Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

holdt på å le meg skakk av den sjæl jeg :skratte:

det må være "drømmejobben" da Gjesten- tenk om vi 2 ( eller kanskje hele tråden her da!) kan få jobben på å redigere og lage til det programmet! TENK SÅ GØY ARBEIDSDAG VI HADDE FÅTT! :skratte:

ÅH, *drømme*. Vi hadde i alle fall vært flinkere til det enn de som har jobben nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så rart, hun har jo nettopp fått kukk.

Hun hadde også "nettopp" fått vite at kukken hadde baksnakka henne og slarva med leppa si om hva de har gjort. Eller slik han sa det; hva hun har gjort med han.. Jeg får så vondt av folk som godtarat folk behandler de som ei dørmatte og attpåtil koser med de :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker om om Are har 0 respekt for Iselin. Hun vil angre på at hun valgte Are fremfor Bjørnar for det er nok bare et tidsspørsmål før Are blir lei av ( :sengekos: ) henne og vil være parter med en ny jente. Iselin må forstå at hun ødelegger for seg selv! Forstår ikke hvorfor hun ikke prøver å bli kjent med de andre deltakerne...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers ble jeg flau på vegne av de to loverboysa på badet til platina :flau:

er det vanlig at to såkalte heterofile gutter runker i lag?? og attpåtil ser på hverandre under seansen??

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mer på nett-TV. Der måtte de sette en sommerfugl over snoppen :popcorn:

Viser de virkelig en annen versjon på nett enn det som vises på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alina som er 23 og skryter at hun er gammel og har livserfaring.

Men er hjelpepleier og er livredd for å se tissen til Dennis.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, satt og så slutten av episoden med en kompis som påstår at han ikke følger med på PH. Likevel, under parseremonien når jeg sleit med å huske navn og hvem som var i par med hvem fra før av, og hvem som hadde halvveis avtaler om å stå med hvem, var det han som husket alt.

Mystisk... :gjeiper:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser de virkelig en annen versjon på nett enn det som vises på tv?

Åpenbart. Var ikke klar over det jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at det er annerledes på nett en på TV ja :klo: Jeg får jo kun sett nettversjonen, håper ikke jeg går glipp av noe?

Gjesten, hvordan fikk du til undertekst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Are og Iselin er nok noen av de mest usjarmerende menneskene jeg har sett. Syns egentlig Bjørnar var ganske søt. Hadde bare lyst å gi han en stor klem og litt selvtillit :wink: Alina irriterer meg noe forferdelig. Snakk om kjedelig og sur kjerring.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tv3 play viste tydeligvis litt mer sexscener. Jeg kan ikke forstå at noen kan gå så langt med sexen altså. Tidligere har det jo vært

litt sånn forsiktig under dyna, men disse to har jo ingen hemninger. Det må være ikke bare ubehagelig, men rett og slett fælt å være foreldrene demmes, spesielt til Iselin.. Man får liksom mer slutstempel når man er jente.. Selv om han Are fortjener det like mye.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iselin burde vært beskyttet mot seg selv. Hun er bekymret for at de andre deltakerne skal syns hun er laus...Hva med alle de som sitter å ser på liksom?

Blir spennende med litt drama neste uke!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin begynner å vokse på meg :) Hun er nok litt mer kompleks enn det hun først gir seg ut for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Dette har heelt sikkert blitt tatt opp før, men jeg begynte på side 45 :gjeiper:

Hva ER det med latteren til Iselin? Jeg blir helt satt ut hver gang hun ler :gjeiper:

Synes også det begynner å bli i overkant mye sex, jeg får bare sett nettversjonen, og det begynner å bli nok nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...