Gå til innhold

Til den søte jenta på tbanen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som ikke ser det romantiske og søte med dette? Det er jo bare basert på utseende til denne dama. Kanskje hun har en forferdelig personlighet eller kjemien deres viser seg til å være elendig..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg som ikke ser det romantiske og søte med dette? Det er jo bare basert på utseende til denne dama. Kanskje hun har en forferdelig personlighet eller kjemien deres viser seg til å være elendig..

Nei, du er ikke alene om å ikke være en del av "tnååh"-hylekoret.

Jeg synes til og med det er patetisk hvor sjarmerte så mange er av noe så grunt som at en fyr synes en jente hadde et pent ytre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissPennyfeather

Jeg finner vel dette omtrent like søtt og romantisk som Earle Nelson, så nei, du er ikke den eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser startinnleggene i tråder, danner jeg ulike bilder i hodet. Her så jeg for meg en uskyldig guttunge som avstandsforelsker seg (litt) i en søt jente han ser på T-banen til Vestli.

(Tar ofte den banen sjøl og der er det ikke mye spennende som skjer, det kan jeg love dere. Bare sure, triste og slitne fjes over hele linja.)

Synes det var en søt historie, mimrer litt over min egen ungdomstid og gidder ikke å overanalysere mer enn som så.

Thats it folkens, enkelt og greit.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den søte jenta med den blå-grønne jakka som gikk på t-banen, på Blindern kl 16:15 igår (16.02.12).

Skal vel mye til at du er her, men hvis du er det, vil jeg bare si at du var utrolig søt og pen. Likte spesielt hvordan det rød-brune håret ditt var i kontrast med det lyse ansiktet ditt :rodmer:

Tusen takk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til den søte jenta med den blå-grønne jakka som gikk på t-banen, på Blindern kl 16:15 igår (16.02.12).

Skal vel mye til at du er her, men hvis du er det, vil jeg bare si at du var utrolig søt og pen. Likte spesielt hvordan det rød-brune håret ditt var i kontrast med det lyse ansiktet ditt :rodmer:

Jeg har rød brunt hår! Og det var vel det eneste.... :gjeiper:

Lykke til! Hyggelig, håper noen leter etter meg på samme vis! Men å vite at noen kanskje faktisk kan bli betatt og tenke på deg i ettertid er jo en hyggelig tanke da... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke alene om å ikke være en del av "tnååh"-hylekoret.

Jeg synes til og med det er patetisk hvor sjarmerte så mange er av noe så grunt som at en fyr synes en jente hadde et pent ytre.

Det er nesten så jeg tenker hva f.. gjør jeg på et sted som KG!

Om noen hadde fortalt meg for ett år siden at jeg kom til å henge på et forum med et navn som KvinneGuiden, ville jeg erklært dem for gale. -Men egentlig begynner jeg lure på hva jeg gjør her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å smilte pg tenkte at det var kjempe søtt... helt til jeg leste: kontrast med det lyse ansiktet

Det ble litt vel mye jentete tenkt. Surt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke denne tråden er søt jeg. Hadde du ikke guts nok til å gå å fortelle henne det? :filer: Norske menn er veike.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke denne tråden er søt jeg. Hadde du ikke guts nok til å gå å fortelle henne det? :filer: Norske menn er veike.

Ja, og ikke nok med det. Han ser på kvinner som objekter, der de peneste er til for mannens forlystelse.

Et forhold skal være basert på gjensidig respekt, og kjemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Ja, og ikke nok med det. Han ser på kvinner som objekter, der de peneste er til for mannens forlystelse.

Shait :sjokk:

Er ikke det tillatt og akseptert ?

Jeg emigrerer!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så når du ser en mann på gata du synes er kjekk, går du bare bort til han og sier "hei, du er kjekk"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en PM, TS. Jeg lurer på om du kan ha truffet blink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn ville gjort dette, dersom det hadde fungert. Men det gjør det ikke.

Hvis hun var alene så ville hun ha avvist ham, og hvis hun var med venninner så ville de ha ledd rått.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...