AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #21 Del Skrevet 20. februar 2012 Cola zero med et par dråper kirsebærekstrakt. Cherry coke er jo svindyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #22 Del Skrevet 20. februar 2012 Blir vel som å banne i kjerka, men min kosedrikk er god øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #23 Del Skrevet 20. februar 2012 Pukka-teen med lakris, nomnomnom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #24 Del Skrevet 20. februar 2012 Dessverre avhengig av 7-Up Light og heller ned på til det er tomt. Hvis jeg har, kan det gjerne gå flere 1 1/2 l pr. dag Deilig men skyldtynget nytelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. februar 2012 #25 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvis jeg skal synde med kosedrikk er det alkoholholdige saker. Også blir det en del sjokolademelk for rask protein, og jeg liker ikke vanlig melk :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. februar 2012 #26 Del Skrevet 20. februar 2012 Pepsi max, Tab, kaffe eller te. Skal jeg kose med ekstra mye blir det rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzie Skrevet 20. februar 2012 #27 Del Skrevet 20. februar 2012 Vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingelill Skrevet 20. februar 2012 #28 Del Skrevet 20. februar 2012 Du AB som lurte på hvor jeg får tak i karamell-smak teen: Fikk den i gave av to venninner, og de sier de har kjøpt den på butikken Søstrene Grene. Den finnes i bla Oslo og Stavanger Mye god te der, ikke dyrt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. februar 2012 #29 Del Skrevet 20. februar 2012 jeg finner det litt merkelig at noen her svarer "vann" som sin kosedrikk altså.. en ting er å være veldig glad i vann, og foretrekke det til middagsmaten til hverdags.... men som kosedrikk?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 20. februar 2012 #30 Del Skrevet 20. februar 2012 Te med 2-3 suketter og litt melk, andre ganger dandyblend med litt melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #31 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg er ikke så glad i varme drikker, bortsett fra svart kaffe. Min sommerslige kosedrikk er 50 % farris og 50 % god eplejuice og isbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. februar 2012 #32 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Du AB som lurte på hvor jeg får tak i karamell-smak teen: Fikk den i gave av to venninner, og de sier de har kjøpt den på butikken Søstrene Grene. Den finnes i bla Oslo og Stavanger Mye god te der, ikke dyrt heller sånn siruper til å ha i kaffen og i teen, kjøpes gjerne på "black cat" ( kaffe og te butikk) i oslo, eller på stockfletch eller andre slike kaffe/tebutikker det er jo også en bra løsning! Endret 20. februar 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. februar 2012 #33 Del Skrevet 20. februar 2012 Min varme kosedrikk er Twinings London Earl Grey (Earl Grey med litt sitrussmak), Four Red Fruits (også Twinings) eller kako med krem. Min kalde kosedrikk er iste med isbiter og sitronskiver. Min alkoholholdige kosedrikk er rødvin eller Pimm's Original Cup med appelsinskiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 20. februar 2012 #34 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg drikker en kopp kakao nesten hver morgen... Toro sin lette kakao, det er bare ca 40 kcal i en kopp, så det bekymrer meg ikke. Utenom det er Pepsi max kosedrikken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå