Gå til innhold

Paradise Hotel 2012


mia83

Anbefalte innlegg

jeg synes det er utrolig at ingen griper inn jeg. Bare sitter å ser på.

Noor hadde sagt på bloggen sin at hun faktisk hadde tatt Lene til side like etterpå å snakket med henne, men det ble visst ikke vist på tv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rare Tommy. Jeg likte ham så godt, men når han kom inn som jury virket han bare sur og ekkel.

Det som er gøy med PH,man ser mennesker for hva de er... Vi antok at tommy var grei,men han gjorde ikke mye av seg og var oftest fjern.

Feks når alle hadde oppdrag om å trekke et kort for så å bli geiten eller ulven, og hans eneste tanker er geita hans,jens, så er du ikke akkurat helt "med" på dramaet;p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg synes Tommy var oppskrytt jeg. Ikke er han kjekk i det hele tatt, heller. Altså smaken er som baken, men likevel... Dessuten virket han veldig arrogant og mente visst ofte at han var mer "verdig" til å være der enn andre (som den gangen Kristian Rene røyk ut). Tåpelig. Og det i seg selv at han var partner med slemme-Christina.

Kjipt at det er over synes jeg. PH i år var veldig bra, med mange forskjellige, spennende personligheter!

Definitivt den beste norske sesongen til nå, synes jeg. Fjorårets var ihvertfall veldig kjedelig, med Heidi og Jeanette og den badegjengen der. Ingen tvil om at castingen var langt bedre nå.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Tommy var så fantastisk kjekk som flere i denne tråden mener. Han er også alt for ung for meg selv om han bare er 2 år yngre enn meg.

Castingen i år var super og denne sesongen var uten tvil den beste av alle 4 sesongene. At det var så kjedelig i fjor er litt rart siden Niklas V kom inn igjen, det var med en svenske og en homse. Alle var jo bff og var der på badeferie. Boooring. :natti:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Are har også spilt inn sang nå. Jeg har ikke hørt sangen enda, men den kan ikke være verre enn Iselin sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Ikke lenge til så spiller de vel inn en duet sammen :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne "Paradise-Tommy" ute på et lokalt utested her nå på lørdag.. Fyren var tett omringet av betydelig yngre småjenter ute på dansegulvet, hvilket han åpenbart nøt til det fulle der de ålet seg forførende inntil hverandre hele gjengen - så ut som en rein orgie der jeg satt og observerte det hele på avstand :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne "Paradise-Tommy" ute på et lokalt utested her nå på lørdag.. Fyren var tett omringet av betydelig yngre småjenter ute på dansegulvet, hvilket han åpenbart nøt til det fulle der de ålet seg forførende inntil hverandre hele gjengen - så ut som en rein orgie der jeg satt og observerte det hele på avstand :fnise:

Er ikke Tommy 21? Hvordan kan jentene ha vært betydelig yngre da, det er jo minst 18-årsgrense på alle utesteder?

Klart noen yngre jenter kan snike seg inn, men likevel. De fleste er vel 18 eller eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Tommy 21? Hvordan kan jentene ha vært betydelig yngre da, det er jo minst 18-årsgrense på alle utesteder?

Klart noen yngre jenter kan snike seg inn, men likevel. De fleste er vel 18 eller eldre?

Det er ikke alltid den 18-årsgrensa praktiseres så veldig på bygda. Kan ha vært der han har vært. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke Tommy 21? Hvordan kan jentene ha vært betydelig yngre da, det er jo minst 18-årsgrense på alle utesteder?

Klart noen yngre jenter kan snike seg inn, men likevel. De fleste er vel 18 eller eldre?

Flesteparten av disse jentene det her er snakk om har fake-leg (lite sted, alle kjenner alle), så det er ikke noe problem for dem å snike seg inn. Vaktholdet på dette utestedet er ikke spesielt strengt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid den 18-årsgrensa praktiseres så veldig på bygda. Kan ha vært der han har vært. :gjeiper:

Ah. Jeg er vant med Oslo jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor Are og Iselin er sammen jeg. Are sendte jo seg selv ut fordi han var lei gnålet til Iselin. Og Iselin kan da umulig ha unngått å sett måten han omtalte henne på Paradise Hotel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hvorfor Are og Iselin er sammen jeg. Are sendte jo seg selv ut fordi han var lei gnålet til Iselin. Og Iselin kan da umulig ha unngått å sett måten han omtalte henne på Paradise Hotel?

gjetter vilt på at det er pga status..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor Are og Iselin er sammen jeg. Are sendte jo seg selv ut fordi han var lei gnålet til Iselin. Og Iselin kan da umulig ha unngått å sett måten han omtalte henne på Paradise Hotel?

Jeg tror ikke de er sammen. Regner med at det bare er en PR-greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...