Gjest margrethe Skrevet 8. januar 2004 #1 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei, er det noen der ute som vet hvor jeg finner noe om barrista kurs. Det vil si kurs til å lage god kaffe . Har så veldig lyst til å drive egen kaffe bar :D . Men jeg fant ingen ting , det var bare mat der jeg så. Bor på Røros , men det er ingen som kan lage god kaffe her. Dessuten så tror jeg at det kunne ha blitt kjempe populert , det er jo så mange forskjellige folk her . Men først må jeg forhøre meg litt rundt . Hvis noen vet hvor jeg kan finne kurs så er jeg evig takknemlig . :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. januar 2004 #2 Del Skrevet 8. januar 2004 Du kan gå inn på sidene til Norsk kaffeinformasjon - de har kurs. Både for de som vil lære mer om kaffe og for de som vil bli barista. Har lyst til å gå kurs selv... har tenkt på det mange ganger, men det blir aldri noe av... kanskje denne gangen. Takk for tuppet bak. *Tusenfryd eeeelsker kaffe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 8. januar 2004 #3 Del Skrevet 8. januar 2004 å ja, jeg også vil! *ronja ble også tuppet bak i dag!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melony Skrevet 9. januar 2004 #4 Del Skrevet 9. januar 2004 "Kaffefuglen" i universitetsgata i Oslo holder også kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 9. januar 2004 #5 Del Skrevet 9. januar 2004 AH, detta virker litt artig. Jeg kunne også tenkt meg et kurs - bare sånn for moro skyld. Ser at norsk kaffeinformasjon arrangerer kurs for privatpersoner til kr. 700,- for en dag. Noe å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 9. januar 2004 #6 Del Skrevet 9. januar 2004 Det hadde vært noe ja!!! Jeg må sjekke ut disse linkene jeg også! Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå