Gå til innhold

En helt ny bok

Kvist

Anbefalte innlegg

Tidlig våken i dag kan man si. Litt før fem sa det PLING! og jeg var lys våken. Så da klokka nærma seg stå-opp-tid begynnte jeg jo å bli trøtt igjen. Og nå har jeg akkurat sovet en time etter å ha vært hos jordmora. Hun satte meg opp på time til torsdag, sånn for sikkerhets skyld. Men tok meg i hånda og sa hun håpet og trodde at jeg slapp å komme til den timen.

Jeg har ny time på poliklinikken for legevurdering til mandag, så håper de vurderer meg som moden nok til igangsetting da. Eller aller aller helst at noe skjer innen den tid så jeg slipper hele igangsettinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt i dag. Og kvalm :(

Lurer på om mannen har smittet meg med forkjølelsen sin også, og det har jeg virkelig ikke overskudd til i dag.

Sovet godt i natt, sto opp og spiste frokost og så barnetv med snuppa før vi dro i barnehagen. Merker jeg er glad mannen egentlig har tatt over barnehageleveringa for en stund, for da jeg kom hjem var jeg helt gåen. Men i dag skulle ha langt unna på kurs, og så tidlig som han måtte dra synes vi ikke snuppa skal behøve å være i barnehagen.

Nå har jeg sovet en stund, våknet av en sms... grr ;)

Og fått i meg litt mat. Fortsatt helt groggy i kropp og hode. Kjenner jeg er veldig glad for at maseriene stort sett har gitt seg og gått tilbake til kynnere.

Orker ikke gjøre noe ting, bare søppel på tv... tror jeg prøver å sove litt mer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg meg inn her ;) Godt å slippe masriene ja, så kan du heller prøve å bruke tida på å slappe av og gjøre så lite som mulig :Nikke: Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Honning! :):ler:

Nå sitter jeg i sofaen og venter på besøk. Mannens kusine var i nærheten og spurte om å komme innom. Kjenner henne ikke egentlig, siden det er fler-og-tjue timers kjøretur i mellom oss til vanlig. Men koselig blir det nok for det. Håper bare de kommer snart. Hun sa etter elleve... Ikke at jeg trenger så presis tidsangivelse egentlig, jeg er jo bare hjemme uansett, men merker at noe må skje snart før jeg sovner på sofaen ;)

Bare synd mannen ikke fikk hatt hjemmekontor i dag, han var mye sammen med kusina i oppveksten.

Endret av Kvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk. Men kjenner godt at bare det å skravle og drikke kaffe gjør meg sliten.

Og nå har jeg hatt et par skikkelige tak i magen også. Puh! Godt snuppa er flink til å finne på ting selv. Nå sitter hun og elle meller om hvem av duplomenneskene som må fengsles i politibilen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lei av å lure på om det er på ordentlig denne gangen hver gang jeg våkner av vondt og steinhard mage.

Det skjer vel ikke noe nå heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er NOE som skjer i hvertfall. Vondt nok til at det blir veldig dårlig søvn. Sjeldent nok til at det antagelig bare er mas... Håper at det i det minste modner livmora da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvordan går det?

Ligger på sofaen, med feber og halsvondt. Og noen vonde tak innimellom, men ikke noe regelmessig.

Så sinnsykt lei av å være dårlig form og ha vondt nå. Vil bare ha lillebror ut jeg nå, så jeg snart kan begynne å bli i bedre form igjen. Jeg vil ut på tur! Jeg vil ha frisk luft, jeg vil leke på lekeplassen og jeg vil kunne gå opp trappa uten å "dø" midtveis.

Time for igangsettingsvurdering igjen i morgen. Mannen og jeg snakket om det i går morges, at hvis det var såpass lite vondt som det har vært noen dager så er det kanskje best å vente uansett. I hvertfall håpe at forkjølelsen skal bli bedre innen fødsel. Men etter denne natta vet jeg ikke hva jeg helst vil jeg. Ikke at det spiller sååå mye rolle heller, legene tar i grunnen vurderingen på helt andre kriterier enn hva jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring og lykke til med igangsettingssamtalen i morgen. Må være veldig frustrerende å være så plaget og ikke føle legene tar deg nok på alvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...