Gjest NozMonster Skrevet 4. juni 2012 #7421 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) hva i alle dager skal man finne på/ titte på kl 21.30 i kveld montro?!? Endret 4. juni 2012 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 4. juni 2012 #7422 Del Skrevet 4. juni 2012 hva i alle dager skal man finne på/ titte på kl 21.30 i kveld montro?!? Satt akkurat og sa at jeg syns det var så deilig å slippe å være avhengig av det lenger. Jeg skal prøve å skaffe meg et liv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. juni 2012 #7423 Del Skrevet 4. juni 2012 hva i alle dager skal man finne på/ titte på kl 21.30 i kveld montro?!? Lese til eksamen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. juni 2012 #7424 Del Skrevet 4. juni 2012 Satt akkurat og sa at jeg syns det var så deilig å slippe å være avhengig av det lenger. Jeg skal prøve å skaffe meg et liv!! ja, jeg er egentlig enig! det er faktisk litt slitsomt å Mååååå få med seg hver bidige episode Lese til eksamen!! ja, du sier noe der... har jo 2 eksamner denne uken, og jeg har ikke åpna bøkene... takk for ideen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7425 Del Skrevet 4. juni 2012 Denne sesongen har vist oss hvor kynisk og kall en jente kan være. Vida Lill virket søt og smågal ved første øyekast, men hun har masturbert flere samtidig, og lurt en person for 150 000 kroner. Jeg kommer til å være skeptisk til søte jenter fra nå av. Har i det minste lært litt av paradise.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cybergirl Skrevet 4. juni 2012 #7426 Del Skrevet 4. juni 2012 Så bra at Vida og Stian vant pengene, det fortjente de begge to. Jeg er så glad for at ikke Andreas og Camilla vant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 4. juni 2012 #7427 Del Skrevet 4. juni 2012 Fem minutter igjen til paradise skulle ha begynt. Jeg kjenner abstinensene bre seg i kroppen... Hva i alle dager skal vi gjøre i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7428 Del Skrevet 4. juni 2012 Denne sesongen har vist oss hvor kynisk og kall en jente kan være. Vida Lill virket søt og smågal ved første øyekast, men hun har masturbert flere samtidig, og lurt en person for 150 000 kroner. Jeg kommer til å være skeptisk til søte jenter fra nå av. Har i det minste lært litt av paradise.... Jeg nekter å tro han dere hitler,hørte dere hva han har holdt på med i tyskland eller? jeg trodde han skulle bli en bra kunstner, kjøpte noe av gatekunsten hans,men plutselig drepte han masse folk... er så lei av menn,spesielt tyske menn..jaja,man kan lære litt fra dagbladet og. Først tenkte jeg: oi,nå overdriver du fælt! hvordan kan du sammenligne en morder med en teit jente på en tvshow? Men nå er sammenligningen lys som solen: Når du dømmer alle ut i fra en,så kommer du ikke langt i livet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7429 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg nekter å tro han dere hitler,hørte dere hva han har holdt på med i tyskland eller? jeg trodde han skulle bli en bra kunstner, kjøpte noe av gatekunsten hans,men plutselig drepte han masse folk... er så lei av menn,spesielt tyske menn..jaja,man kan lære litt fra dagbladet og. Først tenkte jeg: oi,nå overdriver du fælt! hvordan kan du sammenligne en morder med en teit jente på en tvshow? Men nå er sammenligningen lys som solen: Når du dømmer alle ut i fra en,så kommer du ikke langt i livet. Er du full? Hvor har noen sammenlignet Vida med en morder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7430 Del Skrevet 4. juni 2012 Er du full? Hvor har noen sammenlignet Vida med en morder? Jeg er ikke full,men klarer du å lese? Jeg liker vida, jeg sammenligner henne ikke med en morder. Men jeg sammenligner det at en person kan dømme et helt kjønn ut i fra et menneske de ikke kjenner engang med hverandre. Spiller ingen rolle om det er hitler,vida eller obama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. juni 2012 #7431 Del Skrevet 4. juni 2012 Denne sesongen har vist oss hvor kynisk og kall en jente kan være. Vida Lill virket søt og smågal ved første øyekast, men hun har masturbert flere samtidig, og lurt en person for 150 000 kroner. Jeg kommer til å være skeptisk til søte jenter fra nå av. Har i det minste lært litt av paradise.... det er jo et spill , og det betyr så absolutt ikke at Vida Lill er sådan i virkeligheten ovenfor sine venner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 4. juni 2012 #7432 Del Skrevet 4. juni 2012 Are har også spilt inn sang nå. Jeg har ikke hørt sangen enda, men den kan ikke være verre enn Iselin sin Må innrømme jeg gleder meg til å høre den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. juni 2012 #7433 Del Skrevet 4. juni 2012 Denne sesongen har vist oss hvor kynisk og kall en jente kan være. Vida Lill virket søt og smågal ved første øyekast, men hun har masturbert flere samtidig, og lurt en person for 150 000 kroner. Jeg kommer til å være skeptisk til søte jenter fra nå av. Har i det minste lært litt av paradise.... Egentlig var jo Vida Lill lojal og holdt ord. Hun hadde gitt et løfte til Stian. Og det holdt hun. Hun hadde jo ikke noen relasjon til Miguel annet enn at de var blitt partnere 2 dager før - tilfeldigvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7434 Del Skrevet 4. juni 2012 Egentlig var jo Vida Lill lojal og holdt ord. Hun hadde gitt et løfte til Stian. Og det holdt hun. Hun hadde jo ikke noen relasjon til Miguel annet enn at de var blitt partnere 2 dager før - tilfeldigvis. Hun hadde gitt et løfte til Miguel. Jeg synes det er mye værre å gjøre det hun gjorde mot Miguel på den måten, enn å ikke dele pengene med Stian. Og jeg hadde ikke fått med meg at hun lovde Stian å slippe kulen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7435 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er ikke full,men klarer du å lese? Jeg liker vida, jeg sammenligner henne ikke med en morder. Men jeg sammenligner det at en person kan dømme et helt kjønn ut i fra et menneske de ikke kjenner engang med hverandre. Spiller ingen rolle om det er hitler,vida eller obama. Det innlegget du skrev om Hitler eller hva, var så dårlig skrevet, at jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke klarte å lese det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7436 Del Skrevet 4. juni 2012 Det om hitler eller hva ja.Okey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 4. juni 2012 #7437 Del Skrevet 4. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 4. juni 2012 #7438 Del Skrevet 4. juni 2012 Bompibjørnene går på Disney Channel mellom halv ti og halv elleve DET skal jeg kose meg med :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. juni 2012 #7439 Del Skrevet 4. juni 2012 Bompibjørnene går på Disney Channel mellom halv ti og halv elleve DET skal jeg kose meg med :D På svensk? De gamle tegneseriene funker ikke på norsk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 4. juni 2012 #7440 Del Skrevet 4. juni 2012 Hør Paradise-Ares sangdebut her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå