Anki1971 Skrevet 8. januar 2004 #1 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå hadde jeg gått 6 dager over tida, og vi håpet at vi kanskje skulle ha lykkes denne gangen etter lang lang tid som prøvere, men nei da, det røde helvetet kom allikevel. Sitter og lurer på hvordan i alle dager jeg skal greie å utsette meg for det her framover. Jeg blir så deppa at jeg bare gråter og gråter ... Stopp verden, jeg vil av!! i dag er livet noe forbanna dritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 8. januar 2004 #2 Del Skrevet 8. januar 2004 Om det kan være noen trøst så er du ikke alene. Skulle så gjerne si opp med hodet og bedre lykke neste gang, men hører selv hvor tamt det høres ut. Jeg forstår godt at du synes dette er kjipt. Selv forsøker jeg å minne meg selv på hvergang mensen kommer at livet er andre ting enn barn også. Det er mye moro dere ut vi kan nyte før barna kommer, og som blir veldig mye vanskligere sener. Så nyt de til fulle nå. Det er en mager trøst, men det var det beste jeg kom på.... Sender deg i allefall et smil og en klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. januar 2004 #3 Del Skrevet 9. januar 2004 Selv forsøker jeg å minne meg selv på hvergang mensen kommer at livet er andre ting enn barn også. Det er mye moro dere ut vi kan nyte før barna kommer, og som blir veldig mye vanskligere sener. Så nyt de til fulle nå. Kloke ord, Snuppelure! Vi som strever med å bli gravide (og alle andre menensker også!!) må ikke glemme at vi faktisk lever et liv! Det er ikke alltid så lett å tenke på andre ting enn det som kanskje opptar oss mest, men vi har bare ett liv og det må vi leve! Må ta vare på oss selv og andre, oppleve ting, glede oss over ting. Den lille etterlengtede kommer når den kommer, vi kan ikke sette livet på vent mens vi strever. Livet er nå! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvis dere klarer å tenke i de baner den dagen mensen kommer så er dere heldige. Det klarer ikke jeg. Selvfølgelig tenker jeg ikke på det hele tida, men det er vanskelig å unngå nedturen med en gang når man har håpet og håpet i tre år på at man skal lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. januar 2004 #5 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg føler virkelig med deg! 3 år er lenge! :trøste: Selv klaffet det for oss etter nesten 2 år. Jeg har vært gjennom noe bølgedaler. Mensen-nedturene er ille! Heldigvis klarer jeg å komme meg ovenpå igjen etter noen dager. Nå prøver vi igjen, og det ser desverre ut som det kan ta tid denne gangen også. Du sier ikke så mye om deg selv. Har dere vært til utredning. Det er jo vanlig etter så lang tid. Er det noen grunn til at det ikke klaffer? Vi sto på venteliste til prøverør da det endelig klaffet (selv om det ikke var noe galt med noen av oss). Slappet sikkert endelig litt av da? Bruk oss KG-jentene når du trenger oss. Skriv dagbok. Det er veldig koselig både å få hilsner, samt skrive noen ord til de andre her inne. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei! Nei, jeg har ikke fortalt så mye om meg selv. Vi har ikke startet med utredning ennå, men skal be legen om å skaffe oss den hjelpen vi trenger. Grunnen til at vi ikke har bedt om utredning ennå er rett og slett fordi jeg har vært syk nesten et år nå med kraftig leverbetennelse pga kyssesyke - det kan jo selvfølgelig være grunnen til at jeg ikke har blitt gravid i løpet av det året - at hormonene har blitt forstyrret. Men - det var jo 2 år før det også som jeg ikke ble gravid, og derfor skal vi straks søke legehjelp. Dagen i dag er litt bedre enn i går, men det blir bare så veldig nedtur når mensen kommer etter 6 dager hvor man får mer og mer håp om at man har lykkes. Fikk høre i går at "det blir deres tur en gang" - det er ikke lett å tro bestandig når skuffelsene kommer gang på gang bare.. Så jeg tar meg den frihet til å reagere med å bli trist når vi ikke lykkes. Opp kommer jeg meg igjen, bare jeg får ta den tida jeg trenger Så er det i gang med fighteren i meg - skal pokker ikke gi meg, jeg _vil_ ha baby. Må jo le litt av meg selv også da,det er ikke langt fra å være høyt der oppe til å dette rett i bakken med et smell ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. januar 2004 #7 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja oppsøk lege jo før jo bedre! Helst en privatpraktiserende gynekolog. Min erfaring er at det går litt kjappere da. Det er lov å deppe når mensen kommer, spesielt når den til og med lar vente på seg så lenge. Jeg hadde lyst å gi opp mange ganger. Men man kan jo ikke det da På slutten da vi prøvde sist, var jeg overbevist om at jeg ikke kom til å bli gravid. Prøvde å pønske ut andre meninger med livet... :-? Men så plutselig var jeg gravid. Det er mulig, og det er håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 9. januar 2004 Kjenner meg igjen der ja. I går hadde jeg lyst til å gi opp, fordi det sliter sånn på med de nedturene. Men jeg skal da ikke gi meg - ikke nå. Jeg er da ingen type menneske som gir meg så lett! Da har jeg starta min egen dagbok etter lang tids vurdering - du ga meg sparket jeg trengte. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cathrine26 Skrevet 10. januar 2004 #9 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei Ville bare si at jeg skjønner akkurat hvordan du har det En ting er at det er en stor nedtur hver gang mensen kommer, men man får høyere forventninger når tanta er forsinket Har vært en gang forsinket med mensen på to år. Da hadde jeg skyhøye forventninger. Fikk mensen 6 dager forsinket og dagen før tanta kom ringte søsteren min å fortalte om sin graviditet...... Ble selvfølgelig glad, men du kan tro jeg var utrolig lei meg samtidig........ Så ønsker jeg deg lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå