Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Produksjonen ønsker sikkert å beholde både Alina og Iselin. Iselin sier så mye rart, og er den eneste av jentene som er villig til å ha sex. Alina er den vakre isprinsessa som kun vil spille (vil det komme inn en kar som klarer å smelte henne?)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gårsdagens episode var utrolig bra! Så mye å le av, irritere og gremme seg over! Enig i at castingen er usedvanlig bra i år.

Jeg er ambivalent når det gjelder Alina, vil både at hun skal bli og ikke. Det er litt kjedelig hvis beggge de to nye går ut med en gang (selv om de virker slitsomme), jeg vil heller at Camilla og Nina går da, de er litt kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem synes dere er den peneste av jentene?

Jeg synes Alina (hun kan minne litt om Angelina Jolie) og Nina (veldig pen når hun pynter seg). Camilla er også veldig pen under parseremoniene, flink til å sminke seg som noen her har nevnt. I tillegg har hun bra kropp - slank, men samtidig med former (synes f.eks. Nina er litt for tynn). Greit nok, Camilla har kanskje betalt for puppene, men former har hun uansett.

Håper det blir noe mellom henne og Andreas! Synd Fredrik dro, ellers kunne det lett blitt 2 par der inne, tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten melde meg på denne tråden jeg også. Jeg ler og ler og ler! FOR en gjeng de har klart å tromle sammen i år :hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem synes dere er den peneste av jentene?

Jeg synes Alina (hun kan minne litt om Angelina Jolie) og Nina (veldig pen når hun pynter seg). Camilla er også veldig pen under parseremoniene, flink til å sminke seg som noen her har nevnt. I tillegg har hun bra kropp - slank, men samtidig med former (synes f.eks. Nina er litt for tynn). Greit nok, Camilla har kanskje betalt for puppene, men former har hun uansett.

Håper det blir noe mellom henne og Andreas! Synd Fredrik dro, ellers kunne det lett blitt 2 par der inne, tror jeg.

Jeg synes Alina er pen når hun ikke er for tungt sminket. Hun kler ikke tung sminke, da ser hun sliten og gammel ut. Men hun er kanskje den peneste, selv om den sure personligheten hennes gjør henne mindre tiltrekkende. Synes også silikonpuppene hennes er litt for store.

Camilla er pen, men har et ganske kjedelig utseende, man blir liksom lei av å se på henne. Og silikonpupper er fælt.

Nina er pen, men jeg synes hun ser eldre ut enn hun er, hun myser så mye. Jeg liker håret hennes.

Iselin er også søt, men ødelegger utseendet sitt med altfor mye sminke og extensions.

Kristin er pen, har et litt grovskårent/maskulint utseende.

Hun nye Kristina har veldig rundt ansikt, jeg synes hun var søtere da hun spilte kristen egentlig. Håret hennes er helt ødelagt ser det ut til. Hun er veldig søt i profil, jeg liker nesen hennes. Liker nesen til Iselin også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes det er kult at Dennis har falt litt for Kristin! Selv var han moderat i uttalelsene sine, mens synes det bestekompisen (?) Andreas sa var ganske talende. Han vet det nok ;)

Nå håper jeg på at vi får se romantikk og kjærlighet der inne!

Det som er mellom Are og Iselin er vel ikke kjærlighet... Tror nok hun har følelser for ham, men det er ikke gjengjeldt. Så det er nok summa summarum, et knullekompis-forhold.

Synd at hun utsetter seg for dette på tv, hun blir liksom den svake av de to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke Alina må dra imorgen. Jeg vil ha isdronningen der mye lengre. Hun lager hvert fall drama. Nina og Camilla er veldig kjedelige synes jeg. En av de kan heller dra.

Jeg spent på ho nye som lignet så på Nicole (snooki) fra jersey shore.

Jeg kunne forresten ha dødd for å hatt kroppen til Alina :rodmer:

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ville heller ligget DØD med silikonpupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske:

-----------------------

Gleder meg til noen virkelig lager litt action der inne. Foreløpig er alle relativt gode venner, men er jo så gøy med intriger :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke Alina må dra imorgen. Jeg vil ha isdronningen der mye lengre. Hun lager hvert fall drama. Nina og Camilla er veldig kjedelige synes jeg. En av de kan heller dra.

Jeg spent på ho nye som lignet så på Nicole (snooki) fra jersey shore.

Alina har en kjempe fin kropp :) Hadde ikke hatt noe imot å hatt hennes kropp nei.

Jeg er 90% sikker på at Iselin bare gjør seg dummere enn det hun er. Kan godt være at Tv3 har bedt henne om å gjøre det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant bloggen til Are og Kristin...

Are skriver på sin egen dialekt. Hvem gidder å lese noe og høre stemmen til Are i hodet når man leser? Grusomt...

og Kristin har rosablogg? Hadde et inntrykk av henne at hun var mer enn "dagens outfit"...

Endret av Solbærsaft
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin virker ikke så mye smartere på bloggen sin da. Ikke at hun skriver så mye, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

det er jo bare et utrykk man sier da :roll:

"jeg ville dødd for..."

om man tar alle utrykk bokstavlig, så har man ikke heeelt skjønt så mye :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Gårsdagens episode var utrolig bra! Så mye å le av, irritere og gremme seg over! Enig i at castingen er usedvanlig bra i år.

Jeg er ambivalent når det gjelder Alina, vil både at hun skal bli og ikke. Det er litt kjedelig hvis beggge de to nye går ut med en gang (selv om de virker slitsomme), jeg vil heller at Camilla og Nina går da, de er litt kjedelige.

mhm, enig! jeg synes denne gjengen er på en måte som friends-gjengen (tv-serien). alle er bra, og at de utfyller hverandre og gjør hverandre bra (..på en måte) ( til sammenlikning, det er vanskelig å si hvem av karakterene i friends man liker best, for ross hadde ikke vært den samme om ikke rachel var med osv...) for.eks så hadde det ikke vært så spennende med iselin om are ikke hadde vært der, og omvendt osv...

jeg synes ikke det var sånn med PH gjengen fra i fjord!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Iselin virker ikke så mye smartere på bloggen sin da. Ikke at hun skriver så mye, men.

hehee... tviler ikke :tunge1: og som Smalls sa om at kanskje tv3 gjør henne dummere/ har bestemt at hun skal leke dummere enn hun er, så stemmer det nok ikke. for hun erke den smarteste personen i skuffen i virkeligheten heller :skratte:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...