trent siden runners knee i mai i fjor. Hatt en og annen økt bare, så formen er laber. Men det er SÅ tungt å komme i gang. Jeg liker jo ikke å trene. Det er ikke lystbetont, det er fordi jeg synes jeg må. Målet er å gå ned litt i fett%, så jeg blir strammere i fisken, og littegrann ruter. Skal finne et motivasjonsbilde. Og ta før-bilde, så jeg kan sammenligne etterhvert. Meeen dørstokkmila altså! Alltid en unnskyldning. Men i dag har jeg hvertfall sjekket ut treningssentre. Kanskje best å ta Sats, så jeg kan trene sammen med venninnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 20. februar 2012 #2 Del Skrevet 20. februar 2012 Første post! Jeg har et bein i denne tråden, stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2012 Da har jeg avtalt å møte venninnen på trening i morgen Gruer meg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 20. februar 2012 #4 Del Skrevet 20. februar 2012 Da har jeg avtalt å møte venninnen på trening i morgen Gruer meg litt.. Ved å lage avtaler tvinges du til å trene, så det er jo bra. Man vil jo ikke bryte avtaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 20. februar 2012 Vanskelig å finne bilder av målet. Alle er jo superdeffa. Men noe ala dette til venstre er målet: Også vil jeg beholde str på lår og rumpe, men få de fastere, armene må også bli fastere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 20. februar 2012 #6 Del Skrevet 20. februar 2012 *venter spent på bilde av resultater* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 20. februar 2012 Hehe, da må du nok vente en stund til Men nå skal jeg gå å ta før bilde. Men det legger jeg ikke ut før jeg har tatt etter bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 20. februar 2012 #8 Del Skrevet 20. februar 2012 Hehe, da må du nok vente en stund til Men nå skal jeg gå å ta før bilde. Men det legger jeg ikke ut før jeg har tatt etter bilde! Jeg har tatt et bilde etter hver treningsøkt siden 11 jan ;D Har trent vekter siden august da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 21. februar 2012 Vi skulle på corebar i dag, men venninnen min måtte jobbe overtid, og jeg har hatt hodepine i dag etter den lampa brant opp på kontoret. Det var veldig ekkel lukt lenge. Kjemikalie og brent plastikk-lukt. Så da skal vi gjøre nytt forsøk i morgen. T foreslo at vi skulle ta spinning kl 6.30, men HALLOOO! Da sover jeg. Skal lese litt pensum nå, også skal jeg se om jeg skal gå meg en tur etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 23. februar 2012 Ehm hmm... Dagens og gårsdagens trening: Men har gått tur da. I går. Og i dag gikk jeg til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mars 2012 #11 Del Skrevet 1. mars 2012 Aiaiai...her har det ikke vært oppdateringer på en stund ser jeg, det er vel fordi du har trent så fryktelig mye at du ikke har hatt tid til å skrive her,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 1. mars 2012 Neeei, har nok blitt overtid i det siste ja. Har ikke energi til å trene etter 12 timers arb.dag. Det blir en del av de fremover og. Tror ikke jeg får satt i gang før i april. Når jeh bodde på landet kunne jeg ta meg en joggetur ute i skogen når jeg hadde tid/lyst, men kan ikke det i sentrum. Asfaltjogging er døden for knærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 5. mars 2012 I dag har jeg løpt til bussen to ganger! Nesten trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 9. mars 2012 Bedre enn ingenting. Gått hjem fra jobb i dag. 1,6km hurtig gange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noisy Skrevet 9. mars 2012 #15 Del Skrevet 9. mars 2012 Alt er bedre enn ingenting! Dessuten er jo kvelden ennå ung, det går jo an å ta en sit-up eller to foran tv'en i kveld :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 16. mars 2012 Jepp. Da har jeg faktisk trent! Har så vondt i ryggen av all denne stillesittingen med stress. Kroppen protesterer på overtiden, så har vært hos kiropraktor et par ganger, og nå har jeg fått øvelser jeg skal gjøre hver dag. 5 øvelser for rygg/nakke som jeg skal ta to repetisjoner av. Også tenkte jeg at jeg skulle slenge på øvelsene jeg fikk av fysioen når jeg hadde kne-greiene, for da får jeg trent rumpe, lår, legger i tillegg. Også noen situps og pushups, så har man jo fått med nesten hele kroppen Men i kveld ble det bare ryggøvelsene Da får jeg hvertfall startet litt før jeg får meldt meg inn på sats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 16. mars 2012 #17 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Pfft - bli med på militærstyret til meg og Jelly, helt gratis! Vi bruker pisk. Endret 16. mars 2012 av Skitten pique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 25. mars 2012 Har vært flink jente å trent ryggen med strikken hver dag (untatt i går. Glemte det.) Og armene. Jeg aner ikke hva øvelsene heter eller noe sånt, men den er noe ala roing, nedtrekk og opptrekk hvis det er noe som heter opptrekk. Og noen sånne sidelengs arme/skulder greier. I tillegg har jeg tatt knebøy og utfall og situps. Merker forskjell allerede på en drøy uke. Kanskje det er som jeg har lest, at musklene har hukommelse Ellerså er det fordi jeg har gått ned bittelitt i vekt. Shortsen jeg hadde på i går var dødstrang sist jeg hadde den på, mn nå var den behagelig slakk. Pleier alltid å gå ned et par kilo når våren kommer. Aner ikke hvorfor. Også går jeg opp et par kilo på høsten når mørketiden begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #19 Del Skrevet 9. april 2012 Flinke Mynona! Og lykke til mer, følger med her for motivasjon selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #20 Del Skrevet 6. mai 2012 Var flink med ryggøvelsene helt til jeg ble syk i påsken. Etter det har det blitt så som så. Men i dag! Tok alle ryggøvelsene, noen bicepsøvelser, og en hel haug av rumpeøvelser + situps, knebøy og tåhev. Trent styrke i 30 min Skal prøve å gjøre alle disse øvelsene annenhverdag. I tillegg har jeg begynt å sykle til og fra jobb når det ikke regner. Noen ganger går jeg. Det er jo ikke så innmari langt da, men det er da bedre enn å ta bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå