Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Fasting Drue

Stakkars Margrethe :tristbla: Husker jeg synes så synd på henne da jeg så sesong 1.

Herregud for en kjerring Lene er! Blir helt kvalm og sjokkert. Forstår ikke hvorfor enkelte mennesker er så ondskapsfulle. Kan ikke skjønne at hun har noen venner utenfor PH sånn som hun oppfører seg.

Det er ikke pedo at en 20-åring og en 26-åring har sex, jeezes. :skratte: Begge er jo voksne.

Magrethe er utrolig pen og det er ingenting galt med klærne hennes, Lene er bare usaklig og må finne mest mulig dritt.

Når man er sjenert føler man seg ikke trygg på alle. Det er jo ikke rart at hun snakker mer dersom det kommer inn et menneske hun føler seg trygg på.

Mennesker som Lene skulle aldri ha eksistert.

De hadde ikke sex engang. Hun tok av seg BH'en, også var det noe nussing involvert, hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosaleen

De hadde ikke sex engang. Hun tok av seg BH'en, også var det noe nussing involvert, hvis jeg ikke husker feil.

Husker ikke helt detaljene :sjenert: Men det beviser jo bare enda mer hva slags kjerring Lene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Ja, nettopp. Det var det jeg prøvde å komme fram til (ikke å rette på den måten, altså). Jeg tror Christina fort kunne vært på den måten, om hun hadde vært med i første sesong. Du ser generelt at deltakerne har lært mye av å se på paradise.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror Christina fort kunne vært på den måten, om hun hadde vært med i første sesong.

Tror jeg også.

Spesielt med en medløper son Nanna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Tror jeg også.

Spesielt med en medløper son Nanna.

Jeg tror hun hadde klart seg bra med Kristin fra årets også. Hun var faktisk falskere enn Christina. Christina var mer rett fram dritsekk, mens Kristin var falsk på alle plan.

Endret av Fasting Drue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ser på reprisen av PH finalen og lurer bare på hvor mange ganger Kristina ble mista i gulvet da hun var liten :gjeiper:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen på Lene og Christina er jo at Lene står i front og er rett fram med mobbingen. Lene kan man bare avskrive som en tvers igjennom ond person, en person som stiller seg lett for hogg.

Christina er sluere, hun jobber mer i bakgrunnen, hun egler seg inn på de populære. Christina ville aldri selv tatt initiativ til mobbing, men angriper de som allerede er pekt ut som svake av de populære. Christina er der i bakgrunnen og smisker og jatter med gjengen. Hun fikk jo både Andreas, Stian, Camilla mfl til å like seg. Hun er stadig på utkikk etter noen å herse med, men holder seg samtidig på sin plass.

Sånn sett kan man nesten respektere Lene mer for å være tøffere og mer aggressiv. Slue, feige, slemme mennesker som Christina med null integritet tror jeg kan gjøre mer skade.

Dette her er jeg 100% enig i!

Christina er den som dilter etter de populære og som hermer etter alt de gjør. Hadde Kristin (dronninga på hotellet) mobbet Maria f.eks slik som Lene mobbet Magrethe, så vedder jeg alt jeg eier på at Christina hadde blitt med. Uten tvil! Som du sier så tar hun aldri tatt initiativ til noe, men hun gjør akkurat det som de populære gjør. Hun har ikke egne meninger eller noe.

Hun er også himmla falsk. Bare se åssen hun var mot Miguel noen ganger. Later som hun har begynt å like han osv. Kun for å redde ræva si og de populære sin ræv.

Helt ærlig synes jeg Christina og Lene er like ille, men Lene var i hvert fall ikke falsk. Men Christina er kanskje litt smartere enn Lene. Siden hun kan være veldig falsk noen ganger og snurre folk rundt lillefingeren. Akkurat som hun gjorde med Miguel.

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare jeg som synes Tommy var utrolig sur og bitter pga Vida ikke valgte han tilbake?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes Tommy var utrolig sur og bitter pga Vida ikke valgte han tilbake?

:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en smule pinlig, ja! Spesielt når Vida og Miguel faktisk vant, haha.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han virket bitter ja, og anspent og rar. Jeg tror han likte Vida godt. Han tabbet seg ut i Pandoras (er ikke helt sikker på hva han sa, men Vida tok det ille opp), og så ble det kleint mellom dem ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Nei han virket veldig bitter og sur. Det mest festlige var at han forsatte å gnåle inn i kamera om at Vida burde ha valgt ham, når han visste at Vida ville ha endt opp med null penger dersom hun hadde stått med ham. Selvfølgelig bør man ikke velge en som har skrevet kontrakt på å skulle slippe kula i finalen. Det er jo faktisk verre enn å velge noen som kanskje bare tar deg til andreplass. Rare Tommy. Jeg likte ham så godt, men når han kom inn som jury virket han bare sur og ekkel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også Tommy godt, men synes nå på slutten han oppførte seg dumt. Han var ikke bare litt bitter heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

hva skal vi gjøre på mandag da? blir rart å ikke diskutere her inne:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Det der er bare kjedelige handlingsreferat skrevet i presens. Altså, en god blogg om en realityserie skal tolke det som skjer i programmet, ikke gjengi det kronologisk. Sånt sett er denne tråden mye bedre lesning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh jeg har faktisk ikke sett sesong 1!

ble kvalm av å se dette her igjen...fatter ikke at det går an, og at noor bare satt der. Jevla feige drittfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne siden er gull når abstinensene slår inn. En som har blogget om PH fra episode fem.

da foretrekker jeg heller å se episodene på nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke han var sur og bitter, men han virket veldig arrogant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes iallefall den er ganske gøy. Som her, utdrag fra bloggen om episode 34. "Han" er forresten Andreas.

Han tar det gode gamle “jeg var drita full i går, og klikka”-trikset rundt frokostbordet, i et forsøk på å dekke over psykopattrekkene sine. “Maria driver og prøver seg på dama mi, og da blir det Texas! Sånn errebare.” Maria ser litt skrått på han mens hun fjerner en matbit mellom tennene. BREV! Brev. brev! BrEv! Nå som det ikke er noen bergensere på hotellet som kan skrike BCHREEEEV! må alle bidra litt. I brevet står det at i dag skal Athena og Christian splitte hvert sitt par. Men det vet vi jo fra i går. De brevene begynner å ligne mer og mer på db.no. Maria er nervøs, for hun vil IKKE være partner med schikke-lakke-Christian!

Maria freser til Christian “E du førnøyd med valget ditt no? Hæ?” mens de sitter på sengen sammen med Miguel (kan noen gi henne litt kuk eller fitte snart?). Miguel sier at hun må skjerpe seg, for nå er hun i overkant frekk, og i tillegg så er hun veldig, veldig, veldig spesiell. Christian ligger bleik i senga og lurer på om det fins noen angrepiller på hotellet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...