missfidget Skrevet 8. januar 2004 #1 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå har jeg fått kattunge. En nusselige 9 uker gammel hunnkatt. MEN....Nå får jeg angst fordi jeg vet ikke helt hva jeg burde gjør siden hun er så liten. Håper at jeg kan får svar. F.eks. hva gjør jeg om jeg trenger å gå ut og hun er alene i huset? Jeg tør ikke gå ut fordi jeg er redd at hun fryser eller griner! Håper for noe tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 8. januar 2004 #2 Del Skrevet 8. januar 2004 Tror ikke du skal bekymre deg for det. Bare gå ut, hun må jo lære seg å være alene. Som oftest sover de når de er helt alene. Hun vil heller ikke fryse så lenge du har normal romtemperatur i leil. Dessuten tåler katter helt andre temperaturer enn oss mennesker. Bare sørg for at hun har det hun trenger av mat, vann, soveplass, leker og kattedo. Det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. januar 2004 #3 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja, du må gå fra henne, ellers lærer hun ikke å være alene. Du kan jo gå ut i bare et par timer om gangen først, og så være borte lenger senere. Husk å gi henne masse kos når du er hjemme, og lek mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, i.i. Skrevet 8. januar 2004 #4 Del Skrevet 8. januar 2004 Du kan godt gå fra henne noen timer av gangen, bare pass på at hun har et lunt sted å sove. Kattunger tåler ikke trekk og blir lett forkjølet, noe som igjen kan lede til ørebetennele og øyekatarr.... har nemlig opplevd det selv! lykke til med pusen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heisan Skrevet 9. januar 2004 #5 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg er synsk, og kan se at katten din er svart, og litt hvit. Og at den heter Frida eller Bente, og at du vurderer sterkt og kalle den pusi hehehehhehe tok du den heheheheheheheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 9. januar 2004 #6 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 10. januar 2004 #7 Del Skrevet 10. januar 2004 Du får det nok til, bare litt nerver i starten :blunke: Et lite tips; Surr en håndduk/pledd rundt en varmeflaske og en klokke som tikker, og legg det i sengen hennes. Det minner henne om morens varme og hjerteslag og kan gi henne litt ekstra trygghet :D Lykke til!! Katter er fantastiske dyr, og du vil få mye glede med lille pusen din :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå