AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Jeg syns det er så flaut. jeg får mye utflod, og da møter jeg ikke typen hva skal jeg gjøre?
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Hvorfor møter du ikke typen? Redd det skal lukte elns? Du kan bruke truseinnlegg hvis du ikke allerede bruker det.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 ja det er akkurat det jeg er redd for. Jeg bruker det, men lukter for det :S HJELP!
Tbag Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Dra til legen hvis dette er noe som plager deg. Ofte er det ikke noe å gjøre noe med, da det for mange er helt naturlig å ha mye utflod. Ellers kan det være både VB, sopp eller andre sykdommer.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har utflod hver eneste dag året rundt. det har jeg alltid hatt.. siden før jeg fikk min første menstruasjon. Så ikke klag!!
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 ja det er akkurat det jeg er redd for. Jeg bruker det, men lukter for det :S HJELP! Vasker du deg hver dag og bytter du innlegg når du trenger det? hvis nei så begynn med det. Kanskje det hjelper. Du kan også sjekke ut symptomene på sopp og bakteriell vaginos for å se om du kanskje kan ha dette.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Så dårlig at det ikke fins noe hjelp mot utflod Hva skal jeg si til legen? Redd for at det skal være noe sykdom?! Lukter jo så blææh!
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har utflod hver eneste dag året rundt. det har jeg alltid hatt.. siden før jeg fikk min første menstruasjon. Så ikke klag!! Kan jo hende TS har det også da.
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #10 Skrevet 19. februar 2012 Vasker meg hver gang ja.. Har utfloden en slags fiskelukt?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #11 Skrevet 19. februar 2012 Signerer Tbag over her! Det er vanlig å ha mye utflod, men det skal ikke lukte stygt. Dra til legen! Evt kan du prøve lactal e.l.
Tbag Skrevet 19. februar 2012 #14 Skrevet 19. februar 2012 Så dårlig at det ikke fins noe hjelp mot utflod Hva skal jeg si til legen? Redd for at det skal være noe sykdom?! Lukter jo så blææh! Si at du er veldig plaget med utflod og fortell om konsistens/lukt, spør deretter om dette kan komme av ubalanse i skjeden etc. eller om det ikke er noe å få gjort noe med. Du forteller i en post over her at det lukter veldig og det er ikke normalt, så det kan tyde på en ubalase av noe slag/sykdom.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #15 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har utflod hver eneste dag året rundt. det har jeg alltid hatt.. siden før jeg fikk min første menstruasjon. Så ikke klag!! Det er da helt normalt...
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #16 Skrevet 19. februar 2012 Litt OT, men er det normalt å ha utflod sånn at det blir litt hvitt i trusa hver dag? Må bytte hver dag. Men lukter ikke noe. Mer rundt eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #17 Skrevet 19. februar 2012 Jeg tørr ikke å kontakte legen! utrolig lei dette.. Kan ikke fortelle typen min heller da om at jeg har så mye utflod og at det lukter derfor så kan ikke jeg møte deg utrolig flaut og ekkelt!
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #18 Skrevet 19. februar 2012 Pøv lactal og se om det blir borte da. Du kan lese om det her. http://www.lactal.no/ Kan kjøpe det på apoteket uten resept.
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #19 Skrevet 19. februar 2012 Litt OT, men er det normalt å ha utflod sånn at det blir litt hvitt i trusa hver dag? Må bytte hver dag. Men lukter ikke noe. Mer rundt eggløsning. Ja, det er normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå