Gå til innhold

ANALSEX

Fremhevede innlegg

Skrevet

min nr to er strengt forbudt :kvalm:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ingen av de jeg har vært sammen med hadde prøvd det før de gjorde det med meg. Så er nok ikke så veldig vanlig at ALLE liksom skal ha gjort det

Skrevet

Jeg eeeelsker analsex, det er så ufattelig deilig! men første gangen jeg prøvde, å herre, trodde jeg skulle begynne å grine og be til gud! Det var så sinsykt smertefullt!! Men så fikk jeg en type som hadde lest alt som var å lese om hvordan det skulle gjøres og vi prøvde...vi begynte forsiktig med å bare leke litt og ventet langt tid til vi begge følte oss helt trygge:) Så en dag da vi følte oss klare prøvde vi "full pakke" , men rolig og forsiktig så klart.. var litt nervøs så begynte å spille snake på mobilen, hahahah! :fnise: Da slappet jeg helt av og det gikk fint! Så etter det hadde jeg ikke noe problem med det, og nå har det blitt den absolutte favoritten! :) Forrige uke hadde jeg en liten kosekveld med en fuckfriend jeg har (er singel nå, ikke noe utroskap ute å går), han hadde aldri gjort det før, men plutselig fikk han lyst til å prøve så jeg stilte meg til disposisjon jeg, og det gikk helt strålende!

Så anbefaler deg å utforske litt, liker du det kan du kanskje fortsette videre? Hvis ikke lar du det ligge :) Jeg er den eneste blant mine venninner som gjør det hvertfall :)

Skrevet

Er det virkelig slik at alle har prøvd analsex?

Og at dette er noe "de fleste par" har regelmessig?

So what? Er det dem du skal ha sex med, eller er det partneren din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...