Gå til innhold

Bør jeg slå til?

Sandman

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp denne E-posten, med spørsmål om jeg kunne motta en sum tilsv NOK vel 100 mill...

Bør jeg slå til på dette tilbudet? ...det kommer da tross alt fra en doktor...

:hoho:

STRICTLY CONFIDENTIAL

I am Dr O.Omonigho, We need your help to recieve the the sum of Sixteen million Two hundred and Fifty thousand Dollars (US$16.25M) which represent an over invoiced contract that is floating in our system, Department of Minerals & Energy, South Africa. Please contact me For more information on this email, the deal is 100% hitch free.

I can only transfer the money with the help of a foreign partner hence I contact you, I look forward to be hearing from you via email XXXX

Regards,

Dr.Omonigho Omo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke vært i tvil engang :ler:

(Gleder med til at du deler overskuddet med oss som har kommet med gode råd)... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble trist jeg nå Sandman. Her avslører du deg selv som den største plaprekjærringen av de alle. Det står jo klart og tydelig i overskriften at det er STRICTLY CONFEDENTIAL. Nå vet jeg i alle fall hvem jeg ikke skal dele mine små hemmeligheter med! Men de kan kjøpes den dagen du mottar pengene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de peenga, ja de peenga, er til bekymring for fattig og for rik! *synger*

Ja, selvfølgelig må du slå til... :-?

Det er sikkert helt sannsynlig at du får disse pengene! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for at dere hjalp meg med beslutningen, jenter...hva skulle jeg gjort uten dere...

Har nå svart Omonigho, og oppgitt kontornr mitt. Ble skikkelig glad når han svarte tvert, og skrev at jeg var en kvalifisert samarbeidspartner og mottager av pengene.

Han har selvfølgelig en del omkostninger med overførselen, og skrev at jeg måtte sende han 10.000 dollar(NOK 68.000,-) for at han skulle få dekket sine utgifter. Ikke mer enn rett og rimelig. Har akkurat vært i banken nå.

This is my lucky day!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det var da voldsom så gavmild folk er. Har fått tre slike mailer etter jul.

Siden jeg ikke kan innbetale "gebyret" så slettet jeg mailene.

Var kansje litt dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vi kan le av det ... men tenk de stakkars idiotene som går på sånne ting og dem er det dessverre mange av. Ja, idioter... for folk kan være så lettlurte at det er nesten ikke til å tro. Snakk om kynisme, som driver med sånne ting da... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

... lignende sak har jo dukket opp igjen...

Så Sandmann... ble det noe penger på deg???? (Har liksom ikke sett noe om utdelingen til oss som kom med gode råd) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...