Gå til innhold

Til den søte jenta på tbanen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til den søte jenta med den blå-grønne jakka som gikk på t-banen, på Blindern kl 16:15 igår (16.02.12).

Skal vel mye til at du er her, men hvis du er det, vil jeg bare si at du var utrolig søt og pen. Likte spesielt hvordan det rød-brune håret ditt var i kontrast med det lyse ansiktet ditt :rodmer:

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til den søte jenta med den blå-grønne jakka som gikk på t-banen, på Blindern kl 16:15 igår (16.02.12).

Skal vel mye til at du er her, men hvis du er det, vil jeg bare si at du var utrolig søt og pen. Likte spesielt hvordan det rød-brune håret ditt var i kontrast med det lyse ansiktet ditt :rodmer:

Hoppas HOPPAS HOPPAS!!!! Du hittar henne! Vill se en loooove story utveckla sig här! Skriver så att tråden inte ska dö och att hon kanske får syn på detta :):rodmer::yvonne: :yvonne:

Fick ni ögonkontakt? Helt underbart sött det här! Är du man eller kvinna? Kanske bra för henne att veta så att du hittar rätt tjej :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan skrive hvilken t-bane hun gikk på, og om det gikk mot sentrun eller fra sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, skulle gjort det samme som en fra Sandnes gjorde! Han så ei pen jente/dame som gikk av nattoget i Sandnes, men en fargerik veske. Han hengte opp lapper, laget en facebookside og alt, for å finne henne igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skulle gjort det samme som en fra Sandnes gjorde! Han så ei pen jente/dame som gikk av nattoget i Sandnes, men en fargerik veske. Han hengte opp lapper, laget en facebookside og alt, for å finne henne igjen.

Fikk han kontakt med henne da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Kjempesøt tråd! Kanskje hun jenta ser dette? Det ville vært utrolig søtt med en KG-kjærlighetshistorie. :rodmer:

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hun ser dette, selv om sannsynligheten er liten. Fortsatt å ta den samme t-banen, kanskje du ser henne igjen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,

må bare nevne jeg ble helt forelsket i ei jente som stod på stand, ei jente jeg aldri hadde truffet før, mens vi har dialog og hun snakker blir jeg fullstendig forelsket i henne fra topp til tå, og jeg bare betrakter henne, men jeg tror jeg bommet veldig på sitatet til henne deretter, i etterpå klokskap burde jeg sagt noe annet, for hun var utrolig hot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt : ) Slikt gjør meg glad. Lykke til i din søken etter henne :-)

Bææ

Endret av lille_lam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, er det ingen andre her inne som kjenner igjen beskrivelsen av henne da?

Det er så romantisk :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...