Gå til innhold

Kjolekjøp? Hvorfra?

Aelwyn

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på mange brukte, vært innom bryllupsbutikken her i byen og tråla gjennom haugevis med sider på nettet... (Fant veldig masse på Bridesave.com) Er det forresten noen som har erfaring med å bestille kjoler på nett? F.eks fra Bridesave? Håper noen vil dele sine erfaringer og synspunkter med meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg kjøpte min kjole i brudesalong, og ville nok gjort det same igjen.

Viss ein skal bestille på nett, ville eg i alle fall prøvd den same modellen i ein salong først - mange som har endra meining då dei prøvde...

Lukke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min brukt.

Men jeg hadde vært i en salong og prøvd den først, så jeg visste hvilken modell og størrelse jeg skulle ha, så da var det bare å søke på nettet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte kjolen min fra Elegant lady bridal i Usa.

Jeg var kjempefornøyd, fikk den etter bare 9 dager.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min kjole på Kristins brudesalong.

Jeg hadde aldri tatt sjansen på å kjøpe en kjole på nett,

ihvertfall ikke en kjole jeg ikke har sett i virkeligheten

og langt mindre prøvd først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min kjole fra Breidesave.com, om du ønsker mer info om dem kan du enten søke deg frem på kg's sider eller sende meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte kjole fra www.bryllupsweb.no, som jeg ikke engang hadde sett bilde av bakfra :wink: Hadde en finfin dialog med en dame, oppga mine vitale mål (høyde, vekt, brystvidde, livvidde, hoftevidde), og sendte bilder av meg selv iført ettersittende klær.

Hun anbefalte deretter snitt og størrelse.

Kjolen var helt fantastisk flott, og jeg var kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke men jeg har bestilt fra bridesave, de har gitt med en garantert levert dato og vært veldig hyggelige på alle forespørsler. Jeg prøvde kjolen her i Norge først, så jeg visste eksakt str og farge. Men jeg har en avtale med ei sydame som skal sy kjole til meg om kjolen ikke kommer, så helt trygg føler jeg meg ikke! Men hittil har alt vært positivt fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville gjort slik som de andre sier... Prøve kjoler i en brudesalong først og deretter prøve å finne den i en brudebutikk på internett...

Selv kjøpte jeg den i en brudesalong, tror ikke jeg ville kjøpt privat... Har lest mye rart om akkurat det....

Uansett... Lykke til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel greit å kjøpe over nett, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt uten at jeg hadde returrett! Kjøpte min i salong, men de har også internettsalg, og det synes jeg er ok, de ligger jo i Norge og risikoen er ikke så stor. Er jo det med at man kan få en kjole man bare har sett foran også, også ser den helt forferdelig ut bak :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen min er prøvd på Kristins brudesalong og kjøpt på lisenett. Fikk den mange tusen billigere. Fikk mail av henne i dag, og den blir sendt fra USA om en uke. Gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle anbefaler vel egentlig det de selv har gjort, og jeg er intet unntak :D

Jeg tok med meg mine to forlovere til Paris, på en kombinert brudekjole- og forlovertur. Brudekjoler er generelt sett billigere i Paris, spesielt om du finner et franskt/sør-europeisk merke, og i tillegg tør jeg påstå at utvalget er større der. Vi hadde en super jentetur, og jeg har ikke angret et sekund på at vi valgte å gjøre det på denne måten (trass i at jeg antageligvis må tilbake for en siste prøving i mai)! Lignende steder man kan dra til er vel København og London.

Lykke til uansett hva du gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...