Gå til innhold

Gutter som ikke tar initiativ selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en gutt ikke selv tar initiativ til å treffes, men sender "småprate"-meldinger, alltid svarer raskt på meldinger og alltid vil møtes hvis jeg spør ... kan han likevel være interessert ..?

(ja, jeg vet dette er teit og analyserende og alt det der, men nå har jeg blitt patetisk og har behov for innspill ...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en gutt ikke selv tar initiativ til å treffes, men sender "småprate"-meldinger, alltid svarer raskt på meldinger og alltid vil møtes hvis jeg spør ... kan han likevel være interessert ..?

(ja, jeg vet dette er teit og analyserende og alt det der, men nå har jeg blitt patetisk og har behov for innspill ...)

Ja.

• Liker 12
Skrevet

kan du ikke vente og se om han tar intiativ en gang til å møtes?

jeg hadde tolket det som at han hadde likt deg som venn men kanksje ikke veldig interessert hvis han ikke føler for å lage planer med deg.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en interessert, men sjenert person. Får håpe han tør opp litt ellers blir han utrolig stusselig å være med etterhvert.

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som en interessert, men sjenert person. Får håpe han tør opp litt ellers blir han utrolig stusselig å være med etterhvert.

Akkurat det samme synes jeg om jenter som ikke tar initiativ.

• Liker 11
Skrevet

Jeg er en gutt som er sjenert. Jeg tør sjelden ta intiativ til en jente. Så da skjer det ingenting. Jeg synes det er utrolig få jenter i Norge som i det hele tar intiativ som gutter. Men nå er sikkert jeg unntaket siden jeg uattraktiv.

Stå på TS.

• Liker 2
Skrevet

Likestilling skal ikke komme kun kvinnene til gode. :) Det er ikke lengre tabubelagt og skandaløst at kvinner tar saken i egne hender, så hvis man treffer på en mann man liker men som virker tilbakeholden - hvorfor selv sitte og vente?

Man må ikke tro at man som kvinne gjør seg selv noen tjeneste ved å frivillig tre inn i de gamle kjønnsrollene hvor mannen er den som hele tiden tar initiativet, varter opp og kontrollerer. Tvert i mot. Disse gamle tradisjonene ble IKKE utarbeidet med kvinners lykke i tankene....

Skrevet

Jeg er en gutt som er sjenert. Jeg tør sjelden ta intiativ til en jente. Så da skjer det ingenting. Jeg synes det er utrolig få jenter i Norge som i det hele tar intiativ som gutter. Men nå er sikkert jeg unntaket siden jeg uattraktiv.

Stå på TS.

Kvinner skal ikke trenge å ta kontakt. Dette er mannens domene.

Her er problemet ditt: Du tenker! Kvinner liker ikke menn som tenker, de liker menn som handler ut fra instinkt. Så neste gang du ser noen du liker, så tar du kontakt. Ellers vil noen andre fange hennes interesse.

• Liker 2
Skrevet

Han kan godt være interessert.

Overskriften sier mye synes jeg "Gutter som ikke tar initiativ selv ". Er det virkelig slik i 2012, at mannen alltid er jegeren og kvinnen byttet? Det er ikke sikkert at alle menn vil være jegere. Det er heller ikke sikkert at alle kvinner vil overlate alt til tilfeldighetene og bare vente på en mann skal endre livet hennes.

• Liker 3
Skrevet

Kvinner skal ikke trenge å ta kontakt. Dette er mannens domene.

Her er problemet ditt: Du tenker! Kvinner liker ikke menn som tenker, de liker menn som handler ut fra instinkt. Så neste gang du ser noen du liker, så tar du kontakt. Ellers vil noen andre fange hennes interesse.

Jaha? Men tenk hvis jeg tenker at kvinner som ikke liker at jeg tenker umulig kan tenkes å være noe for meg?

Skrevet

Jaha? Men tenk hvis jeg tenker at kvinner som ikke liker at jeg tenker umulig kan tenkes å være noe for meg?

Da er du helt ute å kjøre. Erfaringen tilsier at tenking bør overlates til kvinnen, skal dere blande dere oppi det der blir det bare trøbbel.

• Liker 2
Skrevet

Da er du helt ute å kjøre. Erfaringen tilsier at tenking bør overlates til kvinnen, skal dere blande dere oppi det der blir det bare trøbbel.

Nå syns jeg du er urettferdig.

Skrevet

Kan ikke folk droppe disse spillene og bare gjøre det de føler for uten å tenke så mye over det? Det går for begge kjønn altså.

• Liker 4
Skrevet

Nå syns jeg du er urettferdig.

Nei, nei, bare fornuftig

• Liker 1
Skrevet

Om jeg overlater tenking til deg sjef, går det til helvete for meg.

Om man lar kvinnfolket tenke, ender man alt for ofte i ekteskapsfella og plutselig er man fengslet i kvinnens hus med hennes unger for resten av livet.

Tenk dere nøye om gutta før dere slipper damane innpå dere. Gjør dere litt kostbar så skal dere se at de kommer krypende.

Skrevet

Tenk dere nøye om gutta før dere slipper damane innpå dere. Gjør dere litt kostbar så skal dere se at de kommer krypende.

Hvem i all verden ønsker at noen skal komme krypende?

Du er tydeligvis mann. Hvorfor ønsker du ikke en oppegående dame som er selvstendig og kan ta vare på seg selv?

Skrevet

Hvem i all verden ønsker at noen skal komme krypende?

Du er tydeligvis mann. Hvorfor ønsker du ikke en oppegående dame som er selvstendig og kan ta vare på seg selv?

bedre at dem kryper, lettere å håndtere. Man må vise hvem som er sjef!

Gjest Cakenommy
Skrevet

Om jeg overlater tenking til deg sjef, går det til helvete for meg.

Om man lar kvinnfolket tenke, ender man alt for ofte i ekteskapsfella og plutselig er man fengslet i kvinnens hus med hennes unger for resten av livet.

Uansett kjønn så burde de tenke selv og ikke overlate alt til den andre personen.

Når det kommer til handlinger er det vel mer gi og ta, la det gå begge veier.

Fordi om en god del av oss kvinner liker faste forhold, er det ikke dermed sagt at med engang vi er kommet inn i et forhold at tanken er på ekteskap og barn, planlegge ti år fram i tid.

Jeg er ihvertfall ikke slik. Tenker mer i den retningen av å nyte den tiden man har sammen, og ikke forhaste seg. Men jeg er er bare 21 enda, hva vet vel jeg :sjenert:

Det går an å spille kostbar til en viss grad etter min mening. Så lenge du holder andre parten interessert og ikke overdriver helt. Går an å vise interesse, uten å utlevere seg selv helt.

Skrevet

bedre at dem kryper, lettere å håndtere. Man må vise hvem som er sjef!

Takker, det har du jo fortalt meg mange ganger :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...