AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7361 Del Skrevet 2. juni 2012 Men hvorfor står det aldri noe om Christina i media da? Tenker på alt hun har gjort så burde det jo så mye om henne, men nei. Jeg har lest et sted at hun har fått seg hemmelig tlf.nr. Sikkert derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 2. juni 2012 #7362 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg har lest et sted at hun har fått seg hemmelig tlf.nr. Sikkert derfor. Skjønner jeg godt at hun har 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7363 Del Skrevet 2. juni 2012 Men hvorfor står det aldri noe om Christina i media da? Tenker på alt hun har gjort så burde det jo så mye om henne, men nei. Det har nok noe med at Christina har vist seg selv på tv som en utrolig fæl person. Selv om vi får inntrykk av at hun ikke eier noe som helst skam, har hun nok forstått etter å ha sett sesongen at hun har gått altfor langt i flere situasjoner. Det værste av alt er at hun jobber med barn, den fæle personen der, bør ikke ha noen ting med barn å gjøre. Hva skjer når et uskyldig barn på arbeidsplassen hennes blir mobbet?, blir hun med? Hun håper nok at hun blir glemt så raskt som mulig, og da er det nok best å ikke være i media. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juni 2012 #7364 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg endte opp med å se hver eneste PH-episode denne sesongen. Kommer til å bli et vakum på mandag kveld. Hva i all verden skal man finne på? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. juni 2012 #7365 Del Skrevet 2. juni 2012 Christina har vel valgt å holde seg unna media og ikke svare på noen spørsmål fra Seher.no osv. Hun har vel innsett at hun har oppført seg helt jævlig inne på paradise hotel. Det er nok derfor vi ikke hører så mye om henne i meidia. Jeg tror forestten hun må få mye dritt slengt etter seg på byen osv. Hun er jo verre enn Lene fra sesong 1. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juni 2012 #7366 Del Skrevet 2. juni 2012 Di jævla pedo-hora! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7367 Del Skrevet 2. juni 2012 Di jævla pedo-hora! Hæ?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juni 2012 #7368 Del Skrevet 2. juni 2012 Sitat fra sesong 1. Herregud, er du heeeelt utafor, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juni 2012 #7369 Del Skrevet 2. juni 2012 Når jeg ser klippet nå, så vil jeg si at Lene framstod som en større bitch. Likevel er det ikke sikkert at hun er det - dette er nemlig fra sesong 1, og jeg vil tro at deltakerne i seinere sesonger, til og med Christina (tro det eller ei), har tatt lærdom av hvordan Lene dreit seg ut her, og at de derfor har holdt litt tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 2. juni 2012 #7370 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Uff, uff a meg! Jeg tar tilbake det jeg har sagt om at Christina er verre enn Lene og Nanna fra sesong 1. De to jentene var jo MYE verre. Christina er faktisk litt bedre enn dem, må innrømme det (godt gjort, Lene og Nanna, skal godt gjøres å være verre enn Christina..) Margrethe er jo faktisk en kjempesøt jente. Kanskje en av de peneste som har vært inne på Paradise. Fæle-lene var kanskje bare misunnelig. Det (nesten) VERSTE med den videoen er de folka som bare sitter og ser på at Margrethe blir mobbet. Som Petter Pilgaard, som jo er 30 eller noe nå, og burde være voksen nok til å ha grepet inn. Har ikke noe særlig sansen for ham, men synes ikke han virker stokk dum heller. Rart han ikke grep inn. Endret 2. juni 2012 av Sarafina 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juni 2012 #7371 Del Skrevet 2. juni 2012 Grøss! For et kvinnemenneske! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7372 Del Skrevet 2. juni 2012 Shit! Jeg hadde glemt hvor ufyselig Lene var! Hun bør være utrolig flau over oppførselen sin der inne. Tenk å være så slem! Så er hun tom for argumenter, og angriper klesstilen til Margrethe. Herreguuud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 2. juni 2012 #7373 Del Skrevet 2. juni 2012 For å referere Lene og bruke det på henne : hun er det mest kvalmende menneske jeg har møtt (/sett). Lurer på hva det er med PH som får frem tenåringsbitchen i enkelte (regner med at de ikke går og oppfører seg sånn i "det virkelige liv" - da synes jeg synd på de). Man oppfører seg jo ikke sånn på vgs/høyskole/universitet - og jeg trodde det hadde noe med modenhet å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 2. juni 2012 #7374 Del Skrevet 2. juni 2012 Christina er bedre enn Lene, men verre enn Victoria. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7375 Del Skrevet 2. juni 2012 Sitat fra sesong 1. Herregud, er du heeeelt utafor, eller? Eh jeg har faktisk ikke sett sesong 1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. juni 2012 #7376 Del Skrevet 2. juni 2012 Christina er bedre enn Lene, men verre enn Victoria. Jeg synes faktisk ikke Victoria var så ille jeg. Ja, dårlig gjort da hun valgte å stille seg bak Stian den gangen Karoline røyk ut, men hun har aldri mobbet noen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7377 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvorfor kan man ikke se de gamle episodene fra sesong 1 på tv3.no? !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7378 Del Skrevet 2. juni 2012 Uff, uff a meg! Jeg tar tilbake det jeg har sagt om at Christina er verre enn Lene og Nanna fra sesong 1. De to jentene var jo MYE verre. Christina er faktisk litt bedre enn dem, må innrømme det (godt gjort, Lene og Nanna, skal godt gjøres å være verre enn Christina..) Forskjellen på Lene og Christina er jo at Lene står i front og er rett fram med mobbingen. Lene kan man bare avskrive som en tvers igjennom ond person, en person som stiller seg lett for hogg. Christina er sluere, hun jobber mer i bakgrunnen, hun egler seg inn på de populære. Christina ville aldri selv tatt initiativ til mobbing, men angriper de som allerede er pekt ut som svake av de populære. Christina er der i bakgrunnen og smisker og jatter med gjengen. Hun fikk jo både Andreas, Stian, Camilla mfl til å like seg. Hun er stadig på utkikk etter noen å herse med, men holder seg samtidig på sin plass. Sånn sett kan man nesten respektere Lene mer for å være tøffere og mer aggressiv. Slue, feige, slemme mennesker som Christina med null integritet tror jeg kan gjøre mer skade. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7379 Del Skrevet 2. juni 2012 Forskjellen på Lene og Christina er jo at Lene står i front og er rett fram med mobbingen. Lene kan man bare avskrive som en tvers igjennom ond person, en person som stiller seg lett for hogg. Christina er sluere, hun jobber mer i bakgrunnen, hun egler seg inn på de populære. Christina ville aldri selv tatt initiativ til mobbing, men angriper de som allerede er pekt ut som svake av de populære. Christina er der i bakgrunnen og smisker og jatter med gjengen. Hun fikk jo både Andreas, Stian, Camilla mfl til å like seg. Hun er stadig på utkikk etter noen å herse med, men holder seg samtidig på sin plass. Sånn sett kan man nesten respektere Lene mer for å være tøffere og mer aggressiv. Slue, feige, slemme mennesker som Christina med null integritet tror jeg kan gjøre mer skade. Enig, jeg ble mobbet av en som Christina og det var jo umulig for meg å ta det opp med læreren, for alle likte "Christina" og ho var sjeldent direkte. Hadde ho svært som Lene, så hadde jeg garantert fått støtte og hjelp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosaleen Skrevet 2. juni 2012 #7380 Del Skrevet 2. juni 2012 Stakkars Margrethe Husker jeg synes så synd på henne da jeg så sesong 1. Herregud for en kjerring Lene er! Blir helt kvalm og sjokkert. Forstår ikke hvorfor enkelte mennesker er så ondskapsfulle. Kan ikke skjønne at hun har noen venner utenfor PH sånn som hun oppfører seg. Det er ikke pedo at en 20-åring og en 26-åring har sex, jeezes. Begge er jo voksne. Magrethe er utrolig pen og det er ingenting galt med klærne hennes, Lene er bare usaklig og må finne mest mulig dritt. Når man er sjenert føler man seg ikke trygg på alle. Det er jo ikke rart at hun snakker mer dersom det kommer inn et menneske hun føler seg trygg på. Mennesker som Lene skulle aldri ha eksistert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå