Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Jeg er sikker på at vi blir alle fine damer så lenge vi tar på oss finstasen vår og setter oss ned for en kopp te og kjeks/kaker, og så prater om alt mulig som er verdt å ta en prat om. Husk også å ta på hatt! -->  :sminkedokke:  :jepp:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Tenkte også på den litt tidligere, men syntes den virket litt mer mannete og ikke så damete. ;) Men den kler deg godt siden du er glad i å ri. :jepp:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg har sittet på både ponni og hest før.  :jepp:  Men jeg har aldri ridd sånn skikkelig, vet ikke om det kalles riding når hesten blir leid av en annen mens du sitter på hesten? ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg definerer riding når du har styrt hesten sjølv :) Men det er det nok ulike meiningar om ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Sunflower-Delight

Eg definerer riding når du har styrt hesten sjølv :) Men det er det nok ulike meiningar om ;)

Jeg mener det samme. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi enige i å være litt uenige om akkurat den saken. :klem:  <----- slik løser man verdensproblemer aller best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke skikkelig riding før en kan ri greit uten sadel. ;)

Eg kan ri hesten utan sal i skritt, og sit på om ho hoppar til :P Har ikkje prøvd i andre gangartar enno,men spørs om vi må teste ut det og ;)

Er du god på det?

Middels :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...