Gå til innhold

Syk av lavkarbo


Gjest *Maja*

Lavkarbo  

89 stemmer

  1. 1. Hva tenker du om LCHF?

    • Synes det er supert! Sverger til det!
      21
    • Har lyst å prøve det.
      2
    • Synes det er helt på tryne!
      51
    • Bryr meg ikke.
      15


Anbefalte innlegg

Ja, kjempelurt!

Jeg var 100% sykemeldt i noen år, så jobbet jeg deltid i et halvt år på en lite krevende arbeidsplass før jeg begynte på skolen. Det kan godt hende jeg hadde klart det fint uten også, men det var veldig fint å "øve" på å ha et normalt liv før jeg skulle begynne å yte maks på skolen.

På grunn av den gode timingen har det også blitt sånn at studiet gjør meg mer godt enn vondt. Jeg er faktisk ganske sikker på at mye av framgangen min er på grunn av drivkraften studiet gir meg. Det anbefales med andre ord på det sterkeste! :)

Noen saksbehandlere (som feks min) er skeptisk til ernæringsfysiologi som AAP-tiltak, mens for andre er det relativt enkelt. Det er flere i klassen min på AAP :)

Men nå ble dette litt off topic, hehe :) Jeg heier på deg uansett, (realistiske) mål er kjempeviktig og så utrolig oppbyggende :)

Tusen takk Snop! Jeg skal bygge opp det nevrologiske og få det helt på nett før jeg vurderer studie (ihvertfall tunge teoretiske studier), og tar det derfra. Får begynne med å klare å lese bøker :) Enda ung og lovende, god tid :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forklar meg gjerne konkret hvordan man kan utvikle diabetes 2 ved å spise grovt brød, frukt og grønnsaker.

Fanatikere har ikke et godt svar på det, bare svada. Man får ikke diabetes av å spise det. Man får det ved å være overvektig, det og en kombinasjon av at man fortsatt trykker nedpå med sukker, ja, da risikerer man å få diabetes..

La supera tro at vanlig kosthold er problemet, la henne bo i sin egne naive lille bobble.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om flertallet av de som har diabetes 2 er overvektige, trenger man ikke være overvektig for å få diabetes 2.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt om noen normalvektige med Diabetes 2 jeg, Diabetes 1 derimot, ja, der kjenner jeg til et par tilfeller, men det er jo medfødt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...