Gå til innhold

Kosedrikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dessverre avhengig av 7-Up Light og heller ned på til det er tomt. Hvis jeg har, kan det gjerne gå flere 1 1/2 l pr. dag :tristbla:

Deilig men skyldtynget nytelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal synde med kosedrikk er det alkoholholdige saker. Også blir det en del sjokolademelk for rask protein, og jeg liker ikke vanlig melk :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du AB som lurte på hvor jeg får tak i karamell-smak teen: Fikk den i gave av to venninner, og de sier de har kjøpt den på butikken Søstrene Grene. Den finnes i bla Oslo og Stavanger :) Mye god te der, ikke dyrt heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg finner det litt merkelig at noen her svarer "vann" som sin kosedrikk altså.. en ting er å være veldig glad i vann, og foretrekke det til middagsmaten til hverdags.... men som kosedrikk?? :klo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i varme drikker, bortsett fra svart kaffe. Min sommerslige kosedrikk er 50 % farris og 50 % god eplejuice og isbiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Du AB som lurte på hvor jeg får tak i karamell-smak teen: Fikk den i gave av to venninner, og de sier de har kjøpt den på butikken Søstrene Grene. Den finnes i bla Oslo og Stavanger :) Mye god te der, ikke dyrt heller :)

sånn siruper til å ha i kaffen og i teen, kjøpes gjerne på "black cat" ( kaffe og te butikk) i oslo, eller på stockfletch eller andre slike kaffe/tebutikker :jepp: det er jo også en bra løsning!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min varme kosedrikk er Twinings London Earl Grey (Earl Grey med litt sitrussmak), Four Red Fruits (også Twinings) eller kako med krem.

Min kalde kosedrikk er iste med isbiter og sitronskiver.

Min alkoholholdige kosedrikk er rødvin eller Pimm's Original Cup med appelsinskiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker en kopp kakao nesten hver morgen... :sjenert: Toro sin lette kakao, det er bare ca 40 kcal i en kopp, så det bekymrer meg ikke.

Utenom det er Pepsi max kosedrikken min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...