Daybreak Skrevet 18. februar 2012 #1 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Har vore på forumet her no ei stund,så kanskje på tide eg og får meg ei lita dagbok? Vert vel skrive i rykk og napp,men det får gå Har vore mest i ordleikar-forumet og snikk-snakk-biten for dykk som tykkjer eg er eit nytt fjes Kjekt å ha ein stad der eg kan skrive det eg VIL iallefall,så lev med det Endret 5. mars 2012 av Daybreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. februar 2012 #2 Del Skrevet 18. februar 2012 Gratulerer med dagbok og velkommen til E-H hjørnet, we has coffee. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 18. februar 2012 #3 Del Skrevet 18. februar 2012 Heeei Dagpause 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 18. februar 2012 Gratulerer med dagbok og velkommen til E-H hjørnet, we has coffee. Takk for det Er ikkje så glad i kaffi Men tek gjerne ein kopp kakao Heeei Dagpause Hei Dirty Og du vil berre ikkje lære deg kva "namnet mitt" verkeleg tyder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 18. februar 2012 #5 Del Skrevet 18. februar 2012 Takk for det Er ikkje så glad i kaffi Men tek gjerne ein kopp kakao Hei Dirty Og du vil berre ikkje lære deg kva "namnet mitt" verkeleg tyder? Men jeg liker Dagpause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. februar 2012 #6 Del Skrevet 18. februar 2012 Takk for det Er ikkje så glad i kaffi Men tek gjerne ein kopp kakao Your request is my command. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Your request is my command. Awesome Men jeg liker Dagpause Ja,du skal jo få lov til å kalle meg det då Endret 18. februar 2012 av Daybreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 19. februar 2012 God morgon! Sov som ein stein i natt,men hadde nok ein sær,merkeleg og faktisk fin draum :gjeiper: Men no skal sjuvsovaren få seg noko frukost før ho skal ut på tur i nysnøen og solskinet (ok,det er overskya,men med eit glimt av sol no og då). Og så har mi beste venninne bursdag Vel,ha ein fin søndag alle saman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeez at ikkje folk kan av og til berre bestemme seg... No har eg fått nok iallefall! Fått nok av å vere andrevalet,fått nok av å aldri vere god nok til å kunne "hengje med" på fritida.. Ho kan berre få vere slik,berre ho sluttar å vekkje meg med meiningslause meiningar skal eg vere glad! Hennar tap,ikkje mitt,skal verte ei pinleg stillheit neste gong vi møtest vil eg tru. Men veit du kva,eg kunne ikkje brydd meg mindre (Måtte få det ut,fått det ut,ein god del lettare i margen!) Idag har det vore ein flott dag,nesten opphaldsvêr,har fått unda alt det eg tenkte på,og at på til gått ein lengre tur utan å knekkje saman Ganske happy når det kjem til sjuande og sist I følgje yr.no,storm.no og pent.no er det meldt fint vêr imorgon,håper eg rekk å gå meg tur då og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mars 2012 #10 Del Skrevet 6. mars 2012 Yay, Daybreak har fått seg dagbok! Og du...jeg kjenner til situasjonen du er frustrert over...det tok meg alt or mange år å bare gi f, så synes det er bra du har satt en strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2012 #11 Del Skrevet 6. mars 2012 Grrrrrratulerer med dagbok, Day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 6. mars 2012 Thank ju begge to Driv og sullar før eg skal på skulen,lite happy for det altså.. Meir lyst å vere ute i det fine vår-vêret Men har eit håp for det når eg kjem heim att så vi får satse på ikkje sola vert skremt før den tid Ha ein flott tysdag alle saman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 6. mars 2012 #13 Del Skrevet 6. mars 2012 Ha en flott dag Daybreak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 6. mars 2012 Dagen vart ganske flott den Gjekk ein tur på ca 1,2 mili kupert terreng noko som var veldig deilig Byrjar å kjenne at eg har krefter att Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 6. mars 2012 I wish upon a star wanna go to where you are. Love to see your lovely smile it's been a while... I don't know about you; Do you feel the same about me? Can you see me the way I do? Will there ever be a "we"? Noko eg rabla ned i ei førelesing når det vart for keisamt Som dykk ser,så likar eg å skrive dikt,dog er dei sjeldan bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 7. mars 2012 Eg må ærleg talt innrømme eg lurar på kvifor eg har putta dagboka mi inn på E-H,eigentleg burde den vel vere under A-D pga brukarnamnet mitt? Jaja,det var ein tanke som surra i hovudet mitt. Ein anna er at eg vart seint ferdig med å lese pensum,så eg rekk ikkje å gå tur idag. Gjer ikkje det åleine då 70 % av ruta er bekmørk,kan gjere det om eg får med nokon dog Har ikkje hatt flaks så langt i alle fall! Dog kanskje eg skulle tatt meg ein tur opp til fôrhestane mine.. Lurar på å gjere det eg Og så klart,det vanleg spm om når vil EG finne kjærleiken.. Den verkar så fjern for meg.. blæh,likar dårleg tankane mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 7. mars 2012 #17 Del Skrevet 7. mars 2012 I like Daybreak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 7. mars 2012 I like Daybreak Naaaw Du varmar hjartet mitt ved å seia slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 7. mars 2012 Nytt dikt,skriven idag The Road The road I have to go ain't the road I used to know. Can someone tell me what happend here? Confused,unsure and alone Everyone is lost and forever gone Seems like this is a task for me coz' there ain't a soul to see. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 7. mars 2012 #20 Del Skrevet 7. mars 2012 I like Daybreak, she seems so fine and cute And when she write, she takes this special route Nobody like her, shes quite unique I wonder what she want and what she seek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå