Gjesten Skrevet 12. mars 2012 #141 Del Skrevet 12. mars 2012 "Det er mye finere å se det på ekte enn å se det... ulive, for å si det sånn" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 12. mars 2012 #142 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Skulle de ikke være på ett nytt hotell? oO Endret 14. mars 2012 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. mars 2012 #143 Del Skrevet 12. mars 2012 Noen som har sett Iselin før? (Jeg tror det var det hun het) Jeg innbiller meg at jeg har sett henne før et sted....... Hun virker kjent. Kom ut single mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. mars 2012 #144 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Noen som har sett Iselin før? (Jeg tror det var det hun het) Jeg innbiller meg at jeg har sett henne før et sted....... Hun virker kjent. ja, hun er KLIN lik tine som vant i fjord. og så var iselin med i dangens mann! iselin vil tilåmed bruke vinnerpengene på pupper!! Haaahaa.... ( ville ikke tine også ta mer om hun vant ) ? Endret 12. mars 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 12. mars 2012 #145 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Kom ut single mann! Stemmer, stemmer! Der! Husker det når du sier det. Dagens mann, heter det ikke? Endret 12. mars 2012 av Misteltein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. mars 2012 #146 Del Skrevet 12. mars 2012 Noen som har sett Iselin før? (Jeg tror det var det hun het) Jeg innbiller meg at jeg har sett henne før et sted....... Hun virker kjent. Dagens mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 12. mars 2012 #147 Del Skrevet 12. mars 2012 Iselin var ikke pen og hvertfall ikke smart.. Huttetu..:-P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mars 2012 #148 Del Skrevet 12. mars 2012 Er det lov å si hva man vil på denne tråden? Er nemlig redd jeg kommer til å bli usaklig her utover våren, men håper dere bærer over med meg? JAAAAA!!! Jeg og! __ Merker at Iselin er min favoritt allerede! Hun virker som hun er dum som et brød, så der kommer det til å komme mye "lurt" ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 12. mars 2012 #149 Del Skrevet 12. mars 2012 Altså, jeg syns at alle jentene hadde forholdvis pene og naturlig vakre ansikter. Men Iselin ser ut som en oversteriotypisk babete 16åring med et hårkompleks. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 12. mars 2012 #150 Del Skrevet 12. mars 2012 tråden tok jo helt av her Jeg fikk et jækla godt inntrykk av Kristin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 12. mars 2012 #151 Del Skrevet 12. mars 2012 Haha, filmingen av deltakerne er så parodisk at det er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. mars 2012 #152 Del Skrevet 12. mars 2012 Så klein Stian var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #153 Del Skrevet 12. mars 2012 Noen som har sett Iselin før? (Jeg tror det var det hun het) Jeg innbiller meg at jeg har sett henne før et sted....... Hun virker kjent. Jeg har også sett henne tidligere, men kommer ikke på hvor. Har ikke sett henne i Dagens Mann for det har jeg aldri sett. Googla henne nå og ser at hun har en blogg, men den har jeg heller aldri sett før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mars 2012 #154 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg var ny her på KG når Paradise gikk i fjor. Og savnet Paradise-tråden når det var over Nå er gjengen samlet igjen Man kan ikke se PH uten denne tråden. Live.. Eller ulive som det også heter HÅÅÅÅPER Dyden (blogg) gjenoppstår med referatene sine 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. mars 2012 #155 Del Skrevet 12. mars 2012 Are ass. Jeg har aldri hørt noen si at deres drømmedame er dum og blond før 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. mars 2012 #156 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) "drømmedama er dum og blond- kort og godt! " :skratte: Endret 12. mars 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 12. mars 2012 #157 Del Skrevet 12. mars 2012 Are ser ut som en Hitlerjügend med den hårfrisyren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 12. mars 2012 #158 Del Skrevet 12. mars 2012 Are var kjekk! Men jeg er enig i hun som sa at han virker som en klyse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalineR Skrevet 12. mars 2012 #159 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg får helt frysninger av Are! Og ikke på den gode måten.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 12. mars 2012 #160 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jeg har også sett henne tidligere, men kommer ikke på hvor. Har ikke sett henne i Dagens Mann for det har jeg aldri sett. Googla henne nå og ser at hun har en blogg, men den har jeg heller aldri sett før nå. Hmmmm! Jeg har sett henne i dagens mann i hvertfall. Det har jeg sett på en del ganger. :fniser: Har ikke noen tips om hvilke andre steder jeg kan ha sett henne. Hmmm! Sikker på at du ikke har sett på dagens mann før? :fniser: Endret 12. mars 2012 av Misteltein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå