Gå til innhold

Gutter som ikke tar initiativ selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS: Spør han rett ut hva han vil, eller enda bedre, invitèr han ut selv :)

Gjorde det, men han var opptatt den dagen, veldig mye å gjøre for tiden blablabla. Har nå ikke hørt fra han på fire dager, pg da var det jeg som sendte mld, så hadde nok rett i min mistanke om at han ikke var så interessert.

takk for innspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det, men han var opptatt den dagen, veldig mye å gjøre for tiden blablabla. Har nå ikke hørt fra han på fire dager, pg da var det jeg som sendte mld, så hadde nok rett i min mistanke om at han ikke var så interessert.

takk for innspill.

har hatt det akkurat sånn selv i noen dager nå! inviterte han jeg har en crush på med ut på kino, men har var opptatt. han jobber hver dag, pluss bandøving.

etter det hørte jeg ikke noe fra ham på noen dager..

han har vist stor interesse for meg ellers og tatt initiativ til å være med meg og snakke med meg. klemme, kose, kysse, holde meg i handa osv.

men med én gang jeg viser interesse tilbake - hører jeg nesten aldri fra ham.. sukk :(

så tror jeg også det har noe med at med en gang andre jenter vet at jeg liker ham, får de PLUTSELIG opp øynene for ham, de også.

Skrevet

har hatt det akkurat sånn selv i noen dager nå! inviterte han jeg har en crush på med ut på kino, men har var opptatt. han jobber hver dag, pluss bandøving.

etter det hørte jeg ikke noe fra ham på noen dager..

han har vist stor interesse for meg ellers og tatt initiativ til å være med meg og snakke med meg. klemme, kose, kysse, holde meg i handa osv.

men med én gang jeg viser interesse tilbake - hører jeg nesten aldri fra ham.. sukk :(

så tror jeg også det har noe med at med en gang andre jenter vet at jeg liker ham, får de PLUTSELIG opp øynene for ham, de også.

Vurdert å være litt hard to get?, siden det er det som har funket så langt. Latt han få være "mannen" og være den som ta inisativ.

Skrevet

Vurdert å være litt hard to get?, siden det er det som har funket så langt. Latt han få være "mannen" og være den som ta inisativ.

Det funker aldri om fyren er sjenert. Eneste som skjer er, vel, intet.

Skrevet

:/, lykke til iallefall!

Skrevet

Om du misstenker at hun kanskje kan være interessert så må du be henne på date snarest, ellers antar hun i sitt hode at du ikke er interessert og går videre til neste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...