Gå til innhold

Gutter som ikke tar initiativ selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

bedre at dem kryper, lettere å håndtere. Man må vise hvem som er sjef!

Det sier vel en del om deg, da.

Du må finne en dame som er underdanig for at du skal føle deg som sjef?

Hvilke kvaliteter mener du at du har som gjør at du som mann er så mye bedre enn kvinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker, det har du jo fortalt meg mange ganger :takke:

Du er unntaket da :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Det sier vel en del om deg, da.

Du må finne en dame som er underdanig for at du skal føle deg som sjef?

Hvilke kvaliteter mener du at du har som gjør at du som mann er så mye bedre enn kvinner?

Om jeg får henne til å krype, har jeg makten og alt er på mine premisser. Slik liker vi, slik skal det være. Hvorfor skal jeg ha ei dame som kan sette meg på plass og kreve masse av meg når jeg kan få en enkelt medgjørlig ei som jeg har rundt fingeren?

Skrevet

Om jeg får henne til å krype, har jeg makten og alt er på mine premisser. Slik liker vi, slik skal det være. Hvorfor skal jeg ha ei dame som kan sette meg på plass og kreve masse av meg når jeg kan få en enkelt medgjørlig ei som jeg har rundt fingeren?

Nå brisker du deg fælt her, du!

Panter:

Bare vent til du får ham hjem, da blir han myk som et lite lam, tar oppvasken for deg, lager middag og gjør - ja - stort sett alt du ber ham om.

Alle menn liker egentlig best å slippe å tenke selv, skjønner du, det ser bare så umandig ut hvis de skal stå fram med det i offentlighet sånn i hytt og pine.

• Liker 2
Skrevet

Du svarte ikke på det jeg spurte om.

Hvilke kvaliteter har du som gjør at du tror du er så mye bedre enn damene? Det er ikke nok å være født med utovertiss vet du.

Skrevet

Du svarte ikke på det jeg spurte om.

Hvilke kvaliteter har du som gjør at du tror du er så mye bedre enn damene? Det er ikke nok å være født med utovertiss vet du.

Ikke overanalyser meg nå. Jeg sa ikke at jeg var bedre, jeg sa jeg ville ha ei enkel medgjørlig ei jeg kan sjefe rundt ;)

Men jeg henviser til sjefen :rodmer: , og sier unnskyld for mine feilaktige uttlelser.

• Liker 1
Skrevet

Ikke overanalyser meg nå. Jeg sa ikke at jeg var bedre, jeg sa jeg ville ha ei enkel medgjørlig ei jeg kan sjefe rundt ;)

Men jeg henviser til sjefen :rodmer: , og sier unnskyld for mine feilaktige uttlelser.

Så, så, du trenger ikke overdrive krypingen da. En enkel nedvasking av huset vil gjøre susen.

Blir en velfortjent øl i soffan etterpå, vennen

• Liker 2
Skrevet

Så, så, du trenger ikke overdrive krypingen da. En enkel nedvasking av huset vil gjøre susen.

Blir en velfortjent øl i soffan etterpå, vennen

Hvem sa jeg krøp for deg? Kanskje jeg har gjort pantertante til min nye sjef bare for å gjøre deg sjalu så du kan tenke over hvordan du tar meg forgitt :filer:

Skrevet

Alle menn liker egentlig best å slippe å tenke selv, skjønner du, det ser bare så umandig ut hvis de skal stå fram med det i offentlighet sånn i hytt og pine.

hehe Ja, det er faktisk ikke veldig langt unna sannheten :smoke:

På den annen side setter vi ikke mye pris på damemennesker som "tenker" altfor mye heller. (Dvs. kravstore kvinnfolk)

Når det f.eks må pusses opp til den store gullmedalje hele tiden så er det ikke av det gode.

Skrevet

Når en gutt ikke selv tar initiativ til å treffes, men sender "småprate"-meldinger, alltid svarer raskt på meldinger og alltid vil møtes hvis jeg spør ... kan han likevel være interessert ..?

(ja, jeg vet dette er teit og analyserende og alt det der, men nå har jeg blitt patetisk og har behov for innspill ...)

Spørsmålet du heller må stille deg selv er nok da hva han er interessert i.

Skrevet

Kvinner skal ikke trenge å ta kontakt. Dette er mannens domene.

Her er problemet ditt: Du tenker! Kvinner liker ikke menn som tenker, de liker menn som handler ut fra instinkt. Så neste gang du ser noen du liker, så tar du kontakt. Ellers vil noen andre fange hennes interesse.

Sjønnar godt at en del kvinner ikkje vil ta kontakt først. For all del, da må jo man faktisk legge seg ut der og man kan bli avist. Den byrden er det bare mannen som skal ta for det er hans domene. Dersom vi hadde levd på 1960 tallet hadde eg vært enig i dette, men ellers er det bare en dårlig unnskyldning fordi man ikkje tør å gjøre noe selv.Virkeligheten er faktisk slik at de damene som tør å gå for mannen de vil ha får han.

Skrevet

Kvinner skal ikke trenge å ta kontakt. Dette er mannens domene.

Hvorfor det?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det?

Ja, hvorfor det? Forstår ikke jeg heller.

• Liker 1
Skrevet

På den annen side setter vi ikke mye pris på damemennesker som "tenker" altfor mye heller. (Dvs. kravstore kvinnfolk)

Når det f.eks må pusses opp til den store gullmedalje hele tiden så er det ikke av det gode.

Men siden det er vi som tar oss av tenkingen så må jo dere gjøre nytte for dere på annen måte. Ellers blir det jo ikke et likeverdig forhold, og så blir dere bare slitsomme og masete.

• Liker 2
Skrevet

Hvem sa jeg krøp for deg? Kanskje jeg har gjort pantertante til min nye sjef bare for å gjøre deg sjalu så du kan tenke over hvordan du tar meg forgitt :filer:

Tar deg ikke for gitt, kjære - ingen vasker huset så bra som deg. Det er en kvalitet vi kvinner vet å sette stor pris på.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva i all verden har oppussing med tema i denne tråden å gjøre?

TS: Spør han rett ut hva han vil, eller enda bedre, invitèr han ut selv :)

Skrevet

Men siden det er vi som tar oss av tenkingen så må jo dere gjøre nytte for dere på annen måte. Ellers blir det jo ikke et likeverdig forhold, og så blir dere bare slitsomme og masete.

Bra å gjøre nytte for seg, men bare hvis jeg er enig i det sjøl :smoke: hehe

Gjest BettyBoop
Skrevet

Når en gutt ikke selv tar initiativ til å treffes, men sender "småprate"-meldinger, alltid svarer raskt på meldinger og alltid vil møtes hvis jeg spør ... kan han likevel være interessert ..?

(ja, jeg vet dette er teit og analyserende og alt det der, men nå har jeg blitt patetisk og har behov for innspill ...)

Sikkert interessert men sjenert

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det?

Samme grunn som at enkelte kvinner lager middag hver dag..

Skrevet (endret)

Hvorfor det?

Dette er fordi heteroseksuelle kvinner finner menn med baller attraktive. Det samme gjelder for omtrent alle dyrearter. Det er hannene som står for kurtisen. Dette burde skogens konge forstå.

Endret av Charlie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...