Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sevastra

Synes det var bra at Vida og Stian vant. Synes veldig synd i Miguel. Christina er en veldig falsk person...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo egentlig helt idiotisk, de kunne jo alle tre ha fått 100k hver hvis de hadde avtalt litt og stått løpet ut, men hun stolte vel ikke på Miguel da siden hun slapp allerede på 200k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

akkurat. Så "snill og uskyldig" som bare ei blond lita jente kan være, men når det kommer til penger (eller runking) så karrer hun til seg med begge hender

Skulle tro du har deltatt på Paradise Hotel 2012 og heter Andreas sånn som du bærer deg :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Christina er vel det værste kvinnemenneske jeg noen gang har sett på TV. Hun slår faktisk mobber-Lene fra første sesong.

Sagt det før, sier det igjen:

MØKKAKJÆRRING! :kjefte:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Cristina er den største kjerringa jeg noen gang har sett på norsk tv!! Miguel tapte mye penger også ler hun høyt? nei vet du hva.

Også sutrekoppen Andreas da. Jeg har virkleig ikke ord. Hvorfor er Camilla sammen med han??

Han er jo famous ;) Hahaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christina er vel det værste kvinnemenneske jeg noen gang har sett på TV. Hun slår faktisk mobber-Lene fra første sesong.

Sagt det før, sier det igjen:

MØKKAKJÆRRING! :kjefte:

Kunne ikke blitt mer enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Dette var dårlig gjort av Vida. hun nekter å skrive en forsvarstale, men å slippe kula gjør hun uten problemer. Fikk vondt av Miguel. Ville bare tørke av Andreas, Christina og de andre gliset. Fysj for noen folk.

Veldig enig i dette. Såååå snill hun er som ikke kunne angripe noen, men å ta rotta på Miguel, det kunne hun gjøre. Fake!! Hun kunne tatt sine 150.000 altså på hver av henne og Miguel - og gitt hva hun ville av SIN del til Stian. Kanskje hun bruker Stian litt som et argument også - skal ikke se bort fra at hovedgrunnen var at hun ville ha mest mulig penger selv, og da var det greit å kunne "skylde" på Stian.

Når det er sagt er jeg også blant de som synes at Stian hadde vært en verdig vinner. Men ikke på DEN måten. Miguel gjorde faktisk mye bra der inne, og banet litt vei for de nye. Og Stian takket selv nei til å spille seg inn igjen.

All kudos til Camilla, som taklet det hele med et smil. (I motsetning til tragiske Andreas..) Og til Miguel - han og Vida fikk sammen flest stemmer, han hadde fortjent sin halvpart.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov for at Miguel ikke fikk en krone. Han har fått fredninger og fordeler i hue og ræva.

Ser mange misliker Andreas her, men han er jo så søøøt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem stilte seg bak hvem? Jeg har ikke sett på evigheter... (Syns Miguel kunne fått en liten trøste premie. En 1000 lapp i det minste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I førsten så jeg på Miguel som en furtete drittunge. Men etter finaleintervjuet har jeg mye mer respekt for Miguel enn Andreas. Han fokuserer på at han er glad over at han vant, Andreas bare furter over at de andre ikke er "verdige". Som om alle burde bøye seg i støvet når han kommer inn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Andreas i baksnakkvideoen: "Jeg unner dem faktisk IKKE å vinne. Jeg er en mer verdig vinner en de to til sammen (om Miguel og Vida)."

Herregud.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Dette var dårlig gjort av Vida. hun nekter å skrive en forsvarstale, men å slippe kula gjør hun uten problemer.

Meget bra poeng.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Merker jeg bare ville hoppe inn i skjermen å skambanke Christina! :kjefte: Forstår ikke at en på 21 kan oppføre seg slik. Voks opp!!!!

Skulle ønske hun hadde blogg, men hun vet vel at hun hadde fåttMANGE negative kommentarer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig bra slutt på Paradise!! :) Er jo ingen som er mer verdige vinnere enn Vida og Stian! :)

Andreas irriterer meg bare mer og mer, oppfører seg som en drittunge...

Synes litt synd på Miguel som tapte på målstreken, men sånn kan det gå :gjeiper:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet å se å for noen uker siden.. syns det var så usedvanlig mange kjipe folk med. Eller så er det jeg som har blitt gammel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Merker jeg bare ville hoppe inn i skjermen å skambanke Christina! :kjefte: Forstår ikke at en på 21 kan oppføre seg slik. Voks opp!!!!

Skulle ønske hun hadde blogg, men hun vet vel at hun hadde fåttMANGE negative kommentarer.

Hun har fanside på facebook, så der kan du jo skrive noen velvalgte ord :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Meget bra poeng.

Jeg synes også sunnshine23 har et veldig bra poeng. At Vida ville ikke angripe de andre, men slipper kula lett. Jeg likte ikke Vida så godt før,men nå er all respekt borte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...