Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville valgt en helt vanlig sprinkelseng, for jeg synes ikke noen av de der virker verdt pengene. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har veldig lyst på en Kili-seng, men huff, de er jo så dyre!

Vet du om de er i heltre? Det posistive med de sengene der er jo at man kan ha de lenge :)

Skrevet

Hvis jeg hadde ventet mitt første barn nå skulle jeg kjøpt Killi. Jeg syns den er kjempefin!

• Liker 1
Gjest Alabama
Skrevet

Stokke er praktisk med hjul, men Kili er finest. Kommer sannsynligvis til å kjøpe den selv, til tross for en meget stiv pris. Det er nemlig den eneste senga som er kort nok til å få plass på soverommet vårt.

• Liker 2
Skrevet

Kommer du til å kjøpe den til nyfødt, eller kjøpe den når ungen har blitt litt større og begynner å reise seg i senga? For det går vel ikke an å heve bunnen, gjør det vel?

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg har allerede bestemt meg for Stokkesenga, og vi har ikke begynt prøving ennå :fnise: Sa til og med i fra til samboeren min om den senga før vi hadde flytta sammen. "Du? Den senga skal jeg ha når jeg får barn. Du kan like gjerne huske det med en gang." :ler:

Du kan jo ha den kjempelenge, og pluss for at man kan ta den med seg hvis babyen skal f.eks. sove i stua om dagen.

Skrevet

Jeg har allerede bestemt meg for Stokkesenga, og vi har ikke begynt prøving ennå :fnise: Sa til og med i fra til samboeren min om den senga før vi hadde flytta sammen. "Du? Den senga skal jeg ha når jeg får barn. Du kan like gjerne huske det med en gang." :ler:

Du kan jo ha den kjempelenge, og pluss for at man kan ta den med seg hvis babyen skal f.eks. sove i stua om dagen.

:fnise: Tidlig ute ja! Men da er det jo veldig greit, så slipper du å sitte og klø deg i hodet dag inn og dag ut fordi du ikke vet hva du skal velge.. :sjenert:

Soverommet ligger i 2.etg. og stua er nede så her blir det uansett ikke å flytte senga mellom soverom og stue. Men skjønner godt at du synes det er greit med seng med hjul om du har alt på ett plan. :jepp:

Skrevet

Har merket meg den Kilisenga, og den skal jeg ha i sort :)

Svindyr, dog. Begge kan selvsagt heve bunnen.

Skrevet

Synes jeg har sett alternativ til kili senga i billigere varianter. Stokke brukte jeg til vesla og var meget fornøyd. Den er dessverre overtatt av min søster som har små, og jeg regner med de skal bruke den en stund til.

Skrevet

Synes jeg har sett alternativ til kili senga i billigere varianter. Stokke brukte jeg til vesla og var meget fornøyd. Den er dessverre overtatt av min søster som har små, og jeg regner med de skal bruke den en stund til.

Så Stokke er mye billigere mener du? :) Hvor har du sett bedre og billigere varianter av senga? Kan jeg spare noen kroner på ei seng som er enda finere en Kili, så takker jeg ikke nei til det. :)

Skrevet

Har merket meg den Kilisenga, og den skal jeg ha i sort :)

Svindyr, dog. Begge kan selvsagt heve bunnen.

Så Kili kan det altså? Så fall blir jeg veeeldig glad. :jepp:

Skrevet (endret)

Så Stokke er mye billigere mener du? :) Hvor har du sett bedre og billigere varianter av senga? Kan jeg spare noen kroner på ei seng som er enda finere en Kili, så takker jeg ikke nei til det. :)

Nei, stokke er langt fra billigere. Var ikke det jeg mente. Når det gjelder kili senga synes jeg å ha sett slike flere ganger. Den ser veldig tradisjonell ut da. Men den var veldig fin. Tror det blir en fra ikea denne gangen :)

Forøvrig synes jeg ikke den fra stokke er kjempelekker, men var veldig praktisk. Hadde gått for den andre i dag om jeg fikk velge.

Endret av Sobril
Skrevet

Nei, stokke er langt fra billigere. Var ikke det jeg mente. Når det gjelder kili senga synes jeg å ha sett slike flere ganger. Den ser veldig tradisjonell ut da. Men den var veldig fin. Tror det blir en fra ikea denne gangen :)

Forøvrig synes jeg ikke den fra stokke er kjempelekker, men var veldig praktisk. Hadde gått for den andre i dag om jeg fikk velge.

Den er veldig tradisjonell og kan ha den over lengre tid. Begge er veldig praktiske sånn sett. Nei, de er ikke akkurat billige de sengene.. :sjenert: Så hadde jeg kommet over en seng som var like fin som Kili til billigere pris hadde jeg blitt veeeldig fornøyd.

Rop ut om du plutselig ser noen da. :jepp: Og takk for svar!

Gjest Alabama
Skrevet

Kjøper den til baby sånn at den kan brukes lengst mulig.

Skrevet

Kili-senga er kjempefin, langt finare enn Stokke-senga syns eg. Men eg hadde aldri kjøpt ei seng til 5500 kr. 6700 kr inkludert madrass! :daane:

(Me var så heldige å få arve ei uttrekkseng, ellers hadde me nok kjøpt ei Ikea-seng eller liknande)

Skrevet

Kjøper den til baby sånn at den kan brukes lengst mulig.

Om det blir den senga så blir det nok kjøpt inn til fødsel her og. :jepp:

Kili-senga er kjempefin, langt finare enn Stokke-senga syns eg. Men eg hadde aldri kjøpt ei seng til 5500 kr. 6700 kr inkludert madrass! :daane:

(Me var så heldige å få arve ei uttrekkseng, ellers hadde me nok kjøpt ei Ikea-seng eller liknande)

Ja, den ER dyr.. Er ikke ofte jeg ser denne senga på finn eller evt salg, når folk først kjøper den så selger de den ikke videre. Skjønner de godt jeg. :)

Er bare at jeg synes de fleste sprinkelsenger er så lite pene.. :/

Jeg synes denne så litt "artig" ut jeg da. Kan selvsagt bare bruker når barnet er veldig lite

http://shop.textalk.se/no/article.php?id=6110&art=255853

Jeg har lyst på sånn og jeg.. :sjenert: I verste fall så kan vi evt bare ta av den ene siden på Kili-senga og dra den inntil senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...