Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så Kili kan det altså? Så fall blir jeg veeeldig glad. :jepp:

Vent litt nå.....kan den ikke det? Følte jeg hadde sett det på flere bilder? :klo:

Ifølge et babyforum når jeg googlet det går det ikke likevel! Hva er da poenget? :sur:

Jeg som hadde bestemt meg for den senga....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent litt nå.....kan den ikke det? Følte jeg hadde sett det på flere bilder? :klo:

Ifølge et babyforum når jeg googlet det går det ikke likevel! Hva er da poenget? :sur:

Jeg som hadde bestemt meg for den senga....

Mhm.. Hadde vært en drøm om det hadde gått.. Tror sengen blir for lav til å bruke på et spebarn.

Har jo evt den Leander-senga, men synes ikke den er like fin. Frister nesten mer å kjøpe en billigere sprinkelseng for å så kjøpe Kili når knøttet blir større. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Begge sengene ser veldig fine ut, og det er jo moro at de vokser med barnet. Personlig hadde jeg aldri kjøpt så spinndyr seng, men om man har en svært god økonomi så er det sikkert stas med slik seng :rodmer: Men husk at dere også trenger mye annet - ny barnevogn koster fort 6-8000 kr, bilsete koster 3-4000 kr (og dere trenger flere av disse etterhvert som årene går), en ergonomisk bæresele koster ca 1000 kr, et enkelt lammeskinn koster 3-400 kroner, barnehagedresser koster fort 1000 kr stk osv osv, dersom dere vil være like kvalitetsbevisste som med sengekjøpet.

En slik baby bedside-seng hadde jeg uansett ikke kjøpt; de koster jo nesten 2000 kr og babyen vokser ut av den ila få måneder.

Her kjøpte vi brukt Gulliver-sprinkelseng på finn for 400 kr. Tok av den ene sida og stripset fast til dobbeltsenga, slik at vi kunne bruke den som baby bedside seng de første månedene. Nå er gutten snart 11 mnd, og sover fremdeles som en prins i den :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...