Gå til innhold

Kosedrikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

koser meg ofte med et glass pepsi max hver kveld, men det er jo ikke dirkete sunt.

Har du noen kosedrikk? Eller drikker du bare vann hele døgnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ELSKER varm eplejuice med kanel oppi! Høres veldig rart ut, men det smaker eplekake, haha. Ellers er jeg veldig glad i vann ja, takler egentlig ikke juice- synes det blir for surt, mens brus liker jeg bare ikke, mest pga kullsyren.

Elleeers. Har en te fra søstrene grene som smaker karamell, tror den heter "bali-blanding" eller noe i den duren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te! :rodmer: For meg er te den ultimate kosedrikk. Drikker flere koppper hver dag.

Det finnes utrolig mange varianter å velge imellom, og det er morsomt å prøve ut nye. Selv drikker jeg kun grønn og hvit te (uten sukker osv selvsagt), samt diverse urteteer (bl.a. Yogi sine, som du får i blant annet helsekostbutikker, de kommer i utrolig mange deilige smaker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kosedrikk er sjokolade med krem, men det er ikke dagligdags. Jeg er en som drikker kaffe på morgenen, vann ellers og kosedrikken på kvelden er te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke liker brus tar jeg meg et glass juice av et eller annet slag hvis jeg har lyst på noe godt å drikke:) Drikker også te hver dag, men jeg koser meg ikke med den:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikkert litt rar, men jeg elsker vann. Så iskaldt vann med isbiter i er faktisk min kosedrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi max. Men vet ikke om det kvalifiserer til kosedrikk, når jeg drikker noen liter for dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smoothie er min kosedrikk- sunt og fantastisk godt!

Men hun som snakket om eplejuice med kanel, det er suuuper godt og burde virkelig prøves!! MMMMM :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Pepsi max. Men vet ikke om det kvalifiserer til kosedrikk, når jeg drikker noen liter for dag..

Jeg hadde tenkt til å skrive det , men så kom jeg også på at jeg drikke alt for mye av det

hver dag, så da regnes det vel kanskje ikke som en "kosedrikk"... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker kaffe på morgenen, vann og kaffe på dagen og vann eller te til kveldskos. Drikker også litt (sukkerfri) brus på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt til å skrive det , men så kom jeg også på at jeg drikke alt for mye av det

hver dag, så da regnes det vel kanskje ikke som en "kosedrikk"... :sjenert:

Men vi koser oss vel når vi drikker det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert litt rar, men jeg elsker vann. Så iskaldt vann med isbiter i er faktisk min kosedrikk.

Helt enig, lite som kan slå det! Gjerne med litt sitron. Ellers er jeg glad i kullsyreholdig vann, gjerne med smak (favoritten er oransje bris). Her jeg bor er springvannet dessverre ikke så veldig godt, lengter til norsk springvann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann døgnet rundt her :) Synes det er kjempegodt! Kaffe liker jeg ikke, te drikker jeg på vennindebesøk, brus i dåp/konfirmasjoner/bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ELSKER varm eplejuice med kanel oppi! Høres veldig rart ut, men det smaker eplekake, haha. Ellers er jeg veldig glad i vann ja, takler egentlig ikke juice- synes det blir for surt, mens brus liker jeg bare ikke, mest pga kullsyren.

Elleeers. Har en te fra søstrene grene som smaker karamell, tror den heter "bali-blanding" eller noe i den duren. :)

Hørtes interessant ut. Hva slags te er det? Hvor kjøper du det? Fant ingenting på nettet.

Selv elsker jeg Yogi-te. Favoritten er ginger-lemon -med Stevia, men de har mange andre gode smaker med lakris, kanel, fennikel, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg med cola zero med is og maaase sitron eller Tart cherry blandet ut i vann. Nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...