Gå til innhold

Hva er din sex tabbe!

Fremhevede innlegg

Skrevet

En av de første gangene jeg skulle suge samboeren så kom han uten at jeg var forberedt på det, jeg klarer ikke konsistensen på sæd så når spruten kom så måtte jeg velge om jeg skulle spy eller fise... :fnise: Jeg hoppet ut av sengen, der kom fisen en skikkelig brakfis, og sprang på do for å spytte ut sæden... :skratte: :skratte: Det var skikkelig sexy :sjenert:

Typen ler ennå av den episoden... :jepp:

Å herregud som jeg lo nå!! :skratte: :skratte: :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte å kjøre en av mine fine og nye lange franskmanikerte (?) negler i øyet på stakkars eksen min idet jeg kom (jeg satt på toppen.

Det hele endte med en tur til legevakta og piratlapp foran øyet hans :sjenert:

Jeg fikk høre den en stund.. I et tilfelle tok han på seg svømmebriller under akten. Da ble jeg rimelig paff kan du si :skratte:

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg klarte å kjøre en av mine fine og nye lange franskmanikerte (?) negler i øyet på stakkars eksen min idet jeg kom (jeg satt på toppen.

Det hele endte med en tur til legevakta og piratlapp foran øyet hans :sjenert:

Jeg fikk høre den en stund.. I et tilfelle tok han på seg svømmebriller under akten. Da ble jeg rimelig paff kan du si :skratte:

Aj! Bra stakkaren har humor da! :ler:

Skrevet

En av de første gangene jeg skulle suge samboeren så kom han uten at jeg var forberedt på det, jeg klarer ikke konsistensen på sæd så når spruten kom så måtte jeg velge om jeg skulle spy eller fise... :fnise: Jeg hoppet ut av sengen, der kom fisen en skikkelig brakfis, og sprang på do for å spytte ut sæden... :skratte: :skratte: Det var skikkelig sexy :sjenert:

Velge mellom å spy eller fise??? :skratte::skratte: Hahaha fantastisk!

Skrevet

Jeg som er subdominant prøvde å være dominant overfor min kjæreste. Det hele føltes helt feil og endte i latterkrampe. :fnise:

Skrevet

Tja... En eks, for mye vin og laken som ikke akkurat var blendahvite etter en akt med penis i feil hull. Der og da ble det ikke tenkt så mye over at jeg ikke hadde vært på toalettet den dagen :sjenert:

Og denne poster jeg definitivt som anonym

Skrevet

Jeg spøy engang jeg sugde en fyr så han kom i munnen min. Det er seriøst noe av det verste jeg har smakt i hele livet mitt.

Den dag i dag har jeg problemer med å suge... og det her er 13 år siden eller noe...

Skrevet

Å herre som jeg leeeer :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...