seilice Skrevet 23. februar 2012 #21 Skrevet 23. februar 2012 En av de første gangene jeg skulle suge samboeren så kom han uten at jeg var forberedt på det, jeg klarer ikke konsistensen på sæd så når spruten kom så måtte jeg velge om jeg skulle spy eller fise... Jeg hoppet ut av sengen, der kom fisen en skikkelig brakfis, og sprang på do for å spytte ut sæden... :skratte: Det var skikkelig sexy Typen ler ennå av den episoden... Å herregud som jeg lo nå!! :skratte:
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #22 Skrevet 23. februar 2012 Jeg klarte å kjøre en av mine fine og nye lange franskmanikerte (?) negler i øyet på stakkars eksen min idet jeg kom (jeg satt på toppen. Det hele endte med en tur til legevakta og piratlapp foran øyet hans Jeg fikk høre den en stund.. I et tilfelle tok han på seg svømmebriller under akten. Da ble jeg rimelig paff kan du si 1
Gjest Silvermist Skrevet 23. februar 2012 #23 Skrevet 23. februar 2012 Jeg klarte å kjøre en av mine fine og nye lange franskmanikerte (?) negler i øyet på stakkars eksen min idet jeg kom (jeg satt på toppen. Det hele endte med en tur til legevakta og piratlapp foran øyet hans Jeg fikk høre den en stund.. I et tilfelle tok han på seg svømmebriller under akten. Da ble jeg rimelig paff kan du si Aj! Bra stakkaren har humor da!
Halldis Skrevet 24. februar 2012 #24 Skrevet 24. februar 2012 En av de første gangene jeg skulle suge samboeren så kom han uten at jeg var forberedt på det, jeg klarer ikke konsistensen på sæd så når spruten kom så måtte jeg velge om jeg skulle spy eller fise... Jeg hoppet ut av sengen, der kom fisen en skikkelig brakfis, og sprang på do for å spytte ut sæden... :skratte: Det var skikkelig sexy Typen ler ennå av den episoden... Velge mellom å spy eller fise??? Hahaha fantastisk!
Harmony Skrevet 24. februar 2012 #25 Skrevet 24. februar 2012 Jeg som er subdominant prøvde å være dominant overfor min kjæreste. Det hele føltes helt feil og endte i latterkrampe.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #26 Skrevet 24. februar 2012 Tja... En eks, for mye vin og laken som ikke akkurat var blendahvite etter en akt med penis i feil hull. Der og da ble det ikke tenkt så mye over at jeg ikke hadde vært på toalettet den dagen Og denne poster jeg definitivt som anonym
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #27 Skrevet 24. februar 2012 Jeg spøy engang jeg sugde en fyr så han kom i munnen min. Det er seriøst noe av det verste jeg har smakt i hele livet mitt. Den dag i dag har jeg problemer med å suge... og det her er 13 år siden eller noe...
Gjest Skrevet 26. februar 2012 #28 Skrevet 26. februar 2012 En av de første gangene jeg skulle suge samboeren så kom han uten at jeg var forberedt på det, jeg klarer ikke konsistensen på sæd så når spruten kom så måtte jeg velge om jeg skulle spy eller fise... Jeg hoppet ut av sengen, der kom fisen en skikkelig brakfis, og sprang på do for å spytte ut sæden... :skratte: Det var skikkelig sexy Typen ler ennå av den episoden... Å herre som jeg leeeer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå