Gå til innhold

Falske pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner noen vakre flotte jenter, som har pupper som ikke stemmer med resten av kroppen. Fine pupper, for all del, men man ser jo kjapt på symmetrien i en kropp at det er juksa, og da føler jeg at jenta har ødelagt litt for seg selv ved å fremstå som en som ikke er lykkelig med seg selv uten å få større pupper først.

Vet ikke helt hva spørsmålet er, ville vel mest påpeke at store pupper på en slank kropp kan se fryktelig selvtillitsløst ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir feil så si at hun ikke var lykkelig frafør.. men at puppene gjør henne ekstra lykkelig er vel ingen problem? Jeg er lykkelig og føler meg vakker,men kunne gjerne tatt silikon..betyr ikke at jeg er deprimert og hater puppene mine sånn som de er. Hver sin smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at for store, falske pupper på en for liten kropp kan se unaturlig og mindre flatterende ut, men et lite nb! bare; silikon og selvtillit er ikke nødvendigvis to sider av samme sak. Og om det så er, så kan årsakene til manglende selvtillit skyldes så mangt. En del jenter liker dessuten den ekstremt fake looken, så...

Har silikon selv og veldig glad jeg valgte å legge gjøre det inngrepet. For min del mistet jeg jeg alt av pupper etter to svangerskap, og har ikke angret et sekund på operasjonen. Har forståelse for at enkelte menn hater silikon, men det betyr heldigvis lite for meg så lenge jeg selv er fornøyd:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen føler for å dømme andre mennesker basert ene og alene på det faktum at de har forandret utseendet, da synes jeg det sier mer om de som dømmer enn om de som dømmes. :)

Før man kan si noe om personers personlighet, livskvalitet, og dermed grad av lykke, usikkerhet osv, må man faktisk kjenne personene først.

At alle som tar silikon er usikre, ulykkelige vrak, er en merkelig myte som slettes ikke stemmer. For noen handler det bare om å fikse en liten ting som har plaget dem en stund. Det er ikke alle som tar like tungt på slike fysiske ting som deg, TS.

Jeg synes man skal holde seg for god til å trekke slutninger om andre menneskers lykke basert på hva de har gjort med puppene sine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juvelia

Mange synes de har fine søte pupper men synes runde store er ekstra fint. Trenger ikke ta det så høytidelig,silikonet kan man ta ut etter en stund om man ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen føler for å dømme andre mennesker basert ene og alene på det faktum at de har forandret utseendet, da synes jeg det sier mer om de som dømmer enn om de som dømmes. :)

Men hvorfor forandrer man puppene hvis man ikke er interessert i å dømmes etter utseendet?

TS lurer på om de som tar det innser at det får dem til å se usikre ut, i manges øyne, de som har sånne øyne som meg. Det blir på en måte å forringe sitt eget utseende gjennom en operasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor forandrer man puppene hvis man ikke er interessert i å dømmes etter utseendet?

TS lurer på om de som tar det innser at det får dem til å se usikre ut, i manges øyne, de som har sånne øyne som meg. Det blir på en måte å forringe sitt eget utseende gjennom en operasjon?

de fleste tar jo silikon for at de vil føle seg bedre. noen vet og skjønner at enkelte vil se på dem som usikre og andre negative ting og generelt at de kommer til å måtte forsvare seg fra tid til annen. desverre er det noen som ikke er reflekterte nok til å skjønne dette.

selv om jeg selv synes silikon ofte er avtennende, mener jeg det ikke er verre enn å sminke seg eller barbere seg. å dømme noen etter utseende eller hvordan de velger å pynte på seg selv for å føle seg bedre synes jeg er en uting.....til tross for at jeg selv er både uten plast, silikon, sminke, bh og har en kropp med alt naturlig kroppshår inntakt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor forandrer man puppene hvis man ikke er interessert i å dømmes etter utseendet?

TS lurer på om de som tar det innser at det får dem til å se usikre ut, i manges øyne, de som har sånne øyne som meg. Det blir på en måte å forringe sitt eget utseende gjennom en operasjon?

Kan bare svare for meg selv, men jeg bryr meg ikke om hva andre folk der ute måtte tenke om hvorfor jeg har operert puppene mine. Jeg vet hvorfor, mine nærmeste vet, og det holder i massevis for meg. Tror det samme gjelder for mange andre i samme situasjon.

Det samme prinsippet som ts beskriver, kan jo forsåvidt overføres til en rekke andre forhold også, som f,eks hårsveis, hvordan man kler seg etc. Tror det viktigste er at man følger sitt eget hode og hjerte og ikke legger for mye vekt på hva folk der ute måtte tenke eller tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...