Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne

Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Livet mitt har nok ein gong teke ei vending eg ikkje heilt heng med på,men no står eg her, litt over to år sidan eg lovde meg at om eg skulle ta meir utdanning så skulle det bli lenge til,sann ca 100 år eller så.

Offisielt så har semesteret starta, og ei ny bachelorutdanning står for tur etter eg fekk vite frå høgskulen at ein ikkje er kvalifisert for småbarnspedagogikk og barnehagepedagogikk som sosionom. (Desse to faga går separat for pedagogiske utdanningar som ikkje er førskule/barnehagelærarutdanna).

Så då er eg klar! Nesten i alle fall. Denne gongen veit eg i det minste kva eg går til, og at det er dette eg vil jobbe med :) Eit steg vidare frå sist i det minste.

:hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Livet mitt har nok ein gong teke ei vending eg ikkje heilt heng med på,men no står eg her, litt over to år sidan eg lovde meg at om eg skulle ta meir utdanning så skulle det bli lenge til,sann ca 100 år eller så.

Offisielt så har semesteret starta, og ei ny bachelorutdanning står for tur etter eg fekk vite frå høgskulen at ein ikkje er kvalifisert for småbarnspedagogikk og barnehagepedagogikk som sosionom. (Desse to faga går separat for pedagogiske utdanningar som ikkje er førskule/barnehagelærarutdanna).

Så då er eg klar! Nesten i alle fall. Denne gongen veit eg i det minste kva eg går til, og at det er dette eg vil jobbe med :) Eit steg vidare frå sist i det minste.

Ja, mye kan forandres på i dette livet. Det vil alltid være forskjellige vendinger gjennom hele livet som står der på lur når du aller minst venter det, men det kan også være lærerikt og gode utfordringer som får deg til å vokse mer i erfaringer. Interessant vei du ønsker å gå videre mot. Det er iallefall flott at du vet nå hva du ønsker å jobbe med. :jepp:  :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Med eit ønskje om alle mine forumvener ein flott dag :blomst:

10439459_10202801404455361_9203399369200

Så fiiin! :) Ha en flott dag du også! :hug:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! :jepp:                                                                                                                                                                :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Ja! :jepp:                                                                                                                                                                :skratte:

Hva ler du av Hoppetaujenta? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Nei, vi vet da det. Men bare skjønte ikke helt hva ho lo så mye av over der, så da er det jo greit å spørre og så får ho kanskje svare oss neste gang. ;):)

Jeg vet ikke jeg, siden mesteparten av gangene jeg er pålogget her så ser jeg at du også er innom forumet. ;) Jeg tenker vel ikke så mye på det om noen medlemmer her ikke er pålogget i noen timer, hadde vel ikke forventet at alle lurer på hvor jeg er om jeg ikke var pålogget i noen timer eller hvis jeg var borte i en halv dag. En halv dag kan gå fort, det! :jepp: Men hvis det hadde gått nesten en hel dag uten å ha sett deg mye innom her, Winza, ja, da hadde jeg vel begynt å lure litt. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Ja, jeg vil vel ha perioder der jeg også kan muligens holde meg unna over lengre perioder. ;) Har en annen side der jeg ikke har vært innom på to uker nå. Men en kan fortsatt savne deg når du ikke har vært pålogget en stund, betyr ikke at du må føle deg dårlig for det. ;) En tar lengre pauser når en trenger det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det går ikke en dag der du ikke er savnet når du er vekke Sunflower :klem:

:blush: Åh vel, koselig av deg, Winza. :) Tenker det gjelder for oss alle sammen.  :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jacklost

Jeg ble veldig lei meg sist gang du slettet deg husker jeg :( Vi var midt i en samtale og så plutselig

Men så fant du veien tilbake til oss :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg ble veldig lei meg sist gang du slettet deg husker jeg :( Vi var midt i en samtale og så plutselig

Men så fant du veien tilbake til oss :hoppendeglad:

:)                                   :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Den nye eller den originale?

Jeg vet ikke. Bare viste det til hva du skreiv over. Jeg fant tilbake igjen til dere! Følgte julestjernen. ;) Men du også var borte vekk sjølv. ;) Du fant veien tilbake hit du og! :jepp::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...