Gå til innhold

Hva er den beste måten å pule dere på i rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale å sette seg inn i "nettikette" og å generelt ikke slenge av seg usakligheter. Da kommer du langt. Men hvis du googler argumentasjon og diskusjon så får du et par tips! Dette gjelder alle aldre. Og så gjelder det å ikke tro at man kan å argumentere bare fordi man opplever motparten som enda svakere enn seg selv. En felle jeg selv har gått i.

"Å pule dere i rumpa" og "hengerumpe" vil av ganske mange oppfattes som useriøst. Det er lettere (og sikkert riktigere) å lære seg å omformulere enn å kreve at andre skal sette seg inn i hvorfor folk uttrykker seg ulikt.

Ja du har nok rett :) Jeg er bare så teit når det kommer til sær sex så jeg blir flau om jeg skriver for seriøst om det også. "pule i rumpa" brukte jeg bare for å uskyldiggjøre "analsex" for det er litt skummelt tema syns jeg. Men du virker snill, takk for hjelpen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Fortsetter under...

På ‎2012‎-‎02‎-‎16 den 18.39, AnonymBruker skrev:

Hvordan pules dere best i rumpa. Mye glidemiddel regner jeg med, men er det best å gjøre det hardt og raskt eller sakte og varsomt? :)

Jaja, sexfikseringen på dette forumet likner ikke på noe annet enn jenter som ikke har annet enn sex i skallen.

Anonymkode: 60411...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, sexfikseringen på dette forumet likner ikke på noe annet enn jenter som ikke har annet enn sex i skallen.

Anonymkode: 60411...4f1

Det er et seksualitetsforum. Andre interesser luftes andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaja, sexfikseringen på dette forumet likner ikke på noe annet enn jenter som ikke har annet enn sex i skallen.

Anonymkode: 60411...4f1

6 år gammel tråd!!!

Anonymkode: 1fce4...b8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, sexfikseringen på dette forumet likner ikke på noe annet enn jenter som ikke har annet enn sex i skallen.

Anonymkode: 60411...4f1

En 6 år gammel tråd, javel ja.

Anonymkode: d7866...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gutt. Den beste måten å pult meg i rumpa, er liggende på rygg, med beina over skuldrene til personen som puler. Da er det bare å kjøre på til jeg eksploderer vilt😊

Anonymkode: 1740c...abe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bare be en kompis pule deg i rævva, bare sånn at du får litt innsikt😃

Anonymkode: 7347a...a9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2012 den 18.45, Envy skrev:

Så full og bedøvet at jeg ikke bryr meg

Voldtekt med andre ord....

Anonymkode: 12f59...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, sexfikseringen på dette forumet likner ikke på noe annet enn jenter som ikke har annet enn sex i skallen.

Anonymkode: 60411...4f1

Hva ER poenget med å dra opp så gamle tråder? Evner du ikke å lage tråder selv?

Anonymkode: 9344e...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste måten er å ikke gjøre det i det hele tatt.

Anonymkode: 7c24e...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2012 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Pfft! Oppvarming er oppskrytt! Skikkelige mannfolk spytter på kukken, trykker den rett inn og kjører på.

 

Screenshot_20180519-010646_Chrome Beta.jpg

Anonymkode: db555...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best når jeg ligger på rygg å blir pult i rumpa... Mmm kjenner pikken min blir hard nå bare av å skrive det! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første, du må aldri bruke denne språkbruken mot kvinner. De er litt sarte, spesielt på dette området.

For det andre, dette er en binær problemstilling, enten er de med/kan overtales på/til dette eller ikke.

Kan de overtales, bør du innlede det hele med champagne, så gå over til glidemiddel, og gjennomføre/gjøre det med stor grad av konduite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 9.38, AnonymBruker skrev:

Jaja, sexfikseringen på dette forumet likner ikke på noe annet enn jenter som ikke har annet enn sex i skallen.

Anonymkode: 60411...4f1

Tenke seg til! Sexprat på et seksualforum! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for å svare på spørsmålet. Glidemiddel og forsiktig. Finger først og så to fingre. Deretter forsiktig med pikken før du kan kjøre på litt hardere. 

Anonymkode: 34a19...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...