Gå til innhold

Stor prisforskjell

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss...

Man får sånne ned i en femtilapp i ulike kjøkkenforretninger også, så dette er offisielt er skikkelig dårlig kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og prisen på lommetørklene sjokkerer meg hver gang :o

:o Meg også! Har ikke sett på de før nå, men man må vel kunne få tak i sånn et annet sted som er litt billigere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips.. På Bridesave har de uendelig mye mer enn bare kjoler.. Ringputer i maaange forskjellige utgaver, sett med alt omtrent du trenger, pute,glass,kniver osv... undertøy,vesker,(ikke sikker på lommetørkler),hansker osv.. (Blir ihvertfall ikke å bestille på bryllupskompaniet nei..)

Har dere andre linker til steder og sammenligne priser med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere andre linker til steder og sammenligne priser med?

www.hansonellis.com

Regner med jeg kommer til å bestille kamera, såpebobler og småesker der! De sender til Norge, har ikke sjekka portoen ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne esker har de masse av på Bryllupsbutikken som ligger like ved St. Olavs Plass i Oslo.

Jeg har tenkt å kjøpe esker der.

Kamera har de også.

Hvis man bor nær nok, så sparer man endel i porto på det!

De har nettbutikk og. Har ikke sjekket portoen, men det er vel ikke umulig at det er billigere enn fra utlandet. Mens prisene på kamera er endel høyere enn på en utenlandsk side jeg sjekket (husker ikke hvilken),

så kostet alle gaveeskene det samme, og det er jo det jeg skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne esker har de masse av på Bryllupsbutikken som ligger like ved St. Olavs Plass i Oslo.

Jeg har tenkt å kjøpe esker der.

Kamera har de også.

Hvis man bor nær nok, så sparer man endel i porto på det!

De har nettbutikk og. Har ikke sjekket portoen, men det er vel ikke umulig at det er billigere enn fra utlandet. Mens prisene på kamera er endel høyere enn på en utenlandsk side jeg sjekket (husker ikke hvilken),

så kostet alle gaveeskene det samme, og det er jo det jeg skal ha.

Jeg har vært i kontakt med de, men jeg synes det var dyrt der..De sammen tingene jeg skal bestille kommer på ca. 670kr på nettet og 2100kr hos Bryllupsbutikken! Og jeg regner ikke med det blir så mye i porto og evt.toll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du noe om dem?

De hadde mye fint og hadde en størrelsesguide som gikk ganske langt opp i str. men kunne ikke finne igjen noen av str. på hvert enkelt plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex,

er ikke dette det du har bestillt??Har ikke fått mitt ennå og da bestiller jeg heller det til 378. Hvilken størrelse bestillte du igjen?38, eller 40??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du noe om dem?

De hadde mye fint og hadde en størrelsesguide som gikk ganske langt opp i str. men kunne ikke finne igjen noen av str. på hvert enkelt plagg.

Jeg tumlet bare over sidene deres, tror jeg fant adressen til et par av dem gjennom tråder her inne...

Kikket litt nærmere på korsettet hos Fredericks, det er ikke helt det samme som de andre men det er veldig likt og stringen følger med hos alle nettsidene.

Ang. størrelsene. Mener du at du ikke fant noe sted å oppgi størrelser, eller...?

Når du får opp siden med bilder og priser klikker du deg bare inn på et produkt, da kommer du inn på side hvor du kan velge størrelser, farger og tilbehør...

Utrolig rimelige produkter hos Fredericks...

Korsettet som hadde så ulike priser vil f.eks. totalt koste ca.

ca.364(korsettet)+ca.120(porto, fant ikke noe eksakt men har tatt i litt)+

ca.116(toll, blir lavere dersom portoen ikke er så høy)+ca.70(posten norge) = ca. 670 Nok. hvis jeg har regnet riktig, og i tillegg tatt i litt.

Slik som valutakursen på us dollar er i dag, lønner det seg jo å bestille fra usa.

Hvis man bestiller flere produkter samtidig vil man jo på en måre få det litt rimeligere fordi man betaler nesten samme porto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Skal se litt nærmere på det, selv om det er skummelt å bestille undertøy på nett - vet jo aldri mes størrelsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like sjokkert hver gang jeg, hvordan er det mulig å få til så prisforkjeller da? Noen tar seg fett betalt i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...