Gå til innhold

Til den søte jenta på tbanen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maruwan

Til hun som satt og urinerte på T-banestasjonen på Bjølsen kl. 04.45 natt til lørdag:

Jeg hadde så inderlig lyst til å få meg noe, men det der blei bare litt for drøyt tilogmed for meg. Men dersom du har fått tatt deg en dusj og ikke er fullt så usjarmerende når du er edru, kunne vi glatt ha møttes for noe uforpliktende på søndagen eller noe sånn. Ring meg (det var jeg som spurte om du ville ha resten av kebaben min).

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til hun som satt og urinerte på T-banestasjonen på Bjølsen kl. 04.45 natt til lørdag:

Jeg hadde så inderlig lyst til å få meg noe, men det der blei bare litt for drøyt tilogmed for meg. Men dersom du har fått tatt deg en dusj og ikke er fullt så usjarmerende når du er edru, kunne vi glatt ha møttes for noe uforpliktende på søndagen eller noe sånn. Ring meg (det var jeg som spurte om du ville ha resten av kebaben min).

Tnååå, så søtt! :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hvordan hadde dere jenter reagert om en fyr stoppet dere på t-banen og faktisk sa dette til dere?

"Du er utrolig søt og pen. Liker spesielt hvordan det rød-brune håret ditt er i kontrast med det lyse ansiktet ditt."

Har lest mange kvinner her inne si at de ikke synes noe om å bli stoppet på gata og forsøkt "sjekket opp", så jeg er nysgjerrig.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, men hvordan hadde dere jenter reagert om en fyr stoppet dere på t-banen og faktisk sa dette til dere?

"Du er utrolig søt og pen. Liker spesielt hvordan det rød-brune håret ditt er i kontrast med det lyse ansiktet ditt."

Har lest mange kvinner her inne si at de ikke synes noe om å bli stoppet på gata og forsøkt "sjekket opp", så jeg er nysgjerrig.

:rasende::balltre::scorpis:

Fant ikke ikon for bruk av voldtektsspray.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg klarer faktisk ikke gå rundt på blindern og se jenter med rød-brunt hår uten å tenke på denne tråden lengre. Tror jeg så to potensielle kandidater på Frederikke-kantina i dag! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sendt PM, TS? Var det blink?? *spent*

Nei, det var nok ikke blink

Haha jeg klarer faktisk ikke gå rundt på blindern og se jenter med rød-brunt hår uten å tenke på denne tråden lengre. Tror jeg så to potensielle kandidater på Frederikke-kantina i dag! :kaffekopp:

Hmm, kanskje jeg bør begynne å henge litt mer på Blindern..

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er nesten så jeg skulle ønske det var meg. Jeg hadde faktisk rødbrunt hår og blå jakke, og går på Blindern. Men dessverre tar jeg som regel tbanen mot øst og akkurat den ene dagen var ikke jeg der. Sukk! :roll:

Men jeg håper du finner jenta iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

hadde blitt overrasket, men glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle skrive noe som TS, men glemte anonym.. oh well har vel ikke så mye å si om det vet hvem TS er :)

Jeg tok samme t-bane idag, men så henne ikke, får prøve flere torsdager fremover :P

Endret av NotSo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Du kommer ikke til å se meg på torsdager, eller andre ukedager på denne banen lenger, beklager. Jeg var bare på besøk i byen og har reist hjem til hjemstedet mitt. Jeg har kjæreste og er ikke interessert. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Maruwan

Du kommer ikke til å se meg på torsdager, eller andre ukedager på denne banen lenger, beklager. Jeg var bare på besøk i byen og har reist hjem til hjemstedet mitt. Jeg har kjæreste og er ikke interessert. Beklager.

DUMP HAM!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som kjedet seg og ville få litt liv i en død tråd med litt trolling? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...