AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Er det virkelig slik at alle har prøvd analsex? Og at dette er noe "de fleste par" har regelmessig? Jeg har vært i fast forhold i mange år, med deilig sex, men for meg ER og BLIR rumpehulle mitt kun en "utfartsåre"
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Har prøvd to ganger med eksen. Var litt godt, litt ubehagelig og litt vondt. Ikke noe jeg har behov for å gjøre ofte, selv om jeg ofte kan tenne på tanken. Men nei. Kanskje noen ganger i året, maks?
micromaya Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Nå kan ikke jeg uttale meg på vegne av "de fleste par", men jeg er veldig sikker på at ikke "alle" har prøvd det . Min kjære hadde aldri prøvd det da vi traff hverandre, så han mistet den jomfrudommen da han var rundt 40 . Og nå praktiserer vi det regelmessig.
Cathrine88 Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Så lenge du og partneren din er fornøyde med sexlivet spiller det vel ingen rolle hva andre gjør eller hva som er vanlig. 4
Gjest Elfrida Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Som i nesten alle tråder her: svarene du får er ikke representative. De fleste som svarer vil antagelig være de som er mest interessert; enten de som er veldig glad i det eller de som avviser det. Hvis du lurer på hvor vanlig analsex egentlig er bør du heller se om du finner noen undersøkelser rundt det. OM du lurer på om du skal drive med det selv bør kun basere seg på din egen lyst og om du syns det er godt eller ei, ikke om det er vanlig for andre! 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 jeg har prøvd det med mannen min, ingen av oss har prøvd det før men vi gir opp fort. Det er ubehagelig og det føles seriøst ut som om jeg skal bæsje! Vi begynner med masse glidemiddel og 1 finger, så 2, og der stopper det. Så vi begge har gitt det opp. Mange liker det men for meg er det bære ÆSJ, fordi det er så ubehagelig. Glem hva som er vanlig, det som er vanlig hos dere er VANLIG:)
Gjest Levitate Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har aldri tenkt til å prøve det. Jeg har veldig lite lyst til å drite på kjæresten min. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #8 Skrevet 17. februar 2012 Takk til dere som har svart Hverken jeg eller min kjære kunne tenke oss å prøve det. Vi er veldig fornøyde med sexlivet vårt slik det er , heldigvis Får bare inntrykk at det er "sååå vanlig" og noe "alle" gjør, spurte i ren nysgjerrighet -TS
Sophie-Ann Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 Jeg liker det, men kun med fast partner og som jeg er trygg på. Gjøres det riktig, er det veldig deilig. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #10 Skrevet 17. februar 2012 Har prøvd det noen ganger med mannen min. Å blir det gjort riktig er det veldig godt. Men mannen min syns det blir litt for trangt, at han nesten får vondt i penisen. Så her bruker han mest en finger der bak
Gjest Raindrops Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Jeg elsker analsex, men har ikke inntrykk av at det er noe som "alle" gjør, selv om det er langt fra uvanlig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Har prøvd det to ganger med kjæresten min. Kanskje det blir en tredje gang snart :gjeiper: Er jo litt godt! 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 Vi har prøvd det noen ganger. Jeg synes ikke det er VELDIG behagelig, men det er greit. Gjør det ikke ofte, men vi bruker butplugg en del begge to da
Lilliani Skrevet 17. februar 2012 #14 Skrevet 17. februar 2012 Prøvde det en gang med eksen, og det var mer enn nok. Det likte jeg ikke i det hele tatt!! Heldigvis er ikke min kjære så veldig stor fan av det han heller, så da er vi enige der! Jeg har forøvrig ikke et inntrykk av at dette er noe alle gjør, nei 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #15 Skrevet 17. februar 2012 Analen er til for å kvitte seg med rester kroppen ikke trenger, ikke til å ha sex i... 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #16 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har aldri tenkt til å prøve det. Jeg har veldig lite lyst til å drite på kjæresten min. Du driter ikke på ham, men får dritten presset lengre inn. Veldig romantisk.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #17 Skrevet 17. februar 2012 Nei takk. Jeg liker det ikke. Klarer meg meget bra uten. 2
Gjest Raindrops Skrevet 17. februar 2012 #18 Skrevet 17. februar 2012 Analen er til for å kvitte seg med rester kroppen ikke trenger, ikke til å ha sex i... Munnen er til for å innta ting som kroppen trenger, men jeg tror ikke mange ville vært like villig til å stå over oralsex resten av livet av den grunn. 2
Gjest norah Skrevet 17. februar 2012 #19 Skrevet 17. februar 2012 Ganske mange holder det vel også(ikke nødvendigvis utelukkende) til leking med annet enn en penetrerende penis? Det er jo ikke sånn at enten holder man seg fullstendig unna, eller så blir man tatt fort og hardt bakfra. Jeg er rimelig overbevist om at ethvert menneske, mann som kvinne, ville likt å involvere berøring av ymse art også der bak om man ser bort fra mentale forbehold. Men her på KG liker vi jo best å diskutere enten/eller løsninger
Lovealii Skrevet 17. februar 2012 #20 Skrevet 17. februar 2012 Har prøvd ett par ganger med kjæresten. Er jeg veldig kåt så er det ganske OK! Men hvis jeg ikke er kåt, er det utrolig vondt! Men nå får han ikke lov til å røre min "golden-area" lenger.. Sist gang vi prøvde klarte han å ruske i huden min. Blødde UTROLIG mye, svei som faen.. Nei huff.. anbefaler ikke anal-sex..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå