Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Duste TV3. Jeg skjønte at hun kom til å velge Stian da de viste at Camilla satt der og gråt. Hun hadde ikke grått og sagt de tingene hun da hvis Nina hadde valgt Fredrik...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Kristin begynner å irritere meg, ho tror jo ho eier hele hotellet. Og når ho roper "bRRRREeeev", tror jeg klikker..

heheee, det var mye søtere da madde fra i fjord skrev "bRRRRRRev!" med den voldomme skarre R`eb :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror Iselin liker Are litt jeg :rodmer::fnise:

Hun snakker så fort når hun blir usikker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva heter hun russiske kjerringa igjen! faen men eg virkelig misslike ho!! :kjefte: UT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ bare si det...omg triana er bare dødspen!!slår alle der inne laangt ned i støvlene..noen som vet om hun er "ekte",eller har hun silikon,fillers++?jeg er hetero jente altså,men alle med normalt syn ser jo at hun er smoking hot ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

MÅ bare si det...omg triana er bare dødspen!!slår alle der inne laangt ned i støvlene..noen som vet om hun er "ekte",eller har hun silikon,fillers++?jeg er hetero jente altså,men alle med normalt syn ser jo at hun er smoking hot ;-)

Fake lepper og pupper

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karm a

Jeg digger Alina! Synes hun er herlig! :)

Og hva er greia med Stian? Han er 29 år og er for gammel for slikt tull. Dessuten er han kjempesjalu og synes han dolka Fredrik i ryggen! Hadde han stilt seg bak Camilla, så hadde begge fått bli.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Får litt vondt av Iselin jeg.. Ja, hun er dum, men det er jo ingenting vondt i henne. Og Are lurer henne jo trill rundt..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i alle fall silikon. Resten vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karm a

Får litt vondt av Iselin jeg.. Ja, hun er dum, men det er jo ingenting vondt i henne. Og Are lurer henne jo trill rundt..

Lurer henne med hva da? Are er jo bare koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alina virker jo skikkelig gretten, flere av guttene har jo slit med henne, hun gjør ikke akuratt smarte trekk med å oppføre seg som ei kjerring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...