AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1181 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor noen tror de står sterke med Andreas i et firkløver. Han er altfor følelsesmessig/kort lunte og klarer jo ikke å holde på ting. Selv om jeg forstår han ble forvirret, så er det jo alltid helt feil å gå til alle guttene og fortelle hva som skjer. Om så jeg ble totalt sveket hadde jeg pustet inn og gått og snakket med én person, ikke løpt ut til en gruppe. Ja samme her. For en idiot. Og jeg skjønner ikke hvorfor han gikk ut i fra at det var Dennis som var uærlig mot han, det er jo de som er "beste"kompisene der inne. Han burde selvsagt ventet til han var edru og så snakke med Dennis og Ailina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. mars 2012 #1182 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg synes ikke han nye var så himmla fin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 19. mars 2012 #1183 Del Skrevet 19. mars 2012 Nina leser brev ved frokostbordet: «Alle har en kreativ side, og i dag skal deltagerne bli satt på prøve». Iselin: «Jeg syns kunst er skikkelig vanskelig fordi jeg er mer fysisk og kan ikke uttrykke følelsene mine på papir». Jentene får utdelt pensler. Jusstudenten Nina forteller at hun bruker hodet sitt mer på hotellet enn hjemme. Det lover jo ikke så godt for karrieren, siden jus går for å være noe over middels vanskelig. Kan noen oppklare om hun går på et ettårig kurs eller om hun faktisk holder på å gjennomføre et jusstudie på ordentlig? Vet ikke om jeg kan leve med at en «Paradise Hotel»-deltager kommer til å gjennomføre noe jeg aldri ville klart. -- Alle krangler, men ingen vet hvorfor, eller om hva. Inkludert Alina som går rundt og lurer på «hvem den jævla hæstkuken er, som går rundt og allierer seg mot mæ». Herregud, hvorfor er noen så sykt flinke til å oppfylle sin egen klisjé? Andreas sitter altså og gråter og blir trøstet, sladrer til Alina, som igjen går og klikker på alle. Alina går bort til Kristin og lurer på hvorfor. Kristin innrømmer at det hele kunne vært unngått hvis hun bare hadde holdt kjeft. Det kunne også vært unngått hvis Andreas ikke hadde fått helt panikk med en gang det var noe han ikke forstod, og løp rundt for å få sympatikos av alle han traff på veien. Snøballen ruller bort til Nina, som spør om Fredrik driver og finner på ting sammen med Camilla. Å lese bloggen etter en episode er det kuleste med hele paradise! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 19. mars 2012 #1184 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg synes ikke han nye var så himmla fin. Jeg syntes han var griseharry 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mars 2012 #1185 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg synes ikke han nye var så himmla fin. Jeg syntes han var griseharry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karm a Skrevet 19. mars 2012 #1186 Del Skrevet 19. mars 2012 Han nye hadde gule tenner, altfor skinny kropp og med føflekker med masse hår på.. Går jo an å nappe det vekk??!! :gjeiper: Synes han var fæl. Han blonde som lesper, er finest, selv om han ikke er den smarteste kniven i skuffa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 19. mars 2012 #1187 Del Skrevet 19. mars 2012 Syntes forresten Dennis har blitt litt sjarmerende, hvis jeg ser bort i fra homo-tendensene. Han virker ikke så jævlig høy på pæra og selvgod som han gav inntrykk av! Morsom fyr, som virker utrolig grei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19. mars 2012 #1188 Del Skrevet 19. mars 2012 Morsomt at han trodde jenter kom til å falle for dialekten hans. Det er vel ikke normalt anerkjent som sexy med bondespråk? Jeg prater også "bondespråk", og du skulle bare visst hvor mange gutter som blir sjarmert på grunn av dialekten. Aner ikke hvor ofte jeg har hørt det. Men en annen ting, Gardermoen er ikke bondelandet altså? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1189 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvorfor ville ikke Kristin si hvem hun hadde hørt det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mars 2012 #1190 Del Skrevet 19. mars 2012 Syns hun kristin virker litt kjip jeg.. Og hun og Dennis virker litt selverklærte sterkere enn alle de andre. Er de egentlig det da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 19. mars 2012 #1191 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg syntes han var griseharry Syns jeg også. Jeg kommer fra bondelandet selv, men er langt ifra så harry som den fyren der. Ble en smule flau altså... Og den dialekten! Æsja! Jeg har også typisk bondelandsdialekt, men det er faktisk mulig å forstå min dialekt, hans dialekt er jo nesten.. Umulig. Og den er uansett fæl, skjønner ikke at han tror han kan sjarmere noen med den. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 19. mars 2012 #1192 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva skjedde med den kalven på skuldrende til han nye? Driver han med rodeo, eller er han bare retard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 19. mars 2012 #1193 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva skjedde med den kalven på skuldrende til han nye? Driver han med rodeo, eller er han bare retard? Han var oppvokst på gård. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 20. mars 2012 #1194 Del Skrevet 20. mars 2012 Hva skjedde med den kalven på skuldrende til han nye? Driver han med rodeo, eller er han bare retard? Han er bare retard. Ingen som jobber på gård går med kalven på skuldrene. Jeg tok aldri kalvene til min farmor på skuldrene når jeg besøkte henne på gården... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1195 Del Skrevet 20. mars 2012 Vi har jo nesten ikke sett noe til nykommeren enda. Jeg venter med å uttale meg om ham til han har fått sjanse til å vise hvem han er. Synes han virker både søt og hyggelig så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 20. mars 2012 #1196 Del Skrevet 20. mars 2012 Vi har jo nesten ikke sett noe til nykommeren enda. Jeg venter med å uttale meg om ham til han har fått sjanse til å vise hvem han er. Synes han virker både søt og hyggelig så langt. Liker kalven bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 20. mars 2012 #1197 Del Skrevet 20. mars 2012 Må si at jeg liker Stian veldig godt. Den fyren må man bare digge, han virker så utrolig hyggelig! Hotellets gledesspreder spør man meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1198 Del Skrevet 20. mars 2012 Han nye var jo rålekker - sammenligna med resten av gjengen. Håper han blir! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 20. mars 2012 #1199 Del Skrevet 20. mars 2012 Må si at jeg liker Stian veldig godt. Den fyren må man bare digge, han virker så utrolig hyggelig! Hotellets gledesspreder spør man meg. Enig! Skulle gjerne sett/hørt enda mer fra han Men jeg må inrømme at jeg blir litt sjarmert av Dennis. Har sikkert litt å gjøre med at jeg er utrolig svak for Stavangerdialekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1200 Del Skrevet 20. mars 2012 Syns han nye va fææl. Men Are kan værsågod få lov til å frastå fra å pirke på dialekter sånn som han prater sjøl Iselin har bodd i Vadsø lenge så hun er vel ikke vant til noen metropol hun heller Tror kanskje det er Fredrik som lurer folk. Han blir nok litt trua av at Dennis og Andreas er besterunkekompiser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå