Gå til innhold

Hva er din sex tabbe!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi hadde en hyggestund med 69 og plutselig så greide jeg å slippe en saftig bønne rett i fjeset på mannen min,ai ai det ble ikke mer 69 den kvelden!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Bomme på hullet og glemme å klippe neglene er vel de verste av mine.

• Liker 2
Skrevet

Klarte å sparke mannen i ballene engang under orgasme. Stakkars, stakkars mannen min.

Gjest Madelene1
Skrevet

Vi hadde en hyggestund med 69 og plutselig så greide jeg å slippe en saftig bønne rett i fjeset på mannen min,ai ai det ble ikke mer 69 den kvelden!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

sparking under orgasme og biting . fikk høre det så det suste etterpå hahaha.. jeg bet han der nede. nå er det 10 år siden og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg gjorde det :gjeiper: var noe som plutselig fortalte meg at jeg skulle bite hahahaha

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Sparket en kar ut av sengen da jeg fikk orgasme en gang :lur: han kom fra det lettere fortumlet, etter det lærte han å holde beina mine fast :fnise:

Skrevet

Det involverer en baderomsinnredning av dårlig kvalitet, for mye blod og et brukket håndledd.

Jeg kom fra det uskadd :danse:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Haha, det er faktisk ikke så lenge siden.

Han skulle binde meg fast, og vi synes det er litt gøy når jeg kjemper imot. Så ble vi litt revet med, og jeg klarte å kjøre albuen opp i nesa på han så han begynte å blø neseblod. Etter en halvtimes tid med mye tørkepapir og latteranfall så var han heldigvis klar, og da lå jeg helt rolig :fnise:

Skrevet

Har vel ikke så mange tabber å skryte på meg, men den jeg får høre mest om i etterkant må være fra jula i fjor. Jeg og kjæresten min skulle sove over hos bestekompisen min etter en fest. Huset har tre soverom; Jeg og kjæresten i gjesterom 1, venninna til kompisen min og en ONS i gjesterom 2, og bestekompisen min og ei pule-venninne i soverommet.

Før vi la oss hoppet vi fire stk. i boblebadet og vi spøkte om hvem som var mest høylydt i senga (jeg husker ikke en døyt av denne samtalen) Så gikk vi å la oss, i gjesterom 2 var venninna i full gang med sin ONS. Bestekompisen min har vært kjent for å ha litt problemer med prestasjonsangst sammen med akkurat denne jente, så jeg ønsket ham lykke til å vi gikk alle til hvert vårt rom :fnise:

Jeg og kjæresten hadde heftig sex, og jeg mente jeg var så lydløs som jeg aldri har vært. Noe som viste seg å være heeelt feil.. :sjenert:

Alle i naborommene hadde hørt meg... Bestekompisen min sin prestasjonsangst ble vist ikke bedre av spetakkelet mitt og gjett om jeg fikk høre det neste morgen :sjenert: "Det var vist noen som tok utfordringen med å være mest høylydt i natt".. Litt småsnurt fordi jeg hadde bedre sex en ham, ble nok bestekompisen min, men han har i ettertid sagt at det faktisk var litt turn on :lur:

Vi har ett merkelig vennskap... :filer:

Jeg får forresten fortsatt bemerkninger, i tilfeller der vi skal sove i samme bygg som folk fra vennegjengen vår :lur:

Skrevet

Hmm, vet ikke helt om det telles, men klarte å pådra meg et mini-mini-gnagsår under sex en gang. Som iløpet av et par dager utviklet seg til en hissig blodforgiftning og sykehus.

Ellers så skalla jeg ned kjæresten min under sex en gang.

• Liker 1
Skrevet

Vi ramla utfor senga i en het akt og landa på svigermor sin bærbare pc. Den var godt knust. Hvordan klarte dere det?? Joooa mannen gikk i søvne og falt ut av senga :fnise: uff. Flaut.

• Liker 2
Gjest hogwash
Skrevet

"Wrong hole" :flau:

Sex når man er full som en alke er ikke alltid lurt.

• Liker 2
Gjest Silvermist
Skrevet

"Wrong hole" :flau:

Sex når man er full som en alke er ikke alltid lurt.

Har vært in the recieving end av den. Dårlig stemning! :kjefte:

• Liker 5
Gjest hogwash
Skrevet

Har vært in the recieving end av den. Dårlig stemning! :kjefte:

Beklager...? :ler:

• Liker 3
Gjest Silvermist
Skrevet

Beklager...? :ler:

Ja, hva vet jeg? :gjeiper:

Gjest hogwash
Skrevet

Ja, hva vet jeg? :gjeiper:

Det nærmer seg vel 10 år siden for min del, men hvis det og Trondheim ringer en bjelle må jeg bare unnskylde (igjen)

:sjenert:

Gjest Silvermist
Skrevet

Det nærmer seg vel 10 år siden for min del, men hvis det og Trondheim ringer en bjelle må jeg bare unnskylde (igjen)

:sjenert:

Tidsrommet passer meget bra, men feil by. You're off the hook. :ler:

Skrevet

En av de første gangene jeg skulle suge samboeren så kom han uten at jeg var forberedt på det, jeg klarer ikke konsistensen på sæd så når spruten kom så måtte jeg velge om jeg skulle spy eller fise... :fnise: Jeg hoppet ut av sengen, der kom fisen en skikkelig brakfis, og sprang på do for å spytte ut sæden... :skratte: :skratte: Det var skikkelig sexy :sjenert:

Typen ler ennå av den episoden... :jepp:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...