Gå til innhold

En helt ny bok

Kvist

Anbefalte innlegg

Sååååå trøtt!

Skal straks til fysioterapeuten. Det kommer til å bli vondt kjenner jeg, men helt sikkert bedre på torsdag :P Så lenge siden jeg har vært der nå, på grunn av studier og ferieavvikling at det trengs virkelig.

33+1 i dag. Merkelig så fort ukene går for andre, og så sakte de går for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danse:

Og så kom jeg på en ting til: du har min fulle støtte ang. den tråden på graviditet & spedbarn om å føle seg fresh og fin osv. i graviditeten. Jeg sier ingenting der, føler jeg ikke "har lov" til å snike på det forumet lenger - har jo ikke spedbarn lenger :ler:

Jeg er nok hårsår for en del som blir sagt på nettet, men jeg opplevde det nesten som et angrep på deg. Er ikke alltid det funker å si: alt er bra - så blir alt bra! Dessverre finnes det problemer man ikke overvinner med positiv innstilling! Hun skulle lånt min kropp i en graviditet, så kunne hun sett...

Sånn, da fikk jeg sagt det også. Føler meg litt som en baksnakker nå, men synes du fortjente å høre litt støtte! Jeg vet at det ikke bare er enkelt og glamour å gå gravid. Og det har ingen sammenheng med positiv innstilling eller hvor ønsket barnet er!

Endret av Aricept
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Aricept :)

Nå ble jeg oppriktig kjempeglad! Godt å høre at det ikke bare er jeg som synes noe av det der var litt over kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosboller, kokosboller, kokosboller, kokosboller...

Snakk om å få akutte cravings på ting da. Jeg vurderer faktisk å sette meg i bilen og dra og kjøpe kokosboller... sånne stooore deilige myke de har på 7/11.

*sukk*

Koooookoooooosbolleeeeeeer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe.....uff, det er grusomt med sånn cravings og når du ikke får det du vil ha. Så godt mannen er så snill og fikser for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter deg også i den tråden du skrev :) Jeg er så lei av at mange skal "lese gjennom linjene" på innleggene. Det var jo der "kranglinga" starta i innlegget ditt. Les ting svart på hvitt mener nå jeg :)

Syns foressten at det er vanskelig å la være å syte når man har en del plager. De aller fleste mennesker på denne jord er programmert til å fokusere på det negative.

Det er ikke noe gøy å føle seg stor, tung og immobil ;)

Fikk også lyst på kokosboller da jeg leste at du hadde fått det. Sånne store som man blir kvalm av bare en. Namminam :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg også lyst på kokosbolle :sikle: , bare dumt at det er to og en halv-tre timer til 7/11 her :ler:

Plagsomt når alle dreier samtalen over på graviditeten ja, man er mer enn bare gravid, jeg sa fra til kolleger at jeg ikke ville snakke noe særlig om den og det ble faktisk tatt hensyn til på jobb :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time fotpleie og så en halv time nakke- og skuldermassasje. Og frukt og avslapning tilslutt. Sukk! Deilig!

Ønsker meg flere bursdager jeg så jeg kan få sånn gavekort oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så herlig med fotpleie og massasje! Tenkte kanskje jeg skulle unne meg noe sånt når jeg starter permisjonen, vi må jo skjemme oss litt bort nå som kroppen ellers føles stor og tung :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde forpleie er par ganger i graviditeten og det var fabelaktig :biggrin: Nå høres det forlokkende ut med både det og massasje *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sove!! Men Bitteliten holder sånt leven i magen at det kan jeg bare glemme på en stund tror jeg. Auau. Egentlig rart at så små bein kan sparke så hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hikker og det gjør bitteliten også :ler:

Vi er absolutt ikke i takt heller. 4-5 av hans for hvert av mine omtrent.

Hverdagsmoro! :tommelsmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. Jeg vil også kjenne hikking :) Her er det nok enten en fotballspiller eller kickbokser i magen. Dundrer i vei innimellom :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. Jeg vil også kjenne hikking :) Her er det nok enten en fotballspiller eller kickbokser i magen. Dundrer i vei innimellom :gjeiper:

Jeg har ikke kjent hikking før uke 32 denne gangen, så vil jo tro at du kommer til å kjenne det etter hvert Kakaoen.

Mye sparking ja, jeg har faktisk lurt på om denne ungen allerede kan sykle jeg. Føles sånn noen ganger.

I dag var jeg hos jordmor igjen. Alt fint med meg, men hun jobbet litt med å finne hjertelyden. Den var veldig svak. Etter noen forsøk her og der fant hun den, men på helt feil sted. Så joda, etter å ha ligget med hodet ned i månedsvis har luringen snudd seg og ligger nå med hodet opp mot ribbeina mine på høyre side. Rumpa nede mot venstre hofte. Jordmor sjekket flere ganger for å være sikker, og hun mente at det ikke var noe å bekymre seg for, siden han ikke ligger nede i bekkenet. Hun mente at han nok ville snu innen neste kontroll om to uker. Håper det! Ikke lyst på utvendig snuforsøk, setefødsel eller noe sånt.

Så var jeg på jobben, fikk pratet med sjefen en god stund og alt var bra med permisjon og sånt. Det var bare å minne han litt på det i mai så skulle jeg få vakter igjen i juli. Og jeg var hjertelig velkommen tilbake i jobb. Regner jo med å stikke innom flere ganger, for å vise fram Bitteliten ikkeminst, så snakker nok med dem flere ganger innen den tid da. Uansett godt å høre sånt, for jeg mistet jo jobben brått da jeg kom tilbake fra permisjon med Snuppa.

Så var det fysioterapi etter det, og hennes forklaring på hvorfor jeg har fått så veldig vondt på "utsiden" av hoftene var ømme, harde muskefester og en noe betent slimpose. Usj, betent slimpose høre ekkelt ut. Og det var visst ikke noe annet å gjøre enn å forsøke å opprettholde sirkulasjon. Bevege meg så godt det går, sitte på gymballen og vrikke med rumpa, ikke gjøre ting som gjør veldig vondt, ta det med ro og gjerne bruke varmepose på der det gjør vondt. Jaja, da gjør jeg det riktig i hvertfall.

Og tilslutt var det foreldremøte i barnehagen til Snuppa, så nå er jeg representant i FAU, SU og enda en U... haha, merker at jeg ikke helt vet hva jeg sa ja til. Men det ordner seg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soverom i andre etasje, bare do i første etasje. Aktiv fyr som sparker i blæra og kropp som egentlig ikke orker gå i trapper.

Gahh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...