Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Eksotisk mat? :klo: 

Mat med opphav frå urfolket vårt,samane :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smakar veldig godt :) Men fekk ikkje det heilt til :sukk: 

Får håpe det funkar betre neste gong :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fekk himmelen ei ny stjerne! Det er ufatteleg at du er borte, min kjære ven. Eg saknar deg så inderleg at ord kan ikkje skildre det :hjerte: Topsy:hjerte:

224779_6318138105_8788_n.jpg?oh=805f2e32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,det er heilt grusomt :( 

Eg veit det vert betre med tida, men nett no kjennast det som hjartet skal brista :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
26 minutter siden, Daybreak skrev:

Ja,det er heilt grusomt :( 

Eg veit det vert betre med tida, men nett no kjennast det som hjartet skal brista :sukk: 

Jeg vet hvordan det føles. Husker sjølv hvor trist og tomt det føltes da den ene katten hjemme hos foreldrene døde. Jeg var så glad i den katten, hver gang jeg kom hjem på besøk så jeg mest frem til å se igjen han. 

Jeg husker foreldrene mine fortalte da jeg var yngre at om et dyr døde så var det lett å få et nytt dyr som kunne ta plassen dems, mens med mennesker var det ikke slik. Men av hva jeg har erfart så kan ikke en hvilken som helst annen dyr ta så lett over plassen til et kjært dyr. Ingen vil ha samme karakter og personlighet som det dyret som døde, de vil alle ha sin spesielle plass i hjertet mye av det samme som med mennesker. Hvert dyr er unik på sin måte, og et kjært dyr vil ha sin egen spesielle plass. 

Det trengs mer tid for å sørge. Ta all den tiden du trenger med dette. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å ta seg all den tiden en trenger til å sørge over en god venn. :sukk:  

Gråt og slå i sofaputer om du må. Jeg har vært der en del ganger selv og føler med deg. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vore der sjølv, som du seier SD, så treng ein å sørgje på ulike måtar for dei ulike dyra..

Det er så uverkeleg, og eg kjenner eg gjer ikkje anna enn å grine no...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sette seg forsiktig ned i boka og tilby en oppvarmet skulder å snufse på*  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Annonse
  • 3 måneder senere...

Absolutt :) 

Ikkje av den mest krevjande fjellturen, men ei fantastisk utsikt som denne i nesten alle himmelretningar :rodmer:

Sjølv ein vestlending vert imponert då :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...