AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Del Skrevet 16. februar 2012 Til den søte jenta med den blå-grønne jakka som gikk på t-banen, på Blindern kl 16:15 igår (16.02.12). Skal vel mye til at du er her, men hvis du er det, vil jeg bare si at du var utrolig søt og pen. Likte spesielt hvordan det rød-brune håret ditt var i kontrast med det lyse ansiktet ditt 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Del Skrevet 16. februar 2012 Å, for en søt tråd! Skulle ønske det var meg, men det var det nok ikke ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 16. februar 2012 #3 Del Skrevet 16. februar 2012 Til den søte jenta med den blå-grønne jakka som gikk på t-banen, på Blindern kl 16:15 igår (16.02.12). Skal vel mye til at du er her, men hvis du er det, vil jeg bare si at du var utrolig søt og pen. Likte spesielt hvordan det rød-brune håret ditt var i kontrast med det lyse ansiktet ditt Hoppas HOPPAS HOPPAS!!!! Du hittar henne! Vill se en loooove story utveckla sig här! Skriver så att tråden inte ska dö och att hon kanske får syn på detta :yvonne: Fick ni ögonkontakt? Helt underbart sött det här! Är du man eller kvinna? Kanske bra för henne att veta så att du hittar rätt tjej 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #4 Del Skrevet 16. februar 2012 Kanskje du kan skrive hvilken t-bane hun gikk på, og om det gikk mot sentrun eller fra sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 16. februar 2012 #5 Del Skrevet 16. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #6 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg er gutt og glemte å skrive hvilken t-bane det var, det var 5 mot Vestli 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 16. februar 2012 #7 Del Skrevet 16. februar 2012 Ååååå helledussen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 16. februar 2012 #8 Del Skrevet 16. februar 2012 Åh, skulle gjort det samme som en fra Sandnes gjorde! Han så ei pen jente/dame som gikk av nattoget i Sandnes, men en fargerik veske. Han hengte opp lapper, laget en facebookside og alt, for å finne henne igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 16. februar 2012 #9 Del Skrevet 16. februar 2012 Åh, skulle gjort det samme som en fra Sandnes gjorde! Han så ei pen jente/dame som gikk av nattoget i Sandnes, men en fargerik veske. Han hengte opp lapper, laget en facebookside og alt, for å finne henne igjen. Fikk han kontakt med henne da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 16. februar 2012 #10 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg prøvde og finne det igjen, men fant det ikke. Så jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harmony Skrevet 17. februar 2012 #11 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) TS: Kjempesøt tråd! Kanskje hun jenta ser dette? Det ville vært utrolig søtt med en KG-kjærlighetshistorie. Endret 17. februar 2012 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2012 #12 Del Skrevet 17. februar 2012 Tråden er ryddet pga avsporing. MissStiles, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerr Skrevet 17. februar 2012 #13 Del Skrevet 17. februar 2012 Åå, utrolig herlig tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #14 Del Skrevet 17. februar 2012 Håper du finner henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #15 Del Skrevet 17. februar 2012 Håper hun ser dette, selv om sannsynligheten er liten. Fortsatt å ta den samme t-banen, kanskje du ser henne igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovealii Skrevet 17. februar 2012 #16 Del Skrevet 17. februar 2012 Wow.. så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17. februar 2012 #17 Del Skrevet 17. februar 2012 Ønsker du henne? var du i det hele tatt forelsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17. februar 2012 #18 Del Skrevet 17. februar 2012 Til den søte jenta med den blå-grønne jakka som gikk på t-banen, på Blindern kl 16:15 igår (16.02.12). Skal vel mye til at du er her, men hvis du er det, vil jeg bare si at du var utrolig søt og pen. Likte spesielt hvordan det rød-brune håret ditt var i kontrast med det lyse ansiktet ditt hei, må bare nevne jeg ble helt forelsket i ei jente som stod på stand, ei jente jeg aldri hadde truffet før, mens vi har dialog og hun snakker blir jeg fullstendig forelsket i henne fra topp til tå, og jeg bare betrakter henne, men jeg tror jeg bommet veldig på sitatet til henne deretter, i etterpå klokskap burde jeg sagt noe annet, for hun var utrolig hot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_lam Skrevet 17. februar 2012 #19 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Så søtt : ) Slikt gjør meg glad. Lykke til i din søken etter henne :-) Bææ Endret 17. februar 2012 av lille_lam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2012 #20 Del Skrevet 17. februar 2012 Ååå, er det ingen andre her inne som kjenner igjen beskrivelsen av henne da? Det er så romantisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå