AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #21 Skrevet 18. februar 2012 Hmmm... Det sies jo at havresuppe er noe som skal være godt for magen, være lett fordøyelig og ganske enkelt å få i seg, så kanskje det kan være verdt et forsøk? Det er ihvertfall noe som blir servert syke og eldre når de er nødt til å få i seg noe næring som er skånsomt for magen. Du finner mange oppskrifter på nettet dersom du søker på "havresuppe". Dersom ting ikke blir bedre snart, så bør du nok kontakte legen. Kroppen tåler en stund uten noe særlig mat, men så lenge som du har gått er neppe spesielt bra. Takk for gode tips
Rumle Skrevet 25. februar 2012 #23 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Vet ikke om dette hjelper for deg, men jeg synes det hjelper veldig på kvalme å spise friske, gjerne litt syrlige epler. Skjær opp i tynne båter og tygg godt. Funker ofte på meg i alle fall, så ville bare tipse om det. Håper du føler deg bedre snart! Endret 25. februar 2012 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #24 Skrevet 25. februar 2012 hei. hvordan går det med deg? Hei,det går bedre,klarer å spise mer og mer og føler meg ikke så kvalm lenger Men smaksansen er dårlig enda,så trekker vel ned matlysten litt :/
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #25 Skrevet 25. februar 2012 Vet ikke om dette hjelper for deg, men jeg synes det hjelper veldig på kvalme å spise friske, gjerne litt syrlige epler. Skjær opp i tynne båter og tygg godt. Funker ofte på meg i alle fall, så ville bare tipse om det. Håper du føler deg bedre snart! Epler er en av de tingene jeg har klart å spise Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå