Gå til innhold

Er dette mye mat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiste 2 loffskiver til frokost, hjemmelaget pasta bolognese til middag og en neve chips til dessert. 1/2 l. pepsi, og nå vil jeg ha en loffskive og litt dream-is etterpå. Er dette grei kost på en kosedag eller alt for mye? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahaha, må bare le litt.

Hvis du syns DET er mye skal jeg slenge på hva jeg har kosa meg med i løpet av denne dagen:

2 brødskiver med egg og 1 brødskive med hvitost til frokost

2 fastelavensboller en time etterpå

middag: kyllingfilet m/saus, ris og salat

1 bolle til!

Og nå sitter jeg og koser meg med troika, brus og salte biler! :)

Man lever bare én gang!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

I går kveld spiste jeg en HEL hjemmelaget pizza og over et halvt kilo smågodt( i tillegg til det jeg pleier å spise)

Ikke bekymre deg du :popcorn: Man skal kose seg ektra iblandt :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juvelia

Syns ikke det var mye på en kosedag,men nesten ikke noe næringsrikt... sleng på litt frukt,så har du en godkjent kosedag fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste 2 tacolefser, mye smågodt, sjokolade, popcorn, nøtter og pepsi max. Jeg lever jo bare en gang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Jeg spiste 2 loffskiver til frokost, hjemmelaget pasta bolognese til middag og en neve chips til dessert. 1/2 l. pepsi, og nå vil jeg ha en loffskive og litt dream-is etterpå. Er dette grei kost på en kosedag eller alt for mye? :sjenert:

Kanskje bittelitt mye hvis det der er kun frokost :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste 2 loffskiver til frokost, hjemmelaget pasta bolognese til middag og en neve chips til dessert. 1/2 l. pepsi, og nå vil jeg ha en loffskive og litt dream-is etterpå. Er dette grei kost på en kosedag eller alt for mye? :sjenert:

Syns ikke det var mye, men prøve på mindre kaloririke ting, ikke loff, men grovt brød, grov pasta osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Haha, hvis du synes det er mye skulle du visthva jeg spiser på en kosedag :fnise: heldigvis er det ikke så ofte, men i går spiste jeg altså: et grovt rundstykke med ost ogskinke,to fastelavensboller, løvbiff med pommfri og bernesaus, en peanøttkube og en daimsjokolade, og en halv pose med varm skogsbærblanding og vaniljesaus. Herregud, nå dagen etter blir jeg dårlig bare av å tenke på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Som de andre skriver, så synes heller ikke jeg det var mye å spise på en kosedag.

Når jeg har slike dager spiser jeg mer enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kosedag hver helg jeg, og spiser da langt mer...:P

Oida.. hvordan er din kropp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Syns ikke det var mye, men prøve på mindre kaloririke ting, ikke loff, men grovt brød, grov pasta osv.

Greia med spisedag er vel å spise hva man har lyst på?

:) Uansett om det er mye kalorier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spisedag på lørdag, frokost ble veldig grov kjeks med ost, middag og kvelds masse deilig sushi. Godis var påske egg fra freia, en meller og salt lakris og en risifrutti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida.. hvordan er din kropp da?

Min kropp er (var, har nettopp fått unge, men er på god vei tilbake) faktisk veldig bra! Slank, trent, muskler og i det hele og store veldig fornøyd!!

Så lenge man har et bra kosthold ellers og trener, så kan man faktisk kose seg 1-2 ganger i uka. Ser ingen grunn til å være så hysterisk.

Slik kan en typisk helg være for meg:

Fredag: En kanelsnurr (kjøper når jeg drar til byen til moren min, de er så gode)

lørdag: En pose pops, en pose potetgull, brus

søndag: eventuelle rester

Noen ganger langt mindre snop, andre ganger litt mer. I ukedagene har jeg et sunt og godt kosthold med både kylling, grønnsaker, fisk og fiber.

Kjenner faktisk jeg ble litt provosert av den kommentaren/spørsmålet.

Endret av Teriyaki
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...