Daybreak Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #241 Del Skrevet 31. oktober 2012 Dagens sitat tykkjer eg er kjempefint, venninna mi gav det til meg for ho tykte det passa til meg. Takk til deg,Silje! “The most beautiful people we have known are those who have known defeat, known suffering, known struggle, known loss, and have found their way out of the depths. These persons have an appreciation, a sensitivity, and an understanding of life that fills them with compassion, gentleness, and a deep loving concern. Beautiful people do not just happen.” 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2012 #242 Del Skrevet 2. november 2012 Vakkert sitat! Håper alt står bra til med deg, og at du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 2. november 2012 Forfatter #243 Del Skrevet 2. november 2012 Ja, det er utruleg nydeleg Alt er bra her ja, og takk i like så Er alt bra med deg då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2012 #244 Del Skrevet 2. november 2012 Ikke så mye nytt her! Er du ferdig med praksisperioden nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 2. november 2012 Forfatter #245 Del Skrevet 2. november 2012 Nei,skal vere der til 14.desember Så er berre ca halvferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2012 #246 Del Skrevet 2. november 2012 Åhh stadig like kjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 2. november 2012 Forfatter #247 Del Skrevet 2. november 2012 Ja,det er faktisk det Mykje å gjere og stressa kvardag dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2012 #248 Del Skrevet 2. november 2012 Det er bra at du trives - du får ha lykke til med neste halvdel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 2. november 2012 Forfatter #249 Del Skrevet 2. november 2012 Takk for det Kva du styrer med for tida då? heilt gløymt å spørje om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. november 2012 #250 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg styrer nå ikke med så mye spennende akkurat, prøver å få ordnet siste rest i hagen før vinteren virkelig setter seg, men ting går litt tregt for tiden, så det går ganske sent! Har snøen kommet der du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 3. november 2012 Forfatter #251 Del Skrevet 3. november 2012 Ja,vi hadde skikkeleg vinter i ca ei veke, men no er den neste vekke, så det varte ikkje lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 6. november 2012 #252 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Hvordan går det med Daybreak da? Går bra på skolen og slikt? Ikke lenge igjen til du er ferdig no,ett halvt semester ikke sant? (om jeg husker riktig) Er heldigvis ikke så mye snø (tilsynelatende) her ute ved kysten i Kristiansund,bør jo være enkelte fordeler med denne delen av landet også.....(ikke at de veier opp for den plagsomme dialekten til møringene) Begynner å bli litt skolelei selv forresten,skal bli godt å bli ferdig med dette,er litt for vandt til å ha jobb og fast inntekt kjenner jeg, kjipt å bare leve på studielån. PS. Du har helt rett idet du skrev i ett innlegg her inne tidligere, det er de små tinga i livet som teller.... Endret 6. november 2012 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. november 2012 Forfatter #253 Del Skrevet 11. november 2012 Med meg går det stort sett berre bra Har berre eit semester att ja, så om alt går som det skal er eg ferdigutdanna i juni Kjenner det sjølv på kroppen, at nesten 16 års skulegong i strekk har teke på, så skal bli godt med å få gjere noko anna enn skule, og ikkje minst sleppe lån og stipend som levebrød! Er ute i praksis no, og trivast godt der Haha,ja må ha nokre fordelar Er den dialekta så plagsom altså? Dei snakkar litt fort kanskje, men det gjer no eg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 13. november 2012 #254 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Hva er det du utdanner deg til nå igjen? Var det sykepleier eller noe,du har sikkert sagt det før,men tror det har gått meg litt hus forbi.... Hehehe,en gammel krok som meg har jo mest erfaring ifra arbeidslivet, dette med skole er jo litt ukjent for mitt vedkommende.... (eller en stund siden jeg har hatt det sist da) Men du har helt rett,det er litt bedre å tjene egne penger fremfor å bare leve på studielån... Må bli litt flinkere til å fordele pengene utover i måneden tror jeg,går stort sett tom leenge for neste utbetaling Endret 13. november 2012 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 13. november 2012 Forfatter #255 Del Skrevet 13. november 2012 Tja,det er i alle fall innafor helse og sosial-sektoren men tek ei bachelorgrad i sosialt arbeid, dvs eg vert utdanna som sosionom når eg er ferdig Ja,du er jo så gamal du Mentalt sett er eg og det visst, etter veilederen og kontaktlæraren min. Dei har fleire gongar sagt dei gløymer kor ung eg er sidan eg oppfører meg som eg var eldre og tenkjer som eg var eldre Ja,studielån er ikkje meir enn det går opp :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. november 2012 Forfatter #256 Del Skrevet 18. november 2012 Er ikkje fritt for eg vert meir og meir deppa dess nærmare 13.desember eg kjem i år. Greitt å få det ut ein stad der fåtalet les det likavel. Slik sett er det greitt å ha ei lite populær dagbok! Så som alltid, når kjenslene tek overhand, så skriv eg dikt. Dagen i dag er ikkje eit unntak: We’ve become real friends; too easy to laugh, too easy to talk, too easy to build relations. Too little time left! It’s too hard to say goodbye, too hard to just walk away. But that’s what I have to do, just some weeks to go, I know I can’t tell you, coz’ what does it help that you know? When you can’t change the road I am heading against and gonna go. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2012 #257 Del Skrevet 18. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 19. november 2012 Forfatter #258 Del Skrevet 19. november 2012 Takk Rumle Fekk vite i dag at eg og kjem til å bli sakna, og det gjer jo ikkje saka noko betre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2012 #259 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår hvem du skriver om, men trist er det uansett. Kanskje du bare skal si det som det er til denne personen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 19. november 2012 Forfatter #260 Del Skrevet 19. november 2012 Nei, du kjenner nok ikkje personen, har allereie sagt det,men det er så lite, altså ingenting noko av oss kan gjere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå